Skocz do zawartości

jaca31

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jaca31

Osiągnięcia jaca31

0

Reputacja

  1. tylko co to znaczy (kartę SIM z aktywnym planem danych)? kupiłem kartę sim z internetem z play i mapa jest offline cały czas a jak łącze telefon z autem przez autotelefon to pisze że karta zajęta przez inne urządzenie i wyłącza się przesył danych z telefonu. nic z tego nie kumam
  2. czy ktoś może coś podpowiedzieć?
  3. witam mam pytanie jak uruchomić mapy gogle, kupiłem kartę sim z playa z netem wczytała się zasięg jest 3g pojawiła się ikonka gogle ale nie wiem jak uruchomić mapy online, słyszałem że coś w zielonym menu trzeba zmienić? proszę o pomoc a4b8lift
  4. pompowtryski się kończą ja zanim do tego doszedłem to miałem długą historię wymian różnych części na darmo
  5. jak można sprawdzić czy jest "wywalony"? widać to jakoś ?
  6. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be29af39917026f9.html[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 18:02_________________________________________________to jest log grupy 001[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 18:03_________________________________________________ PODCZAS PRZYŚPIESZANIA NA 3,4 ORAZ 5 BIEGU W OBROTACH 1800-2100 CZUĆ SILNE WIBRACJE (gałka od biegów i ogólnie trzęsie autem). po przyczyszczeniu egra już prawie nie dymi, zalałem płyn do czyszczenia pompek z motula zobacze czy to coś da [br]Dopisany: 17 Luty 2011, 18:20_________________________________________________tylko skąd takie pogorszenie tych korekcji i bipów w ciągu niespełna miesiąca to mnie najbardzie nurtuje[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 18:21_________________________________________________na biegu jałowym nic nie trzęsie chodzi równo
  7. sprawdziłem wtyczki na pompkach ciasno schodziły to chyba łączy, wymieniłem filtr paliwa i powietrza, przeczyściłem egra i nic dalej bez zmian! nie wiem czy jest możliwe żeby pompki tak szybko padły bo przecież w styczniu korekcje na 13bloku były dobre i bipy chyba zresztą też a za miesiąc taka zmiana, może jescze jakieś pomysły bo sam już niewiem co robić może tą listwe wymienie 170zł na allegro może tam sie coś przerwało a niewiem jak to sprawdzić elektronicznie.[br]Dopisany: 16 Luty 2011, 17:45_________________________________________________proszę o pomoc!!
  8. CAŁY CZAS LEJE NA SHELU, AUTKO MA 212TYŚ PRZEJECHANE NIBY ALE TEGO TO NIKT NIE WIE
  9. witam robiłem logi statyczne w grupie 13,18,23 w styczniu i drugi raz w lutym niewiem co się dzieje z pompkami i auto coś dymi bardziej. luknijcie i zobaczcie co się może dziać logi ze stycznia : gr.013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/457f90ee81a2d0d1.html gr.018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/354085a84ff0a1d5.html gr.023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e0c31597c4f81a75.html i logi z wczoraj: gr.013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ded8ec4b755fb4fd.html gr.018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e2be406cffe4925.html gr.023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/54db2fe7f0ce20b1.html dziwią mnie te ujemne wartości w gr.023 wcześniej na jednym cylindrze a teraz już na trzech, nie wspomnę o zmianach w gr.013 w ciągu trzech tygodni
  10. jaca31

