Skocz do zawartości

chapakostabakos

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O chapakostabakos

Osiągnięcia chapakostabakos

0

Reputacja

  1. Witam Posiadam audi a6 2.5tdi 150km quattro manual silniki te same co a a4 ale mam wrazenie ze na tym forum sa ludzie co sie na tuningu bardziej znają niz na a6:) i nie beda pisac nic nie kombinuj przy tym silniku to to szit... ja mam silniczek juz po remoncie(hydraulika (walki byly OK), naped pompy oleju, planowanie glowic i szlif zaworow itp. a poprzedni właściciel zregenerował turbo i wtryski. wiec mysle ze kilka dodatkowych km mu nie zaszkodzi:) Jaki tuning polecacie do tego silnika?? Zaslepienie EGRa i wywalenie kata to wiem tylko komputer nie bedzie cie czepiac ze egr zglokowany jak w PD?? z tego co sie orientowałem to turbo z 150km i 180km jest takie same wiec powinno dac rade chip tuning wiem ze nie wszyscy podejmuja sie tego z 2.5 i tym bardziej w quattro jestem z slaska wiec do aligatora mam blisko on sobie chyba z tym poradzi:) tylko jaki koszt u niego takiej uslugi?? Pytanie brzmi co z wtryskami czy silniki 180km mialy wieksze rozpylacze niz 150?? z gory dziekuje za odp pozdrawiam
  2. Witam Mam prozbe do szanownych forumowiczów czy mogł by mi ktoś podać wymiary trzepienia do zablokowania wału korbowego oraz płaskownika do zablokowania wałkow?? Szukałem w google nie nic na ten temat nie ma. Wiem ze blokada na all kosztuje 60zł ale mam do dyspozycji tokarke i moge cos takiego wykonac samemu. Ludzie pisza zeby nie robic samemu bo za slaby material ale ja chce tylko zablokowac wał a nie dokrecac srube z zebatki. Mam nadzieje ze dla niektórych forumowiczów wymiary blokad to nie zadna tajemnica państwowa i beda wstanie podac ich wymiary Z gory dziekuje jak by cos to dysponuje innymi blokadami do silnikow TDI wiec służę pomoca Pozdrawiam
  3. koles w mojej okolicy dorobił mi kluczyk za 130zl wraz z dorobieniem grotu do zamka bagażnika(bo tylko miałem kluczyk serwisowy) i zakodowaniem immo:) pastylke z immo mam wyciagana a dorobienie samego grotu to pewnie groszowe sprawy jak dorobienie kluczyka od domu:) co do alarmu znalazłem cos takiego: http://moto.allegro.pl/alarm-dedykowany-audi-80-90-100-a3-a4-a6-a8-tt-i1619611514.html ale czego można oczekiwać za 148zł....
  4. Witam Chce kupic centralny zamek na pilota bo majstrowanie po ciemku kluczykiem juz mnie nie bawi:) Zakladal ktos kiedys co takigo: http://moto.allegro.pl/sterownik-2x-logo-audi-80-90-100-a3-a4-a6-a8-tt-i1651613671.html lub jakie inne centralki polecacie?? pozdrawiam
  5. czyli pierwsze co zrobic to zalatwic inny ecu?? skoro sie swieci zielona lampka na kablu to polacznie musi byc OK?? tzn wtyczka nie laczy, przerwna gdzies na kablu albo cos z ustawieniami w laptopie?? skoro padniety bedzie ecu to zapewne dlatego nie zapala i mozna go obudzic do zycia za jednyne 200zł tyle na allegro kosztuje "nowy":) co to immo nawet to jak by tez byl walniety to połączyć z autem powinienem sie przez vaga....
  6. n75 sa inne w budowie bo jest inne sterowanie turbina:) ja mam sterowana podciśnieniem a ty nadciśnieniem:)
  7. tylko skad ja mam wziasc 2 ecu??..... tez o tym myslalem ale kupic inny ecu tylko do sprawdzenia i nie mojego auta mija sie z sensem nikogo nie znam kto by smigal 2.5tdi moze jest ktos z okolic żor?? woj śląskie
