Skocz do zawartości

oczo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O oczo

Osiągnięcia oczo

0

Reputacja

  1. Witam, Ja założyłem osłonę z kompletu od Ruvilla. Osłona była gumowa. Stąd bardzo mnie zdziwił fakt że tak szybko się wysypała. Nie wiem może jest jeszcze coś co pominąłem...
  2. Witam, Mam problem z przegubami zewnętrznymi w mojej A4-ce. Mianowicie 10.2012 wymieniłem jeden z przegubów na Ruville 75717S, ponieważ taki został mi zaproponowany przez sprzedawcę jako pasujący do mojego auta. Nie minęło 5 miesięcy i posypał się ten oraz poprzedni. Wymieniłem dwa na 75717S w innym zakładzie aby wyeliminować wadliwość montażu. Po 3,5 miesiąca jeden jest rozerwany w zagięciu gumy osłonowej, a drugi też się poci od strony skrzyni. Na stronie Ruvilla znalazłem informację, że ten 75717S nadaj się ale do B5, a do mojego auta powinien iść 75727S. Przeguby na pierwszy rzut oka wydają się identyczne, różnią się jedynie jednie średnicą zewnętrzną o 1,5mm. Przy zakładaniu nowych przegubów mechanik wspomniał, że wydaje mu się, że osłona jest jakby ciut za krótka. Proszę o info czy ktoś się już tym spotkał? Jest ewidentnie jakiś problem z tymi przegubami, co może być przyczyną? Ruville to średni gracz na rynku ale nie robi badziewia, dlatego tym bardziej mnie dziwi, że wysiadają po 3 miesiącach. Rok produkcji 2002 bez quattro, manual.
  3. pewnie dlatego też ciut słabiej kręci przy rozruchu. Ojciec ma T5 i u niego pali od strzała. Dzięki za info. W sprawie tego posta do tej pory nie miałem problemów z przeładowaniem. Śmiga wzorcowo.
  4. Cześć, Kupiłem wsad Pierburga ten w/w (220zł brutto) i filtr powietrza Mann. Założyłem, skasowałem błąd przepływki i na chwilę obecną jest ok. W poniedziałek zerknę czy wskoczył jakiś błąd, ale do tej pory się nie podwiesił. Pzdr. ---------- Post dopisany 14-08-2012 at 15:22 ---------- Poprzedni post napisany 10-08-2012 at 19:08 ---------- Sprawdziłem dziś VAG-iem sterownik silnika i nie ma wzmianki o obłędach przepływki. Auto tak jakby zbierało się ciut słabiej z dołu ale 210 licznikowo bez większych problemu udało się bujnąć. Wygląda na to, że problem udało się rozwiązać.
  5. Węże od turbo spprawdzone. Są ok. Dziś kupię przepływkę i podmienię.
  6. Sprawdziłem jeszcze raz połączenie wężyków podciśnienia i rzeczywiście dałem ciała i podłączyłem je odwrotnie na N75 <głupek>. Auto wróciło do poprzedniej bardziej aksamitnej pracy. Za chwilę idę usunąć zapewne błąd przepływki i przeładowania i będę obserwował czy załapie stan awaryjny. Podzielę się obserwacjami. ---------- Post dopisany 01-08-2012 at 09:27 ---------- Poprzedni post napisany 31-07-2012 at 18:50 ---------- Cześć, mam następujący powracający błąd: 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implasusible Signal P0101 - 35-10 --- Intermittent Czyli jeszcze inny niż wcześniej od przepływki. Sam nie wiem może gdzieś nieszczelność w gumach tym razem?
  7. Witam. Od jakiegoś czasu meczę się z nieustannymi nolaufa-mi. Na początku zdarzały się niezależnie od biegu i obrotów(czasem łapał przy niskich a czasem przy średnich). Dodam, że jak nie miał awarii to turbo wkręcało się bardzo poprawnie, bez żadnych opóźnień od 1800 obrotów. Auto miało moc i ładnie ciągnęło do samych 4200. 1) EGR miałem wymieniany na nowy rok temu, czyszczony był wtedy dolot. 2) Rok temu wymieniona była też vacum pompa na niecieknącą 3) Dwa lata temu (45000tyś.) był wymieniany przepływomierz na nowy BOSH Wymieniłem N75 i N18 na nowe egzemplarze i nic nie pomogło. W ten weekend wymieniłem również wężyki od podciśnienia na nowe SAMCO o średnicach 3 i 6(od N18 do EGR) Auto straciło również z wigoru na obrotach pow. 2000 jest głośniejsze i wpada w tryb awaryjny po przekroczeniu 3200 i słychać buczenie z okolicy filtra powietrza(był oczyszczony). Zwiększyła się też głośność "szurania" przy zejściu z obrotów w okolicy 1800-2000 obrotów. Wcześniej było wyczuwalne jedynie na biegach 1-3 a teraz na wszystkich biegach. Po zdjęciu wężyka z gruchy auto jest bardziej mułowate na niższych obrotach ale ciągnie do 4tyś. dopiero na 3 biegu łapie tryb awaryjny ( nie słychać szurania ale to podobno jest kwestia regulacji gruchy) Robiąc logi zauważyłem, że na przemian pokazuje się błąd - 17552 Mass Air Flow Sensor (G70):Open or Short to Ground P1144 - 35-10--- Intermittent - 17965 Charge Pressure Control. Positive Deviation P1557 - 35-10--- Intermittet Sprawdziłem również kostkę od przepływki pokazuje napięcia w normie miedzy pinami czyli ok.5V i 14V (w zależności od pinów) Przy wymianie wężyków podciśnienia sprawdziłem luz na wirniku turbo w żadnym z kierunków nie był wyczuwalny. Zrobiłem też niepokojącą fotę węża wychodzącego z dołu turbo. http://www.fotoszok.pl/upload/17df3c47.jpg Wąż do intercoolera przy przegazówce twardnieje. Poniżej wklejam wczoraj zrobione logi: BS Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM MB Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Czy mogłem źle podłączyć przewody w N75 stąd tak duże przeładowanie od samego dołu? Czy przepływka rzeczywiście padła czy to jest tylko efekt przeładowania? Polecacie pierburga 7.22684.08.0 czy bosh? Co mogę jeszcze sprawdzić we własnym zakresie zanim oddam auto do mechaniora lub zacznę poważniejsze wydatki typu przepływka, turbo. Auto ma nalatane 320tyś. Będę wdzięczny za pomoc.