    [ALL B6] AWX , bloki silnika

    znaczy że pompki mam ok? dziwi mnie tylko wartość ujemna w bloku 23 na pierwszym cylindrze wszędzie podają od zera w górę a tu -5?
  11. mam taką sieczkę z bloków silnika 13,18,23 można to jakoś odczytać Tuesday,18,January,2011,06:43:23 038 906 019 FP,,1.9l R4 EDC 0000SG 1438, ,Group A:,'013,,,,Group B:,'018,,,,Group C:,'023 ,,Cyl 1,Cyl 2,Cyl 3,Cyl 4,,Cyl 1,Cyl 2,Cyl 3,Cyl 4,,(no units),(no units),(no units),(no units) ,TIME,-2.8 to +2.8 mg/H,-2.8 to +2.8 mg/H,-2.8 to +2.8 mg/H,-2.8 to +2.8 mg/H,TIME,0,0,0,0,TIME,,,, Marker,STAMP, mg/str, mg/str, mg/str, mg/str,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.53,-0.26,-0.12,1.27,-0.87,0.94,0.0,0.0,0.0,0.0,1.34,-5.0,24.0,7.0,3.0 ,1.74,-0.26,-0.16,1.29,-0.87,2.14,0.0,0.0,0.0,0.0,2.53,-4.0,24.0,5.0,5.0 ,2.94,-0.26,-0.16,1.27,-0.87,3.34,0.0,0.0,0.0,0.0,3.74,-7.0,20.0,3.0,1.0 ,4.14,-0.24,-0.12,1.25,-0.87,4.54,0.0,0.0,0.0,0.0,4.94,-5.0,22.0,4.0,-2.0 ,5.34,-0.26,-0.09,1.22,-0.87,5.74,0.0,0.0,0.0,0.0,6.14,-6.0,22.0,2.0,3.0 ,6.53,-0.26,-0.12,1.25,-0.89,6.94,0.0,0.0,0.0,0.0,7.34,-7.0,24.0,0.0,0.0 ,7.74,-0.26,-0.14,1.32,-0.92,8.14,0.0,0.0,0.0,0.0,8.53,-5.0,22.0,1.0,-4.0 ,8.94,-0.21,-0.19,1.32,-0.94,9.34,0.0,0.0,0.0,0.0,9.74,-7.0,23.0,0.0,3.0 ,10.14,-0.19,-0.21,1.34,-0.94,10.54,0.0,0.0,0.0,0.0,10.94,-6.0,19.0,1.0,1.0 ,11.34,-0.24,-0.16,1.29,-0.94,11.74,0.0,0.0,0.0,0.0,12.14,-5.0,20.0,-2.0,0.0 ,12.53,-0.26,-0.07,1.25,-0.92,12.94,0.0,0.0,0.0,0.0,13.32,-1.0,24.0,5.0,6.0 ,13.74,-0.28,-0.09,1.29,-0.92,14.14,0.0,0.0,0.0,0.0,14.54,-7.0,26.0,5.0,5.0 ,14.94,-0.28,-0.14,1.29,-0.89,15.32,0.0,0.0,0.0,0.0,15.73,2.0,28.0,6.0,1.0 ,16.12,-0.28,-0.16,1.29,-0.89,16.54,0.0,0.0,0.0,0.0,16.94,-1.0,26.0,8.0,3.0 ,17.34,-0.28,-0.16,1.32,-0.89,17.74,0.0,0.0,0.0,0.0,18.14,-4.0,22.0,6.0,4.0 ,18.54,-0.31,-0.09,1.27,-0.89,18.94,0.0,0.0,0.0,0.0,19.32,-5.0,23.0,6.0,8.0 ,19.74,-0.28,-0.09,1.29,-0.92,20.14,0.0,0.0,0.0,0.0,20.54,-4.0,22.0,3.0,2.0 ,20.94,-0.26,-0.07,1.27,-0.94,21.32,0.0,0.0,0.0,0.0,21.72,-6.0,23.0,4.0,2.0 ,22.12,-0.26,-0.07,1.27,-0.94,22.54,0.0,0.0,0.0,0.0,22.94,-4.0,21.0,0.0,4.0 ,23.34,-0.26,-0.07,1.27,-0.94,23.74,0.0,0.0,0.0,0.0,24.14,-6.0,20.0,2.0,2.0 ,24.54,-0.28,-0.07,1.27,-0.92,24.94,0.0,0.0,0.0,0.0,25.32,-5.0,20.0,4.0,2.0 ,25.74,-0.28,-0.09,1.29,-0.92,26.14,0.0,0.0,0.0,0.0,26.54,-8.0,19.0,1.0,1.0 ,26.94,-0.28,-0.09,1.27,-0.89,27.34,0.0,0.0,0.0,0.0,27.74,-5.0,25.0,1.0,0.0 ,28.14,-0.26,-0.14,1.32,-0.92,28.54,0.0,0.0,0.0,0.0,28.94,-7.0,23.0,-1.0,-1.0 ,29.34,-0.26,-0.16,1.34,-0.92,29.74,0.0,0.0,0.0,0.0,30.14,-7.0,23.0,-1.0,4.0 ,30.54,-0.26,-0.21,1.36,-0.89,30.94,0.0,0.0,0.0,0.0,31.32,-5.0,25.0,3.0,-2.0 ,31.74,-0.26,-0.19,1.36,-0.92,32.12,0.0,0.0,0.0,0.0,32.54,-7.0,26.0,5.0,2.0 ,32.94,-0.28,-0.16,1.34,-0.92,33.34,0.0,0.0,0.0,0.0,33.74,-4.0,26.0,4.0,6.0 ,34.14,-0.26,-0.14,1.32,-0.94,34.54,0.0,0.0,0.0,0.0,34.94,-1.0,25.0,4.0,5.0 ,35.34,-0.28,-0.14,1.29,-0.92,35.74,0.0,0.0,0.0,0.0,36.12,-4.0,28.0,9.0,6.0 ,36.54,-0.26,-0.09,1.29,-0.92,36.94,0.0,0.0,0.0,0.0,37.34,-3.0,21.0,4.0,8.0 ,37.74,-0.26,-0.09,1.27,-0.92,38.12,0.0,0.0,0.0,0.0,38.54,-5.0,22.0,5.0,2.0 ,38.94,-0.26,-0.05,1.22,-0.94,39.34,0.0,0.0,0.0,0.0,39.74,-3.0,17.0,2.0,3.0 ,40.14,-0.28,-0.05,1.25,-0.94,40.54,0.0,0.0,0.0,0.0,40.94,-7.0,18.0,1.0,1.0 ,41.34,-0.26,-0.07,1.27,-0.94,41.74,0.0,0.0,0.0,0.0,42.12,-4.0,22.0,5.0,0.0 ,42.54,-0.24,-0.07,1.25,-0.96,42.94,0.0,0.0,0.0,0.0,43.34,-7.0,23.0,1.0,-4.0 ,43.74,-0.24,-0.09,1.29,-0.94,44.12,0.0,0.0,0.0,0.0,44.54,-7.0,24.0,1.0,1.0 ,44.94,-0.26,-0.16,1.34,-0.92,45.33,0.0,0.0,0.0,0.0,45.73,-5.0,23.0,1.0,1.0 ,46.14,-0.26,-0.16,1.32,-0.89,46.54,0.0,0.0,0.0,0.0,46.93,-6.0,22.0,3.0,0.0 ,47.34,-0.26,-0.14,1.27,-0.92,47.73,0.0,0.0,0.0,0.0,48.12,-3.0,22.0,1.0,4.0 ,48.54,-0.26,-0.14,1.29,-0.89,48.93,0.0,0.0,0.0,0.0,49.33,-6.0,28.0,3.0,5.0 ,49.74,-0.26,-0.16,1.29,-0.87,50.13,0.0,0.0,0.0,0.0,50.54,0.0,24.0,2.0,5.0 ,50.93,-0.28,-0.14,1.29,-0.87,51.33,0.0,0.0,0.0,0.0,51.73,-2.0,24.0,5.0,6.0 ,52.13,-0.31,-0.14,1.32,-0.89,52.53,0.0,0.0,0.0,0.0,52.92,2.0,23.0,5.0,6.0 ,53.32,-0.33,-0.12,1.32,-0.87,53.73,0.0,0.0,0.0,0.0,54.13,-1.0,25.0,7.0,8.0 ,54.53,-0.31,-0.14,1.29,-0.89,54.92,0.0,0.0,0.0,0.0,55.33,-1.0,25.0,2.0,4.0 ,55.73,-0.31,-0.14,1.32,-0.89,56.13,0.0,0.0,0.0,0.0,56.53,-4.0,22.0,3.0,5.0 ,56.93,-0.26,-0.14,1.32,-0.92,57.33,0.0,0.0,0.0,0.0,57.73,-4.0,23.0,3.0,1.0 ,58.13,-0.26,-0.14,1.29,-0.94,58.53,0.0,0.0,0.0,0.0,58.92,-6.0,22.0,0.0,6.0 ,59.32,-0.24,-0.14,1.29,-0.94,59.73,0.0,0.0,0.0,0.0,60.13,-8.0,23.0,1.0,1.0 ,60.53,-0.24,-0.12,1.29,-0.94,60.92,0.0,0.0,0.0,0.0,61.33,-5.0,18.0,0.0,0.0 ,61.73,-0.24,-0.12,1.29,-0.96,62.13,0.0,0.0,0.0,0.0,62.53,-5.0,21.0,3.0,5.0 ,62.93,-0.24,-0.14,1.32,-0.94,63.33,0.0,0.0,0.0,0.0,63.73,-1.0,26.0,1.0,6.0
  12. dziś podpiąłem vaga i wyszły mi trzy błędy: 17996, 17965, i 16685 co to za błędy i czy może to być związane z tymi wibracjami? aha i spojrzałem na bloki silnika 13 i 18 i 23 i tak na biegu jałowym temp 90st. : blok 13: cylinder 1 było -0,12 cylinder 2 było -0,19 cylinder 3 było 1,22 i cylinder 4 było -0,89 blok 18 wszędzie 0 blok 23: cylinder 1 było -5 cylinder 2 było 23 cylinder 3 było 5 i cylinder 4 było 3 dziwi mnie to -5 na pierwszym cylindrze. proszę o pomoc
  13. chyba dobrze poskładali bo przed wymianą na jałowym biegu latała gałka od skrzyni a po już nie no i dobrze sprzęgło bierze i pod górkę bez problemu a poza tym prubowałem z ręcznego ruszać samym sprzęgłem i nie telepało tak jak to było przed wymianą
  14. NIE BARDZO WIEM O CZYM MÓWICIE. POMPKI VAGIEM SPRAWDZAŁ MI ZNAJOMY STĄD WIEM ŻE SĄ W NORMIE
  15. pompki sprawdzane vagiem na 3 cylindrze trochę większa dawka paliwa ale w granicach się mieściło. proszę o dalsze pomysły
×
×
  • Dodaj nową pozycję...