Skocz do zawartości

dzakub

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dzakub

Osiągnięcia dzakub

0

Reputacja

  1. [br]Dopisany: 26 Czerwiec 2011, 15:30_________________________________________________ To w takim razie co polecacie??? gruszka?? można to jakoś sprawdzić, czy od razu trzeba wymienić??? a że logi są na dole w poście, to wiem, ale kilka razy ktoś pisał, żeby zrobić więc wywnioskowałem, że złe kanały wsadziłem do logowania... ;-)
  2. dzięki za pomoc:-) na pewno sie tam zjawie:-)
  3. no to po jadę, bo mam Sanki do lekkiego ustawienia, żeby sie pochylenie przodu zgadzało, bo na lewym mam 2 stopnie, a na prawym 0 :-( i jak pojechałem do pierwszego lepszego, to niestety sie nie udało i Gosc powiedział, ze sie nie da i żebym zwrotnice ciągnął, a słyszałem, ze aż takiej tragedii nie ma, bo właśnie to można w ten sposób, żeby rozdzielić to pochylenie na 2, czyli po stopniu na koło i ściągać nie będzie;-))) wiec na pewno pojadę. Masz jakaś nazwę, albo telefon, bo w sumie na drugim końcu mieszkam i tak w ciemno jechać, to słabo;-) jakby czasu nie mieli:-)
  4. chyba z d.... strony No tam najbardziej ;-) kwestia gustu, na kilku ujeciach można coś tam odnaleźć, jednak nie zmienia to faktu, ze jest piękne niesamowicie agresywne i niepowtarzalne, i w sumie nie ma znaczenia do czego jest podobne;-)
  5. ;-) i teraz wyjdzie moja totalna nie znajomość tematu:-( co to jest gruszka i jak sie to sprawdza i co to jest DV??? Poprostu sie nie znam;-) logi doladowania są na którym kanale????
  6. sprawdź sprawdź, mnie tam dopiero przestało bić, ale te dwa zakłady co mówisz, to ich nie znam, wcześniej zwykle nie patrzyłem, tylko przyjeżdżałem i wyważali. Tam dopiero problem minął ;-) Więc na tę chwilę uważam, że sprawdzeni, jeśli chodzi o maszyny, to w tych nowych zakładach tak, ale w starszych średnio. Tylko zwracałem uwagę w kontekście kolegi, aby na to też zwrócił uwagę, bo czasem najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze i najtańsze ;-) A jeśli chodzi o to gdzie wyważać, to najważniejsze, aby było dobrze ;-) chętnie pojade do Czai, tylko napisz gdzie to, bo mam na pewno do ustawienia zbieżność no i przy okazji pewnie też wyważanko będzie. Tylko mam problem, bo u mnie ze zbieżnością jest tak, że niestety ale mam niskie auto (fabryczny S-Line) no i nie wszędzie chcą ustawiać, bo im auto nie wjedzie ;-( masz jakiś dobry zakład ze zbieżnością???
  7. aaaa ;-) ok, bo nie skumałem ;-) porównam sobie i późnym wieczorkiem znów na dwupas jakiś, bo mi się trójka kończy gdzieś w okolicach 145 km/h ;-) a faktycznie poczekam na jakąś opinie, bo jednak szkoda mi tego turba strasznie i programu przede wszystkim ;-( jakby oczywiście miało coś być ze sprężarką ;-(
  8. Wszystko ok, to znaczy, że nic nie było uszkodzone??? to czemu błąd wyskakuje??
  9. Podobne na kilku ujęciach do Carrery GT;-) mmmm, ależ marzenie... Choć przy odpowiednim spięciu budżetu i dość dużej kulturze oszczędzania i spory rocznym procencie... kto wie;-)))
  10. ul. Dąbrowskiej na przeciwko Centrum Handlowego Czyżyny.- Carrefour. Tam jest również parking, taka duża wiata. Mają bardzo nowoczesną maszynę, ale też stosunkowo drogo, przynajmniej tak mi się wydaje.
  11. Witam wszystkich... 3 mc Temu pojawił mi się już ten błąd 17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded - auto jeździło bez TURBINY - wogóle się nie załączała i jej nie było słychać. pojechałem do swojego mechanika, ten biedny rozebrał całe turbo, posprawdzał wszystkie złączki nie złączki (nie znam się na tym) no i sprawdził również elektrozawór i powiedział, że nie wie co jest i nawet nie będzie brał kasy... a nie chce mówić, żeby coś wymieniać, bo nie jest pewny, więc szkoda kasy - mówił, że turbo ma już lekkie luzy ;-( Żeby było zabawniej - po wyjechaniu od niego problem zanikł.