Skocz do zawartości

Lux

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lux

Osiągnięcia Lux

0

Reputacja

  1. Lux

    [B5 AHU] Pierścień ABS

    zrobilem tak ze starych nie dalo sie zdjac pierscieni ABS bo przegnily, byly od nowosci nie zmieniane kupilem tarcze i osobno pierscienie (juz takich oryginalnych nie dostalem jak u mnie) ale podgrzanie palnikiem i siedza wszystko jest jak powinno byc :>
  2. Lux

    [B5 AHU] Pierścień ABS

    dziekuje za pomoc zamowilem pierscienie z mozliwoscia zwrotu, jak nie beda pasowaly kupie caly kompet jak bede mial rozebrane kolo to fotke zrobie
  3. Lux

    [B5 AHU] Pierścień ABS

    Witam Mam problem i czym wiecej osob slucham i czytam, to tym wiecej mam niejasnosci. Ale po kolei. Zjechalem tarcze i klocki tyl. Kupilem komplet, ale okazalo sie, ze moje stare tarcze maja pierscienie ABS (chyba tak to sie nazywa). Chialem dokupic same pierscienie, ale podobno sa dwie wersje? Niiektorzy mowia, ze nie da sie tego sciagac i przekladac? Ze starych mechanik mowi, ze nawet jak by udalo mu sie je zdjac, to sa w oplakanym stanie (przegnite). Teraz pytanie do fachowcow Czy dokupic takie pierscienie (oczywiscie pod warunkiem gdy uda sie to zamontowac), czy lepiej caly zestaw z pierscieniami? Czy sa rozne rodzaj pierscieni? Rocznik mojej A4 97. W internecie widzialem pierscienie ABS tylko w rzczywistisci chyba inaczej wygladaja. MOze ktos ma zdjecie jak powinny wygladac?
  4. ok dzieki zdejme jutro oslony pod silnikiem to moze cos zobacze
  5. Witam wszystkich. Szukalem w podobnych tematach na forum, ale nic raczej nie pasowalo do mojej sytuacji. Ze zbornika ubywa mi plyn od wspomagania. Co smieszniejesze tylko jak jade. Po przejechaniu 300km okolo 80 ml. W czasie postoju jak nie jezdze jest wszytko w porzadku. Sprawdzalem z mechanikiem czy sa jakies slady wycieku i nic nie ma. Wszedzie sucho i czysto. O calej sytuacji bym nie wiedzial, tylko podaczas ostatniej mojej dalszej wyprawy w polowie trasy zaczalo mi charczec na zakretach wspomaganie.
  6. Lux

    [B5 AFF] duzy prad nawiewu

    cos w momencie przekrecenia kluczyka musi powodowac ze idzie strasznie duzy impuls pradowy bezpiecznik samochodowy to wylapuje, a juz zwykly domowy nie araguje tak szybko jak moj elektryk wreszcie znajdzie czas to sie do niego udam - na razie powiedzial ze moze za 2 tyg dzieki za podpowiedz - moze to wlasnie to elektrosprzeglo
  7. Lux

    [B5 AFF] duzy prad nawiewu

    ok dzieki sprobuje od wiatraka [br]Dopisany: 15 Wrzesień 2007, 14:37 _________________________________________________wreszcie znalazlem po poludniu troche czasu (szybko ciemno sie robi a pod blokiem to kit nie robota ), zdemontowalem schowek, wypielem kable zasilajace od dmuchawy i kiszka - dalej bezpiecznik mi sie przepala Minelo troche czasu i cos juz mi dziala, ale nie do konca Zrobilem tak: zalozylem bezpiecznik prawie BM z wygladu, ale automat (cos takiego jak jest w domu tylko nie wiem ile ma amper - podejrzewam 6A) i mowie sobie ze raz kozie smierc, najwyzej jak bedzie sie cos topic to szybko wylacze (rozebralem pol przodu zeby miec na wierzchu przewody) i zalaczylem zaplon i tu sie zdziwilem bo nawiew dzialal, zadnego zapachu spalenizny, wszystko zimne - pochodzil nawiew tak z pol godziny i wszystko ok pozniej zalaczylem klime i tez nic z przewodami wszystko ok - na wszelki wypadek nie wiem kiedy byla nabijana nie meczylem jej dlugo po tych testach wlozylem normalny 30A bezpiecznik i oczywiscie w momencie przekrecenia stacyjki - trach - strzelil wszystko mialem wylaczone - nawiew na zero i klima wylaczona skoro jest zima to wypielem 2 kabelki z klimatronika zalozylem normlany jeszcze jeden bezpiecznik 30A i teraz mam nawiew (cieple i zimne powietrze) wszystkie kratki dzialaja. Czyli podejrzewam ze cos jest nie tak z klima, ale tylko w momencie jak odpalam autko. Na klimatorniku jeszcze jak wszystko mialem podpiete mialem bledy: 18.3 i 22.1[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2007, 18:33 _________________________________________________przypomnialo mi sie pytanie jeszcze jedno: czy w klimatroniku 3 czarne wtyczki sa od sterowania nawiewem, a czerwona od klimy? mam teraz odlaczne 2 srodkowe wtyczki i dziala normalnie nawiew i sterowanie, a nie dziala klima. Ale zastanawiam sie od czego jest jeszcze jedna srodkowa czarna mala wtyczka
  8. Mam podobny problem, ale u mnie nic nie bylo zalane - samo ze starosci chyba sie popsulo. A teraz pytanie czy sa jakies zamienniki tego przerywacza nowy kosztuje okolo 70zl, po drugie chyba przerywacz kupuje sie razem z przelacznikiem? Skoro kierunki pala sie na stale to bezpiecznik od kierunkowskazow jest ok, pozostaje tylko przerywacz - czy komus udalo sie samemu go naprawic ?
  9. Witam wszystkich. Czy spotkal sie ktos z tym ze nawiew przepala bezpiecznik? Mam klimatyzacje, ale nawet jak wezme na manual to i tak plynie tak duzy prad, ze mi bezpiecznik 30A przepala. Obroty juz na minium przepalaja bezpiecznik. Co moze byc przyczyna? Jakis zatarty wiatrak? Dmuchawa? Moze to jakas popsolita usterka i sam dam rade to naprawic? Jak zalacze na nowym bezpieczniku nawiew, to jakies 2 sekundy dziala wszystko i leci powietrze z kratek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...