  8. Witam Chciałbym zmienić moja a4 która chce ojciec na a6 c5 98r quattro znalazłem taka w okolicy za smieszne pieniadze:) ale jej problemem jest to ze nie odpala... Sprawdzałem uklad paliwowy i odpowietrzałem ja(reczna pompka) paliwo pojawiło mi sie na magistrali i podczas krecenia jest cisnienie ale autko nawet nie warknie, pierdnie itp.... chciałem podlaczyc vaga ale nie moze mi sie polaczyc z komputerem.... jest oczekiwanie zaliczy do 6 i zrywa polacznie zielona kontrolka swieci mi sie na kablu wiec chyba polacznie jest ok.... moze musi byc jakas inna konfiguracja w ustawieniach portu?? w mojej niuni laczy mi sie od razu po pierwszym sygnale... moze ktoś spotkał sie z taka sytuacja?? chcialbym wiedziec co mu dolega z wygladu nie jest zly byl lekko obity ale nic powaznego, hamulce tyl ma do roboty lekki wyciekz silnika, lampy xenona do regeneracji i napewno jeszcze cos wyjdzie.... troche sie na tym znam wiec z naprawa tego nie bylo by problemu nie trzeba nikomu placic za robote:) auto ma juz swoje lata i przebieg wiec cudów od niego nie oczekuje, ale na elektryce na cholere sie nie znam.... prosze o pomoc jak zdiagnozować usterke.... PS: podczas krecenie nie slychac zadnych stukow z silnika wiec walki, hydraulika chyba OK ale na rozruszniku nie ma takich obrotow wiec nie jestem pewny w 100%
  9. Auto nie wpada w trym awaryjny wiec jest OK:) wiem ze to nie ten dział ale po co zakaladac nowy temat mogłby mi ktoś sprawdzić te 2 logi z turbo i przepływki?? bo program przełożyłem na przyszly tyg ale juz miec pewnosc ze wszystko dziala:) bo jakoś poczatek mi sie nie podoba ale później chyba jest OK egr jest zaślepiony
  10. N75 po podlaczeniu go na sucho nic nie tyka jakis ma maly pobór pradu jest i iskrzy sie na stykach (prostownik) ale nie zatyka tylko dziwne ze zawor z EGRa tez nie zatyka a niby podobna budowa czyżby tez zepsuty?? egr jest zaślepiony wiec on i tak jest chyba zbędny.... ale bledu na vagu z niego nie ma dzieki kali za pomoc pozdrawiam[br]Dopisany: 17 Maj 2011, 11:16_________________________________________________PS: dzis zamontowałem nowy n75 i na biegu jałowym strasznie szybko tyka tak powinno byc??(prad mierzony kontrolka dochodzi z przerwami) na starym bylo cicho czy on juz od dawno byl zepsuty tylko komp jeszcze bedu nie pokazywał?? sorki za posta pod postem ale zalezy mi na autku a temat byl juz na 3 stronie....
  11. Witam Mam problem z moim bublem otóż dziś jechałem na program i w połowie drogi dostał laga..... nie wbija na obroty i nie ma mocy o ponownym uruchomieniu silnika na chwile jest OK i nowu to samo chyba wchodzi w tryb awaryjny... Po powrocie do domu i podpięciu vaga wyskoczył mi bład 575 (cisnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania - blad sporadyczny) na internecie znalazłem jeszcze cos takiego: Ciśnienie w kolektorze dolotowym, Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej nie mam pojecia który to nawet czujnik wszystkie kostki sa podłączone... Teraz prosze mogł by mi ktoś powiedzieć co mu dolega bo te auto juz mnie wqr*** zawsze przed jakimś wypadem cos sie zwali widocznie tego nie lubi:) pozdrawiam
  12. dzieki kolego za odp teraz juz czego szukac pozdrawiam
  13. byłem dzis w miejscowym sklepie i nie ma wierconych nie wentylowanych na allegro tez nic nie znalazłem tylko do 110afm wiercone sa wiec musze wymienic jarzma teraz pytanie czy zaciski sa te same?? musze cos z tym zrobic w przyszlym tyg chip, wtryski 216 juz mam a tej chole*y nie da sie zahamować......
  14. Witam Nadszedł ten czas ze musze wymienić tarcze w moim 1z ponieważ nie wyrabają po mocniejszym hamowaniu tarcze sa "czerwone" i pedał rośnie do góry a auto jedzie dalej, pytanie czy zacisk jest ten sam co w afm 110km?? wiem ze jarzma beda inne bo grubość tarczy jest inna. czy lepiej kupić tarczre do mojego modelu wiercone?? [mod]Czy trudno z pola wyboru wybrać odpowiedni prefix przy zakładaniu nowego wątku!? a nie uskuteczniać swoje prefix-y - poprawiłem (kolejne wylądują w koszu)[/mod]
  15. Witam jak w temacie co to za wtyczka?? nie jest to wtyczka ani z zamka bagażnika, ani z oświecania lampki ani z podświetlenia tabliczki pytam bo chce dorobic dodatkowe oswietlenie bagażnika bo ori lampka jest trocha za mala i czesto mam ja zasłonieta różnymi gratami:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...