Skocz do zawartości

VDOSET

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O VDOSET

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Ostatnio zauważyłam że auto zaczęło zamulać od dolnych obrotów. Przejechałem się po autostradzie ale niestety nie pomogło. Myślałem że może turbo już jest zasyfione za bardzo więc sprawdziłem czy sztanga chodzi płynnie i o dziwo chodziła ciężko ale płynnie. Sprawdzając ręka sztangę zauważyłem że nakrętka kontrująca jest odkręcona dosyć mocno. Wydłużyłem sztangę o 2 pełne obroty nakrętką ale niestety nie zauważyłem różnicy. Podpiąłem VAGA i zrobiłem loga dynamicznego kanał 11 i zauważyłem że oprócz późnego wstawania turbo pojawia się za duże ciśnienie i zawór N75 nie działa jak powinien. Sztangę chyba skrócę http://vaglog.pl/log_188877.html Co może być powodem takiego stanu? Wiem że jeden log może być za mało, w sobotę zrobię resztę logów . Pozdrawiam
  2. Witam Skróciłem sztangę, ale za dużo. Dalej mam zasyfiałą sprężarkę, nie mam czasu nic z tym zrobić. Log po regulacji VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam
  3. Mam wakuometr bo mierzyłem podciśnienie. Ale jak to wykonać fizycznie. jak wepnę na wężyk gruszki to pokaże -0,9 bara więc jak to wyregulować w samochodzie?? No chyba że mam turbo wyjąć, zdobyć i podpiąć pompę podciśnienia, ustawić -0,6 bara i regulować sztangę. Dzisiaj wieczorem skrócę sztangę i zrobie loga. Pozdrawiam
  4. Jak mam ustawić te -0,6 bo nie bardzo wiem? Grucha jest nowa, środek turbo też. Podcisnienie sprawdzę bo faktycznie może coś się stało. Mozecie powiedzieć w jakim czasie od założenia wężyka na gruchę sztanga jest wciągana na pełną głębokość?? U mnie starsznie mozolnie to idzie.
  5. Witam Trochę to trwało ale ostatnio krucho u mnie z czasem. Wydłużyłem sztangę. Jest lepiej. Ciśnienie spadło. Ale jeszcze trochę za duże. Pojawiła się większa dziura z dolnych obrotów. Jest taka chwilka zastanowienia po wciśnięciu gazu. Z racji tego że jeżdżę na krótkich odcinkach turbo już przejawia oznaki przycinania się. Muszę wyjechać na autostradę i trochę je przegonić. Logi z dwóch przejazdów: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam
  6. Witam 1500 km przed wymianą turbiny wymieniałem gruszkę. Było ok, Po wymianie turbo jest jak jest. Zrobiłem loga jak mówiłeś. Całe turbo było rozkręcone i wyczyszczone. Co teraz. Wydłużyć sztangę bo pompuje za dużo? Podćisnienie na wyjściu z grodzi komory osiąga (z tego co pamiętam) 0,9 bara. Logi VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam
  7. Witam Mam problem jak w tytule. Po wymianie środka turbosprężarki (stara wyszła rurą wydechową) pojawiły się problemy z jej pracą. Z racji tego że kupiłem nowy środek turbo musiałem ustawić ogranicznik, ustawiłem go w takie położenie jak przy starej turbinie. Po pierwszej jeździe czułem że brakuje jej z dołu więc skróciłem cięgno bo jak się okazało nie dochodziło do stopera (dalej mu brakuje około 1 mm). Poprawiło się. Ale dalej jest problem. Zarówno przed regulacją jak i po regulacji zaworek N75 zaczął świrować. Przed wymianą turbo był ok. Teraz pojawia się błąd 17957 i potrafi odciąć doładowanie zaraz po odpaleniu. Zastanawiam się czy przez niego jest to dziwne zachowanie turbiny (ciśnienie wzrasta od 2500-2700 obrotów). W załączeniu logi kanał 11 przed regulacją sztangi i po regulacji. Czy możliwe że mam źle ustawiony ogranicznik, czy to po prostu (znowu) N75 się kończy?? Proszę o pomoc. kanał 11 przed regulacją VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM kanał 11 po regulacji VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...