Skocz do zawartości

pawel_m_kolo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawel_m_kolo

Osiągnięcia pawel_m_kolo

0

Reputacja

  1. pawel_m_kolo

    Pompka paliwa

    pompke na zapłonie kilka sekund powinno być słychać, jeśli buczy ciągle (tak miałem u siebie) to nie koniecznie jej koniec - u mnie nawalił zwyczajnie przekaźnik pompy... :-)
  2. dzięki za info, sciągam właśnie ETKE i sam sprawdze.
  3. A mógłbys srawdzić dla mnie nr tego przekaźnika? nie mam nikogo z takim motorem, a tych przekaźników jest wiele... z góry bardzo dziękuję :-)
  4. Ja też mam problemy z obrotami, dokładniej wolnymi obrotami: albo falują 500-1200 albo podskakuja nawet do 3000 i nie chca opaść. przyczyne znalazłem (i tu pewnie zskoczenie) w przekaźniku pompy paliwa (pod kierownicą ostatni) - jak nim poruszam to właśnie dzieją sie takie dziwne rzeczy... albo się stabilizuje na jakiś czas. przekaźnik mam prawdopodobnie niewłaściwy (219) a powinien być prawdopodobnie - 372. Sprawdź u siebie drogi kolego ten przekaźnik może masz podobną sytuację. I jak możesz to odpisz jaki numer masz tego przekaźnika. Dostęp łatwy przez skrzynkę bezpieczników - trzeba głęboko ręke wsadzić i poszukać ostatniego.
  5. witam, jeżeli nagrzeje Ci sie środek auta do temp ustawionej na klimatroniku to przestaje grzać i to jest prawidłowy objaw. u mnie tak właśnie jest. ale przy 27 stopniach to się juz robi sauna w samochodzie więc pewnie nie osiaga takiej temperatury i przyczyną mogą być czujniki temperatury albo klimatronik... [br]Dopisany: 03 Luty 2011, 14:28_________________________________________________ ps. sprawdz jeszcze błędy klimatronika
  6. http://allegro.pl/vw-audi-bmw-mercedes-fiat-sterownik-pilot-scyzoryk-i1423709924.html aukcja pierwsza z brzegu... a co do Vinu to niestety nie mam etki... poproś forumowiczów może ktoś ci sprawdzi powodzenia
  7. Witam! centralny może być sterowany z kluczyka bądź z kluczyka i pilota. po VIN za pomocą ETKI powinieneś to ustalić. myslę że łatwiej i prościej byłoby gdyby to był sam kluczyk. wtedy kupujesz na allego sterownik z pilotami (są i scyzoryki) i zakładasz :-) prościzna sam to u siebie przerabiałem. w drugim przypadku to nie wiem ale chyba musiałby być orginalny pilot (ale tu nie jestem pewien )...
  8. masz racje, dzisiaj wymieniłem filtr paliwa (bez efektu), sprawdzilem tez na WAG-u i wykazuje błąd przekaźnika. wiesz może ile może taki kosztować i gdzie dokładnie on się znajduje?
  9. Witam! Do tej pory po włączeniu zapłonu z bagażnika przez ok 2-3 sek dochodziło brzęczenie pompki paliwa, potem cichło. Od wczoraj brzęczy bez przerwy, nawet po rozruchu. Macie jakieś pomysły od czego by tu zacząć???
  10. Witam! Ja u siebie zakładałem taki model: http://allegro.pl/vw-audi-bmw-mercedes-fiat-sterownik-pilot-scyzoryk-i1381909634.html . sprzedawca ok więc moge polecić. piloty troche chinskie... ale za to bardzo wygodne i praktyczne (ponad pół roku używane). w pilocie jest miejsce na chip immobilaisera który bedziesz musiał dorobić (ok 100 zł). Przy zakupie uważaj bo są dwa rodzaje grotów!!! Montaż banalnie prosty - poszukaj na forum jest post z instrukcją i zdjęciami. Powodzenia
  11. nie masz sie czym martwić kolego, klimatyzacja nie włącza się poniżej ok 2 stopni C. tak więc napewno wszystko u ciebie gra :-)
  12. też zakładałem w tym roku centralke ze scyzorykiem, a że miałem tylko 1 kluczyk to przy okazji zrobiłem drugi. bez problemu dorobisz "pastylke" immobileisera i grot do scyzoryka, mnie ta przyjemność kosztowała razem 100 zł. a pilot może i chiński i niezbyt ładnie wykonany ale wygodny, praktyczny i służy bardzo dobrze
  13. Witam! podłącze się pod wątek bo mam podobny problem. W mojej B5 z klimatronikiem mam bardzo słabe ogrzewanie. Po przeczytaniu wielu postów na naszym forum i zastosowaniu wielu rad nadal ZIMNO... Jak nastawie na HI to leci tylko letnie powietrze. Odpowietrzałem układ (ciut powietrza a potem ładnie woda leciała), płukałem nagrzewnice (prawie nic nie było, ładnie woda przepływa) węże przy nagrzewnicy gorące jak cholera..., sprawdzałem błędy klimatronika (w pozycji 1c - zero błędów) a teraz już nie wiem co może być przyczyną. Jak jest 10 stopni to jeszcze da się jeździć ale jak jest ok 0 i mniej to nie mogę dogrzać wnętrza może ktoś ma jakiś pomysł? Prosze o pomoc.
  14. Witam! rozumie że chcesz tylko sterować centralnym zamkiem za pomoca pilota. to co znalazles ma jeszcze alarm wiec po co przeplacac i komplikowac instalacje.... polecam to: http://allegro.pl/vw-audi-bmw-mercedes-fiat-sterownik-pilot-scyzoryk-i1250081859.html, nie jestem specem a sam to zamontowałem i smiga jak trzeba :-) kluczyk dorobiłem, tylko immo kosztował mnie 100 zł ale ladnie chip sie miesci w tym pilocie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...