- AUTO JAK NOWE - żeby było śmieszniej jakby lepiej chodziło no i przestało brać olej - wcześniej brał ok. 0,3 na 1000 ;-) Więc tylko się cieszyć... aż do dzisiaj... znów 17963 - podpiąłem się - skasowałem - znów działa - po 1godzinie jazdy - znów nie ma mocy. Znów podpiąłem skasowałem i znów działa, ale tak w nieskończoność nie da rady... Zrobiłem logi i proszę o pomoc, bo nie mam pojęcia, co może być, a szkoda mi turbo, bo mam piękny program na 184 KM i chodzi to na prawdę bardzo ładnie,a słyszałem że jak się turbo zmienia, to program trzeba wgrać od nowa czy to prawda??? dodam tylko, że nie mam kata i IC z przodu tuż przed zderzakiem. LOGI ROBIONE NA BENZYNIE, ale na gazie chodzi podobnie, no i nie ma większych różnic. poniżej logi: BARDZO PROSZE O POMOC!!! :> nie wiem jakie grupy zrobić, zatem zrobiłem takie jak radził mi jeden z klubowiczów. CZEKAM NA POZYTYWNE WIEŚCI ;-) [br]Dopisany: 21 Czerwiec 2011, 01:57_________________________________________________Dodam jeszcze, że Turbo zaczyna być mocno słyszalne... dziś zwróciłem na to uwagę. Taki metaliczny pogłos powyżej 3 tys. obrotów.
  12. Czytałem w kilku wątkach, że chłopaki mieli problemy z... WYWAŻANIEM... ja w KRK wyważałem koła w 4 zakładach i wszędzie było super, a później na autostradzie przy 160 nie dało rady jechać, pojechałem na najdroższą maszynę jaką znalazłem no i gość powiedział, że koła nie wyważone (zawsze jak wsadzisz na maszynę to tak będzie - nawet na tę samą, ponieważ może się różnie ułożyć opona z felgą), ale że dość sporo. Wyważył no i od tej pory spokój, a już pół auta chciałem wymieniać ;-) Większość maszyn do wyważania to paście, które już mają swoje życie za sobą, więc czasem warto pojechać na droższą wyważalnie, bo z tego co widziałem, to jednak w tym wypadku cena idzie z jakościa. Ja mam 225/40/R18, więc każde lekkie bicie czuć,a po Polskich drogach, to już prostowałem prawą stronę ;-) Więc może zanim jeszcze wymienisz pół auta nie koniczenie związana z kołem - nie sądze aby to były klocki - to może warto, zwłaszcza jak wcześniej jeździło dobrze????
  13. Poradziłem tak, że wogóle nie poradziłem ;-) ostatnio trochę tyły z funduszami, a po drodze kilka innych rzeczy trzeba było zrobić i jeżdżę na takim pochyleniu... Generalnie Przejechałem już jakieś 7 tys. km i puki co nie widać żadnego nadmiernego zużycia opony... Jedyny mankament to niestety lekkie ściąganie na prawo, ale byłem u jednego machera i jak mu powiedziałem co ma zrobić ( w sensie to co powiedziałeś, żeby podzielił to na dwie strony, to mnie wyśmiał)... no i nie wiem jak rozmawiać z debilami żeby zrobili to o co mi chodzi... Masz jakiś pomysł??
  14. Zawias jest cały nowy, LMF, zatem nie ma tutaj mowy o tym aby coś z nimi było nie w porządku, po znajomości zapłaciłem 1,9K. auto było bite przez cały lewy bok, ale przed wymianą jeździło porsto a teraz minimalnie znosi. Jeden znajomy mówił mi, że po wymianie zawiasu zniknęły wszystkie luzy, które były wczesniej i być może dlatego nagle odczułem znoszenie. mimo że wcześniej jeździł prosto. Ach ta mechanika i zawieszenia i kąty i nie wiadomo co jeszcze;-) Gość od zbieżności mówił, że na pewno na początek obstawiałby zwrotnice, bo jak auto po dzwonie to może ciągneli tak żeby było dobrze do sprzedaży i że już wiele razy widział takie rzeczy. p.s. a jak mogę sprawdzić, czy zawias jest dobrze zamontowany, jak sam się na tym nie znam???? AMORY przód sprawność 70%, a sprężyny mechanik mówił, że dobre i że nie ma sensu wymieniać.
  15. Witam wszystkich. Mam spory problem, choć w sumie nie wiem czy jest spory. Otóż moja kochana A4 jeździła pięknie prosto i wszystko było super, jednak tej zimy spotkała na swojej drodze uskok asfalt - brak asfaltu - asfalt i przedni zawias nie dał sobie z tym rady. Wymieniłem całe przednie zawieszenie razem z końcówkami i pojechałem na zbieżność, a tam zonk. Okazało się, że wszystkie parametry mi wyciągnął, tylko nie POCHYLENIE LEWEGO przedniego KOŁA, które wynosi 2.02 stopnia a norma jest podono max pół. Gość na zbieżności powiedział mi, że on nie jest w stanie tego ustawić i on by się tutaj zastanawiał nad zwrotnicą. (swoją drogą co to wogole jest;-)) i że takie pochylenie koła będzie jest niedopuszczalne, będzie mi cięło opony, i wogole masakra. Dał kontakt do swojego znajomego gościa co robi takie rzeczy, i tu włączyła mi się lampka ostrzegawcza i dlatego chciałem zapytać, czy przypadkiem nie chcą mnie na kasę wyrypać - (jeden znajduje problem, a drugi go naprawia). Pomóżcie, co to może być i czy się tym przejmować, czy jeździć, auto MINIMALNIE znosi w prawo, ale wręcz nieodczuwalnie. Co polecacie???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...