Skocz do zawartości

thithat

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O thithat

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia thithat

0

Reputacja

  1. Miałem mocny wyciek oleju z pompy więc postanowiłem ją gruntownie uszczelnić. Wymieniłem wszystkie uszczelki z zestawu Bosch oraz simering na wałku. Po złożeniu do kupy odpaliłem go na plaku. Gdy już chodził samodzielnie strasznie kopcił po nawet delikatnym dodaniu gazu. Sprawdziłem jak ustawiła się pompa i kąt statyczny początku wtrysku miałem w granicach 55-60 więc prawie trafiłem w ideał a wartości dawki paliwa 5,6mg (temp początku diagnostyki powyżej 80). Skorygowałem ustawienie pompy aby odpalał idealnie i tak też było. Zająłem się skręcaniem ryjka i tu moje zaskoczenie jak już sobie ostygł nie moę go uruchomić. Nawet jak walne z plaka to po jego wypaleniu gaśnie. Rozrząd sprawdzany kilka razy (zero w punkcie, wałek zablokowany i koło pompy też). Rozebrałem pompę raz jeszcze bo przez chwilę pomyślałem że może tarczę skokową dałem 180 st na odwrót ale była dobrze ustawiona, bo reszty raczej nie da się źle zmontować. Z przewodów ropa tryska ale nie mam zegara żeby sprawdzić dokładnie ciśnienie. I tu zwracam się z zapytaniem do Was może ktoś ma jakieś cenne wskazówki na co jeszcze zwrócić uwagę bo mi już pomysły się skończyły.
  2. temat zamknięty, pęknięta nagrzewnica a dym jest parą płynu G12
  3. Mam poważny problem z nadmuchem w aucie. Podczas jazdy gdy mam ustawioną temp ok 19.5 st jest wszystko ok lecz gdy podkręcę temp powyżej 20 czuć spaleniznę a wczoraj przy 22 st z kratki wentylacyjnej szedł mocno dym. Co mogło się sfajczyć, jakiś silniczek? Nie mam żadnych narzędzi a jestem 700km od domu.
  4. thithat

    wymiana alternatora

    Witajcie Czy zamiast alternatora Valeo 90A da radę zamontować Boscha 120A 028903028E chodzi mi głównie o mocowanie do silnika bo kwestia sygnału DFM do ECU opanowana
  5. Witam. Silnik AFN 1996 do 3000 obr/min rozkręca się jakby miał tylko 10 koni powyżej dostaje strzała mocy a że jest w automacie to stoi w garażu bo nie da rady jeździć. Sprawdziłem przewody podciśnienia, na vagu brak błędów na co jeszcze zwrócić uwagę. Dodam że w przewodzie podciśnieniowym idącym do ECU były krople oleju, który pewnie dostał się do map sensora Naprawdę nikt nic nie pomoże? temat do zamknięcia winnym okazał się przepływomierz, który dawał stale wartości na poziomie 20 mg/R i przy okazji znalazłem uszkodzony zaworek zwrotny podciśnienia
  6. Witajcie Dwa dni temu nagle klima przestała chłodzić. Dzisiaj podpiąłem vaga i nic zero błędów, gaz raczej jest bo ostro syczy po wciśnięciu zaworka od nabijania, sprężarka się załącza ale niestety z kratek nawiewu wali żarem Jestem laikiem w temacie klimy więc nie wiem od czego zacząć, co ewentualnie samemu sprawdzić zanim oddam auto w dobre ręce magików specjalistów. Kwestia czujników, może padła sprężara sam już nie wiem?
  7. tak sie mi wydaje ale jeśli nie przyniesie to rezultatu to wróć do wartości kodowania jakie były przed zmianą
  8. Arkom wydaje mi się że w zegarach na kanale 60 kodowanie od ostatniej cyfry odjąć 2 (bo +2 to automat)
  9. Cześć Czy mógłby mnie ktoś oświecić w temacie, które piny z ecu sterują pracą podgrzewacza płynu chłodzącego (3 świeczki żarowe na króćcu) bo znalazłem dwie różne informacje mianowicie pin 6 i 26 oraz druga informacja że 17 i 34. Cała instalacja wykonana tylko nie za bardzo wiem pod co się podłączyć. A4 AFN 1996 w automacie. Może miałby ktoś chwilkę aby zobaczyć co mówi autodata?
  10. thithat

    proszę o analizę logów

    Mniej więcej kumam jak w automacie ma to wyglądać tylko wiecznie brak czasu, spróbuję na dniach zrobić dynamiczne. Ostatnio w dolocie przed kolektorem zauważyłem trochę oleju chyba trzeba będzie poczyścić razem z EGRem ---------- Post dopisany 25-04-2013 at 07:43 ---------- Poprzedni post napisany 23-04-2013 at 12:34 ---------- Grupy: 011 w okienkach error na czerwono brak danych
  11. thithat

    proszę o analizę logów

    nie egr jest na swoim miejscu
  12. thithat

    proszę o analizę logów

    Bardzo proszę kolegów forumowiczów o analizę logów Statyczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dwie próby Grupy: 000,000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM trzy próby Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Jest to automat i nie byłem w stanie przeciągnąć go do 4,5k Ostatnio zauważyłem wzrost spalania teraz pali mi lekko 8 litrów w cyklu miasto/trasa 60/40 Z góry wielkie dzięki
  13. thithat

    problem automat

    onsork dzięki za odpowiedź, jeśli chodzi o tryb awaryjny to na wyświetlaczu w miejscu gdzie są poszczególne biegi nic się nie działo (a w trybie awaryjnym powinny jakoś się podświetlać w kwadracikach), przed podłączeniem kompa kilkakrotnie gasiłem i uruchamiałem silnik, na każdym biegu próbowałem gazować ale auto stało dopiero podpięcie VAGa uruchomiło skrzynię. Do tej pory nic złego się nie działo więc myślę że to była chwilowa czkawka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...