Skocz do zawartości

lizard-borys

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lizard-borys

Osiągnięcia lizard-borys

0

Reputacja

  1. Ja tez mialem ten sam dylemat, bol glowy i metlik mysli Z tych, ktore podales PIRELLI P7 CINTURATO ( z wypowiedzi jednego z forumowiczow od zwyklej P7 rozni sie tym, ze jest ekologiczna i teoretycznie bedzie sie szybciej zuzywac ze wzgledu na 'zielona' mieszanke, chociaz nigdzie nie znalazlem informacji potwierdzajacej tego ) Co do mojego problemu wyboru opon wzialem na probe zamiast NOKIAN ZG2 ( 4sztx225/45 17 94Y ) 2szt KUMHO KU39 225/50 17 98Y i zostawilem po przebadaniu starsze w dobrym stanie BRIDGESTONE RE50. Opony sie jeszcze ukladaja na feldze (tzn 60 km bez ostrej jazdy, nie wchodzac powyzej 60-70km/h) ale roznice juz widze samochod przestal plywac po koleinach (a mial do tego tendencje nawet przy dobrym stanie RE50) i jakby ciszej sie zrobilo z przodu Jutro bede mial okazje pojedzic w normlanym stylu a pojutrze dluzsza trasa 1600km z UK do PL to bede mial porownanie do wczesniejszych 'wycieczek'. A jak sie nie sprawdza to nastepne beda NOKIANY ZG2 KUMHO KU39 225/50 17 98Y: Wrazenia z trasy super, ciche dobrze sie trzymaja na suchym i na mokrym (mialem mala ulewe po drodze ) a co mile mnie zaskoczylo to bardzo dobra jazda po polskich drogach - koleiny, dziury itd.. Jak na ta chwile moge spokojnie polecic jesli chodzi o jazde i jak dla mnie naprawde sa lepsze niz BRIDGESTONE RE50A Zobaczymy jak bedzie ze scieralnoscia, bede mial w sumie zrobione okolo 5000km w dwa tygodnie i jakies slady zuzycia powinny juz sie pojawic
  2. Ja tez mialem ten sam dylemat, bol glowy i metlik mysli Z tych, ktore podales PIRELLI P7 CINTURATO ( z wypowiedzi jednego z forumowiczow od zwyklej P7 rozni sie tym, ze jest ekologiczna i teoretycznie bedzie sie szybciej zuzywac ze wzgledu na 'zielona' mieszanke, chociaz nigdzie nie znalazlem informacji potwierdzajacej tego ) Co do mojego problemu wyboru opon wzialem na probe zamiast NOKIAN ZG2 ( 4sztx225/45 17 94Y ) 2szt KUMHO KU39 225/50 17 98Y i zostawilem po przebadaniu starsze w dobrym stanie BRIDGESTONE RE50. Opony sie jeszcze ukladaja na feldze (tzn 60 km bez ostrej jazdy, nie wchodzac powyzej 60-70km/h) ale roznice juz widze samochod przestal plywac po koleinach (a mial do tego tendencje nawet przy dobrym stanie RE50) i jakby ciszej sie zrobilo z przodu Jutro bede mial okazje pojedzic w normlanym stylu a pojutrze dluzsza trasa 1600km z UK do PL to bede mial porownanie do wczesniejszych 'wycieczek'. A jak sie nie sprawdza to nastepne beda NOKIANY ZG2
  3. Witam Opony juz wybrane NOKIAN, mam problem z rozmiarem. W moim A5 standardowo mam 225/17 50 Chcialbym zalozyc 235/17 45 bo z tabelek i innych watkow wyczytalem, ze beda najblizsze moim obecnym ale nie jestem do konca pewnien czy moge je wrzucic na 7,5" Ewentualnie moge tez wziasc 225/17 45 ale wtedy beda wieksze przeklamania Poradzcie koledzy, ktore beda najodowiedniejsze? I przy ktorych uzyskam najlepszy efekt jesli chodzi o komfort, zuzycie, przyczepnosc i spalanie? Prosze wypowiedzcie sie konkretnie na temat. Dzieki i pozdrawiam
  4. Dlaczego? Jakis powazny powod? Przegrzebalem net,naczytalem sie opini,testow i wlasnie pirelli cinturato p7 i nokian zg2 maja bardzo dobre wyniki Obydwie moge kupic w granicach 410-450zl Juz glupieje od inf ktore wtlaczam do głowy