  8. Tom, potrzebuje klocki + tarcze 288 na przód. Myślałem o komplecie Ferrodo. Dzięki.
  9. Witam, 1) Rozebrałem silniczek do opuszczania szyby od stronu kierowcy - diagnoza stopione szczotki na komutatorze i uszkodzony mechanicznie wirnik - do wymiany całość 2) Rozebrałem osłonę gumową od strony pasażera - przerwany gruby brązowy przewód. Mój błąd nie odłączyłem aku. Zrobiłem połączenie na wsuwki damska/męska i przy łączeniu przeskoczyła iskra i pojawiły mi się nowe problemy. Otóż nie mogę zamknąć drzwi przednich od pasażera i kierowcy ani z kluczyka ani od wewnątrz. Tylne drzwi i klapa się zamykają i otwierają. Zniknęły też lampki obrysowe we wszystkich drzwiach. Podświetlenie przycisków w drzwiach kierowcy i pasażera działa. Szyba od pasażera działa. Regulacja lusterek działa ale centralny w drzwiach padł. Prąd jest na tych grubych czerwonych przewodach od strony pasażera i kierowcy. Przez sekundę miałem również błąd 01826 ale szybko go ogarnąłem. Odłączyłem na chwilę aku podołączałem wszystkie wiązki z modułów i jeszcze raz po podłączałem i pokasowałem wszystkie błędy i teraz czytam takie z VAGa: Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AJ Component: Komfortgerát T9F 0617 Coding: 06986 Shop #: WSC 63351 5 Faults Found: 01561 - Left Rear Door 59-00 - Can't Unlock 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 01559 - Drivers Door 37-00 - Faulty 01560 - Passenger Door 37-00 - Faulty Czy mogły paść mi moduły w drzwiach od ryglowania? [br]Dopisany: 23 Kwiecień 2011, 21:55_________________________________________________Dodam jeszcze że fis widzi które drzwi są otwarte bez problemu.[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2011, 22:02_________________________________________________Eureka - za te wszystkie błędy odpowiadał bezpiecznik. Gdy już nie wiedziałem co zrobić zabrałem się za przeglądanie bezpieczników i najwidoczniej styki były pośniedziałe... ponieważ zauważyłem że przy wkładaniu bezpiecznika zaświeciły się na chwilę lampki w drzwiach. Ustawiłem bezpiecznik w tej pozycji w której się świecą i spróbowałem zamknąć drzwi. Poszły i z kluczyka i wewnątrz! Jeszcze tylko sprawdzę jutro błędy i heja! Zobaczymy czy poznikają.
  10. Witam, Oczywiście gapa ze mnie. Nie zrobiłem do końca testów Vagiem. Mój przypadek nie wydaje się być tak zawiły jak to opisywałem. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AJ Component: Komfortgerát T9F 0617 Coding: 06986 Shop #: WSC 63351 9 Faults Found: 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 00932 - Electric Window Motor: Drivers Side (V147) 35-00 - - Błąd 1332 wydaje się być błędem wskazującym na brak komunikacji z drzwiami pasażera. W istocie czasem gaśnie mi podświetlenie przycisku opuszczania szyby ale wystarczy mocniej trzasnąć drzwiami i sprawa znika. Pewnie kabelki w gumie między drzwiami a słupkiem ledwo zipią. Mnie interesował bardziej błąd V147. Po lekturze forum widzę, że nie obejdzie się bez demontażu osłony gumowej również z tej strony. Ciekawi mnie czy jak podmienię silniczki z prawych drzwi na lewe to szyba ruszy co ewidentnie wskazywałoby na usterkę silniczka a nie wiązki przewodów. Chyba, że ktoś ma ciekawszy pomysł
  11. Witam, Mam dość ciekawy problem z moja A4. Z paneli od strony kierowcy/pasażera mogę opuszczać szybę pasażera. Nie mogę natomiast opuścić szyby z od strony kierowcy. Przy próbie opuszczenia słyszę kliknięcie jakby przekaźnika ale szyba stoi. Dziwne jest to, że VAG rejestruje błąd, ale mechanizmu od strony pasażera (poniżej log). Czy ktoś z was spotkał się z czymś takim? Czy mogę mieć mechanizmy od anglika? Dlatego VAG pokazuje uszkodzenie prawej strony pomimo, że działa bez zarzutu a lewa stoi?? Może wystarczy przyuczyć moduł VIN'u. Jeśli tak może ktoś wie jak to zrobić w 3 słowach. Będę wdzięczny za info. Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 F Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - -
×
×
  • Dodaj nową pozycję...