Skocz do zawartości

karpinxxx

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O karpinxxx

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia karpinxxx

0

Reputacja

  1. Już dawno zrobione , żadnych błędów też nie wykazuje
  2. Nie udało mi się rozwiązać problemu, jak włączę eco nic się nie zmienia.
  3. 2. mi sprawdził jak podłączył przewód do napełniania i widział ciśnienie na zegarach 4. nie mam pojęcia, 5. może coś w kanałach nawiewów
  4. już wiem klapa pod filtrem przeciwpyłkowym zamyka się jak włączam klimę, jak ją zablokowałem to wtedy nawiew działa dobrze, to normalne, że ona się zamyka? Miałem audi C4 i B4 i tam się nic nie zmieniało po włączeniu klimy...
  5. Nie widziałem tego w motoryzacyjnym, ale serwisant od klimy powinien takie coś mieć, bo to nie tylko do audi jest, nie zdziw się ceny bo to kosztuje około 70zł za takie małe gówno. Najpierw sprężanie, sprawdź jakie jest, ja miałem 6 bar w poprzedniej sprężarce i klima działał według mnie tak jak na 10 bar, które "otrzymałem" po wymianie sprężarki na kolejną (trzecią), także myślę że poniżej 6 bar będzie słabiej chłodzić, no i czy ciśnienie reaguje na obroty silnika... pierwsza sprężarka, która zmusiła mnie do wymian miała 0 i wskaźnik nawet nie podskoczył po dodaniu gazu, więc skoro przestała podawać ciśnienie to się zatarła, drobinki aluminium z jej wnętrza pozostały na tym filtrze. Na pewno jak będę napełniał za rok klimę to będę wymieniał ten filterek. Jak patrząc w stronę kabiny masz zwężenie na przewodzie to jest, a przynajmniej powinien być, jak nikt go z tego miejsca nie usunął kiedyś Podłącz kompa, sprawdź błędy klimy, zrób nastawy podstawowe klap... może pomoże
  6. Tak, do kabiny. Czynnik trzeba wypuścić, u mnie filtr wyglądał jakby był z grafitu cały, tyle syfu było, na grubość rurki wnet...
  7. Więc tak wczoraj zakończyła się batalia o działanie klimatyzacji w mojej a4 i jednym z problemów po załadowaniu czynnika było to że rurka na podszybiu ta cienka robiła się zimna, od śruby do ściany grodziowej, a reszta przewodu była ciepła no i ta gruba rurka też ciepła, okazało się że za śrubą łączącą jest filterek wsadzony w rurkę tą cienką i był tak zatkany, że obieg był słaby nawet bardzo bardzo słaby, że prawie w ogóle nie chłodziło. Ten filterek jest zarazem zaworem zwrotnym, także ważne aby w odpowiednim kierunku go wsadzić. Na czerwono zaznaczyłem gdzie się znajduje, niektóre instalacje klimy mają w tym miejscu też zawór, ja nie mam.
  8. Mam problem z nadmuchem po włączeni klimatyzacji, gdy jest wyłączona klimatyzacja i wentylator na maksa to wieje dobrze/normalnie, ale gdy włączę klimę to silniczki klap się przestawią i zaczyna wiać tak o połowę słabiej chociaż sama praca wentylatora się nie zmienia( cały czas pracuje na maksa ). Wydaję mi się że nagrzewnica klimatyzacji jest zapchana i teraz moje pytanie czy pierwsza chłodniczka w obudowie nagrzewnicy zaraz za wentylatorem to jest od klimatyzacji??? Bardzo bym prosił jakby ktoś miał zdjęcie obudowy nagrzewnicy rozłożonej na pół, żeby mógł zobaczyć jak to wygląda, bo w etce nie przemawia do mnie ten schemat, a i z rozbieraniem jest trochę roboty.
  9. A ja mam ten sam problem dziś wymieniłem sprężarkę na inną i mam nadzieje że będzie dobrze, jutro nabijam ponownie. Moja stara sprężarka nie dawała w ogóle ciśnienia, jak miałem ją na stole wyciągniętą to zatkałem placem wyloty i kręciłem sprzęgłem, nic się nie działo, a jeden wylot powinien zasysać a drugi dmuchać. W drugiej którą kupiłem dziś, wyraźnie był czuć zasysanie powietrza i wydmuchiwanie. Wspomnę, że miałem klimę 3 dni temu świeżo nabitą i nie pompowała sprężarka. ---------- Post dopisany at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany at 19:38 ---------- zapomniałem dodać, że była sprawdzana po nabiciu, urządzeniem do diagnostyki i też nie dawała ciśnienia
  10. Stary temat ale odświeżam. Mam podobny problem, gdy mam wyłączoną klimę to wszystko działa poprawnie, nawiewy się normalnie otwierają/zamykają, regulacja siły wiania też normalnie, ale gdy włączę klimatyzację, wentylator dmuchawy chodzi (słychać że podczas ustawienia siły obrotów reaguje) ale nie wieje z żadnej kratki, ręcznie uruchamianie poszczególnych partii nawiewów też nic nie daje chociaż słychać jak silniczki od nawiewów pracują. Tak jakbym włączenie klimy odcinało całkowicie dopływ powietrza do kabiny. Zapomniałem dodać że mam b5 1996r AFN
  11. a to ja takie coś mam, skoro nie mam tempomatu?
  12. a właśnie ostatnio zaczęła mi mrugać kontrolka podgrzewania świec w czasie jazdy, po naciśnięciu stopu jest ok, pod vag-em pokazuje mi (nie pamiętam numeru) błąd czujnika hamowania. Możliwe, że podczas demontażu licznika wyhaczyłem tą wtyczkę? Dodam że światła stopu świecą. Nie wiem czy jest napięcie... musiał bym rozkręcić. ---------- Post dopisany 09-04-2014 at 21:39 ---------- Poprzedni post napisany 05-04-2014 at 15:37 ---------- Głupia sprawa już wszystko załatwione, jest to wtyczka od czujnika hamulca. Mimo to dziękuję za pomoc.
  13. A no jeżeli nie wiadomo co to za wtyczka to z ciekawości chciałbym zobaczyć jak wygląda wtyczka od wyświetlacza temperatury, może ktoś ma fotki?
  14. Możliwe, możliwe nie zwróciłem uwagi, czy dochodzi jeden kabel czy dwa. Dodam, że wtyczka jest czarna, zdjęcie wstawię dopiero w niedziele bo teraz mam 3x12h w pracy i mi się nie chce wieczorami grzebać... ---------- Post dopisany 30-03-2014 at 23:43 ---------- Poprzedni post napisany 27-03-2014 at 21:52 ---------- Mam fotki:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...