Skocz do zawartości

Lukasz120

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lukasz120

Osiągnięcia Lukasz120

0

Reputacja

  1. Zrobione i podłączyłem tak jak napisałem a ten wężyk zaznaczony na niebiesko nie ma iść do n18 tylko tak jak zaproponowałem na rysunku, autko smiga dość ładnie, chociaż jeszcze musze zrobic logi tylko niestety mam problem z systemem a płacić 150 zł za to nie chce więc szukam dalej kogoś kto zrobi to za rozsądne pieniądze. Dzięki za pomoc.
  2. A nie powinno to wyglądac w taki sposób ? wszędzie na schematach podane jest że wężyk idący od pompy vacum ma założony trójnik i od niego jeden wężyk idzie do N18 ?. I nadal nie wiem za co odpowiada wężyk zaznaczony na niebiesko ? Czy nie jest on odpowiedzialny za sterowanie obiegiem zamkniętym klimy?
  3. Rozumie co do mnie piszesz, tylko chodzi o to że na wyjściu z podciśnienia go nie ma , http://zapodaj.net/a6399cb8b602.jpg.html mowa o niebieskim wężyku, a co do tego czerwonego po prawej stronie (idzie on z komputera) no to podłączyłem go pod zielone wejście zaznaczone w rurze, ale auto nie chodzi płynie, tylko przy dodaniu gazu jest tak jakby turbina sekunde działała sekundę nie. [br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 09:39_________________________________________________ jak widzisz na tym schemacie jest inaczej niż na Twoim, który mi wysłałeś gdyż na Twoim zaznaczony czerwony wąż idzie na turno a tutaj na filtr i N18 więc już sam nie wiem jak ma być ?
  4. http://zapodaj.net/4890beb21c5f.jpg.html tutaj foro połączenia o którym pisałem. Błędy jakie pokazał vag to : 1117 Syngał obciążenia zacisku alternatora DF nieprawidłowy sygnał 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym róznica dorególowania 550 Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania[br]Dopisany: 21 Listopad 2011, 14:43_________________________________________________no z logami jest problem bo mam windowsa 7 i mam problem z instalacją vag coma ( ale juz sciągam virtualną maszynkę i mam nadzieje wszystko pójdzie ładnie)[br]Dopisany: 21 Listopad 2011, 14:45_________________________________________________Teraz jeszcze jedno pytanie co do połączenia na zdjęciach http://zapodaj.net/c8b780b9868c.jpg.html , kolor czerwony do EGR, zielony wchodzi gdzieś w deske rozdzielczą, a niebieski idzie do zaworu przy tirbinie , pytanie brzmi czy w zielonym który idzie gdzies w głąb deski rozdzielczej ma być ciśnienie? i czy w ogóle dobrze one są podłączone ?
  5. nigdy tego wczesniej nie robiłem, jutro poprawię.[br]Dopisany: 16 Listopad 2011, 19:54_________________________________________________Problem powierzchownie został rozwiązany, raz jeszcze przeglądałem podłączenia wężyków i doszedłem że w jednym z węzyków który powinnien dawać cisnienie na turbine nie daje go w ogole, więc podłączyłem pod wejscie od serwa od hamulców były tam dwa zaślepione wejscia podłączyłem i turbina ruszyła, i jest ok autko ma moc i chodzi ładnie ale, przy ok 100 km/h turbo się odłancza i aby ponownie chodziło musze zgasic i zapalic silnik. Przyczyny szukac w tym ze węzyk nie powinnien byc podłączony tam gdzie jest czy moze zawor N75 ?
  6. oto logi, sorki że tak późno ale brakowało mi ciągle czasu. http://zapodaj.net/d6af691a5bf0.bmp.html http://zapodaj.net/6c1cc121521a.bmp.html
  7. No właśnie, przekodowałem i nic. Dalej jadąc po dodaniu gazu nie ma reakcji autko muli jak głupie. Nie mam pojęcia czy coś grzebali z pompą ale po wykasowaniu błędów i przejechaniu kilki kilometrów narazie nie wywaliło żadnych... co dalej ?
  8. 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY Brak błędów Witam po podpięciu się vagiem wyskoczyły następujące błędy. Dodam że udało mi się połączyć tylko z silnikiem, z żadnym innym urządzeniem już nie a przed wymianą skrzyni mogłem to robić bez problemu, po wykasowaniu błędów narazie jest czysto, tyle że dalej brak reakcji na gaz. Ide przekodować sterownik tak jak kolega napisał. Dam znać czy coś pomogło. 519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 553 Przepływomierz masowy powietrza-G70 przerwa lub zwarcie do masy 765 Czujnik położenia zaworu suwakoworegulacyjnego-G149 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1268 Nastawnik objętości-N146 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1268 Nastawnik objętości-N146 nieprawidłowy sygnał
  9. Przyznam szczerze że nie wiem, autko od tych głąbów odbierał tata bo ja byłem w szpitalu. jak to sprawdzę?
  10. No jutro z samego rana mam taki zamiar.... dam znać jak wyniki.
  11. Witam mam pytanie, zmieniałem skrzynię w moim audi z automata na manual, w sumie to nie ja tylko jak się teraz okazało jakieś paparuchy, no ale do tematu, auto w ogóle nie reaguje na dodanie gazu, daje caly pedał a obroty jakby bez reakcji rosną bardzoo powoli, od czego zacząć szukanie przyczyny?
  12. Witam wszystich. Posiadam Audi A4 Avant 1.9 TDI [AFN] z automatyczną skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...