  5. Na podium nadal 3 oponki: 1. Nokian ZG2 225/45 R17 94 Y XL, ZR 2. PIRELLI 225/45R17 94W P7 CINTURATO 3. PIRELLI 225/45R17 91Y P7 CINTURATO ktora wybrac???? Wszystkie w jednakowej cenie tzn z minimalna roznica 50zl POMOCY!!!!
  6. Ok na podium nadal 3 oponki: 1. Nokian ZG2 225/45 R17 94 Y XL, ZR 2. PIRELLI 225/45R17 94W P7 CINTURATO 3. PIRELLI 225/45R17 91Y P7 CINTURATO ktora wybrac???? Wszystkie w jednakowej cenie tzn z minimalna roznica 50zl POMOCY!!!!
  7. hahaha Bardzo zabawne Staram sie trzymac wytycznych producenta Co do indeksu nosnosci to z tego co wyczytalem nie odnosci sie tylko do masy maxymalnej ale masy jaka moze osiagnac pojazd przy hamowaniu a wtedy jest duzo wieksza niz ksiazkowa madralo Co do indeksu predkosci to moze nie zblize sie do wartosci maksymalnej ale tez ma to wplyw na bezpieczenstwo Nie znam sie dlatego pytam a Ty zamiast sie nabijac moze odpowiesz i ktos inny ponabija sie z Twoje wiedzy
  8. Ktore wziasc: PIRELLI 225/45R17 91Y P7 CINTURATO czy PIRELLI 225/45R17 94W P7 CINTURATO Ta z wiekszym indeksem predkosci, czy ta z wiekszym indeksem nosnosci???? Wedlug producenta przewidziane jest 94y...
  9. Dzieki Teraz ostatnie pytanie: Ktore wziasc: PIRELLI 225/45R17 91Y P7 CINTURATO czy PIRELLI 225/45R17 94W P7 CINTURATO Ta z wiekszym indeksem predkosci, czy ta z wiekszym indeksem nosnosci???? Wedlug producenta przewidziane jest 94y... Edit: Ewentualnie jeszcze takie by mnie interesowaly: Nokian ZG2 225/45 R17 94 Y XL, ZR
  10. ok weryfikacja Mam 225\50 17 94y chce zmienic na 225\45 17 91y lub 94y To ze roznicy 2,5 cm bedzie juz wyczytalem Czy warto patrzyc za wersja ochronna felg? Cos poza tym?? Co z systemami trakcji? Co z praca felg i zawieszenia? Czego mam sie spodziewac?
  11. A jak sie ma to do samej felgi? Mam alu i na ta chwile opony sa z zabezpieczeniem dla felg. I druga rzecz jak jest z maksymalnym obciazeniem opony? Czy te okolo 100kg roznicy nie starza jakiegos zagrozenia?
  12. Witam Przyszla pora na zmiane opon. Co sadzicie, zebym wykonal taki manewr jak wymienilem w temacie? To ze bedzie zawyzone wskazanie predkosci to juz wyczytalem. Czy w jakikolwiek sposob pogorsze sobie jazde przy zmianie rozmiaru jak w/w??? Inne skutki u boczne? Pozdrawiam
  13. Zastanawialem sie i tez dlatego zalozylem temat by zasiegnac informacji. Kumpel ma jakiegos czarodzieja ale nie chce zeby mi ktos przerabial pol samochodu Zobacze, napisze bezposrednio do Audi i zobaczymy co oni powiedza. Tu w Angli maja fiola na punkcie wszelkich wynalazkow wiec moze oni beda bardziej zorientowani w temacie
  14. Nie chodzi mi o jakies specjalne wygrzewanie silnika, jak dotychczas w temperaturach 0-2^C, ssanie wylancza sie po okolo 30-45 sekundach, a odmrozenie szyby okolo 1,5 minuty i taki efekt chcialbym osiagnac (wskazanie temp silnika okolo 1/5 do temp optymalnej. Jak dla mnie ogolnie cieplo robi sie bardzo szybko, nie mam powodow do narzekania na ten silnik, ekolodzy niech patrza plam ropy na oceanie. Dlaczego bardzo niezdrowe dla silnika jest nagrzewanie go na postoju???
  15. Dzieki ale modulow to ja znalazlem kilkanascie. Moze ktos ma juz cos takiego zamontowanego, moze cos polecic i opisac swoje doswiadczenia w uzytkowaniu takiego systemu. Czekam na propozycje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...