Skocz do zawartości

Adrianek20

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adrianek20

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Pomiechówek

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    ASB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Adrianek20

0

Reputacja

  1. Nie, nie mam hidow. Problem pojawiał się wcześniej sporadycznie a teraz to ciągle świeci mi się ABS i ESP.
  2. Ja mam identyczny problem, pare dni temu jeszcze można było wyłączyć i włączyć błąd znikał a teraz ciągle sie pali kontrolka ABS-u i ESP-u, akumulator wzorowo, ładowania i rozrusznik regenerowane w zeszłym roku. Czujnik światłą stopu wymieniono. Już nie mam pomysłu, błędu jeszcze nie sprawdzałem. Sądzę, że wy mi pomożecie w zlokalizowaniu problemu
  3. A te spalenie sprzęgła nastąpiło jak zamontowałeś ten drugi wysprzęglik i pojechałeś na jazdę próbną??
  4. A w twoim przypadku dostało się coś płynu do sprzęgła??
  5. Tylko problem bo nie posiadam takiego sprzętu i nie mam pojęcia jak bym mógł to sprawdzić
  6. Z tego co patrzyłem u siebie to jest on mocowany na jakąś śrubę a przewód jest tylko na taką zawleczkę. Jak sądzisz mógł dostać się ten płyn do sprzęgła?? I jak będę montował nowy ten wysprzęglik to skrzynia w jakiej pozycji ma być najlepiej??
  7. Dolałem dziś płynu hamulcowego i zobaczyłem ze cieknie z okolic odpowietrznika wysprzęglika i wywala cały płyn na zewnątrz, jak uważasz mógł dostać się płyn do sprzęgła?? I czy byś mógł mi w skrócie powiedzieć jak się zabrać za wymianę go i jaki kupić bo widziałem ze występują dwa rodzaje jedne plastikowe np. firmy SACHS przynajmniej na takie wyglądają jaki i ze stali np. firmy LPR, FEBI BILSTEIN
  8. A jeśli by mi padł wysprzęglik to muszę odczepiać skrzynię czy da się go wymienić bez konieczności jej demontażu??
  9. Mam na samym dnie płyn hamulcowy a kałuża która po mnie została to była spora
  10. Witam wszystkich. Mój problem wygląda tak: jadąc nic się nie działo a jak zatrzymałem się na parkingu i po godzinie ruszyłem to po chwili jazdy gdy chciałem zmienić bieg zobaczyłem że pedał sprzęgła wpadł na max i nie chciał już powrócić. Po zatrzymaniu samochodu zobaczyłem pod nim dużą kałuże oleju, biegi wchodziły do tej pory bez najmniejszych problemów jakieś 15tys temu było robione sprzęgło został zastosowany zamiennik Valeo który nie posiada koła dwumasowego. Na razie nie miałem możliwości zobaczyć go od spodu wiec nie wiem jak to wszystko wygląda, a wy sądzicie że co to może być??
  11. koledzy nikt z was nie wie czy trzeba dużo przerabiać w mojej Adeli żeby ten 1.8t włożyć ?? Gdzieś ktoś pisał ze te silniki maja takie same mocowania i tego nie trzeba ruszać. Jak wy sądzicie??
  12. Witam wszystkich przeszukałem forum i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na pytanie które mnie nurtuje, jestem posiadaczem samochodu z silnikiem ALT i chce go zmienić na silnik 1.8T i mam pytanie czy to jest możliwe, a jeśli tak to na co muszę zwrócić uwagę przy doborze silnika. Jak jest z mocowaniami tych silników i co ze skrzynią
  13. Witam. Mój problem wygląda tak: posiadam samochód od pół roku przez ten czas nie miałem żadnych problemów z ogrzewaniem aż do wczorajszego dnia. Wsiadłem do samochodu odpaliłem żaden błąd mi się na desce nie pokazał i pojechałem ustawiłem temp. 25 stopni C po jakiś 10 min czuje że dalej wieje zimne wiec ustawiłem na HI i dalej to samo nie było żadnej reakcji na zmianę temp. Wykręciłem schowek zobaczyć czy przypadkiem silniczek temp. nie padł ale zobaczyłem ze chodzi gdy biorę go na LO obraca się do końca do blokady zaś gdy ustawiam np. 18 stopni C do odkręca się maksymalnie w druga stronę i gdy biorę na HI to jest tak samo jak na 18 stopniach. A przewody które idą do nagrzewnicy to dolny jest ciepły a górny zimny. Proszę o jakieś rady co można zrobić żeby wróciło ogrzewanie. Szukałem na forum podobnych przypadków ale nie znalazłem.
  14. Kupując latem moją A4 oddałem ją do mechanika wymienił mi wszystkie uszczelki, pierścienie, był szlif wału,planowanie głowicy, i wiele innych rzeczy myślałem ze uniknę problemu dużego poboru oleju jednak się myliłem Audi bierze mi gdzieś niecały litr oleju na 1000km nie jest ,,katowane,, jest normalnie użytkowane ale mimo to pobiera tyle oleju, myślałem ze musi się wszystko uszczelnić i dlatego tyle pobiera. Mam już przejechane ponad 4tys. km ale dalej jest to samo , nie widać na silniku najmniejszego wycieku a wciąż ubywa. Jest zalany pełnym syntetykiem castrol 5W30 edge, nie kopci, pracuje równo, przyśpiesza normalnie, nie dławi się ani nic. Co poradzicie w moim przypadku??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...