Skocz do zawartości

Mel142

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mel142

Osiągnięcia Mel142

0

Reputacja

  1. Mel142

    [B5 AFN] Alternator

    Napinacz juz zamówiony. Pasek niekosztuje majątku ale uważam ze nietrzeba go wymieniać wiec zostawiam jego. Trochę zastanawiam sie jaka jest żywotność napinacza bo z tego co widze po Was koledzy to bez sprzegielka dużo nas jeździ a ile z Nas wymienialo napinacze i paski?
  2. Mel142

    [B5 AFN] Alternator

    Jeżeli nasz kolega Duch ma racje to nasuwa mi sie pytanie co napędza pasek wieloklinowy w benzyniakach jeżeli wlanie tam sprzegiełka nie są potrzebne albo po prostu napinacze do benzyny tak sie niewyginana jak w dislach.
  3. Mel142

    [B5 AFN] Alternator

    Dzięki na odpowiedz. Tak wasnie chce zrobić kupić nowy napinacz i wymienić ale niemam pewności jak długo pochodzi. Wiem jedno ze poprzedni właściciel wymieniał juz go jakieś 2-3 lata temu wiec jak by pochodził chociaż te 2 lata będę szczęśliwy.Zastanawiam sie nad jednym czy tam powinien być alternator ze sprzegielkiem czy nie? Wiem ze mój był wymieniany wiec może wcześniej miałem odpowiedni.Jeżeli chodzi o twoja audiczke to może warto zajrzeć do rozrządu chyba ze juz to zrobiłeś bo ja przy okazji jak rozebrałem przód sciagnolem obudowę i w szoku pasek rozrządu zjechał z rolek i zaczol trzeć sie wiec ja mam jeszcze rozrząd do wymiany przy okazji ;(. Pozdrawiam.
  4. Mel142

    [B5 AFN] Alternator

    Witam wszystkich. Zacznę od tego ze pasek od wiatraka i alternatora zaczął mi piszczeć. Po zaglądnięciu pod maskę zauważyłem ze napinacz jest trochę wygiety na dol i powoli zaczyna zdzierać pasek z jednej strony. Wiem ze napinacz jest do wymiany ale wszyscy mówią żebym sprawdzić sprzegiełko alternatora. Ok wsadziłem śrubokręt zatrzymałem wirnik i ani w jedna ani w druga niemogę okręcić rolka od alternatora. Wtedy wy jolem alternator ażeby spisać sprzegiełko i kupić nowe tylko problem w tym ze na moje oko ja chyba niemam tego sprzegiełka.Po wyciągnięciu rolka trzyma sie na nakrętce 17mm chyba i w środku jest imbus, tam porostu nie ma tego wielowypustowego sprzegielka na specjalny klucz z torxem.Alternator to Bosch 0986040600 120A.Czy były rożne rodzaje alternatorów w audiczkach a4 1.9 tdi 1997 ? Czy ja tez mam sprzegiełko tylko jest gdzieś w środku? Chciałbym sie to dowiedzieć żebym niemusial wymieniać paska albo napinacza co dwa miesiące. Dziękuje z góry za wszelkie odpowiedzi i pozdrawiam.
  5. Witam jeszcze raz. Tak jak ja z kolega tak i wy mieliśmy ten sam pomysł sprawdzenia paska za czym dobierac sie do pompy która wydawala mi sie na walnieta w pierwszym momencie.W każdym bac razie przeskoczony pasek był przyczyna tego wszystkiego wiec na dzień dzisiejszy temat uważam za zamknięty i jeszcze raz wielkie dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam.
  6. Witam wszystkich. Mam Małe pytanko na temat pompy wtryskowej ja wiem ze było juz trochę pisane na ten temat ale za bardzo znaleźć odpowiedzi. Mam pompę do wymiany o numerze 0 460 404 986 i jest jeszcze drugi numer podspodem. Myślę aby kupić używkę tylko jest problem bo nie mogę znaleźć takiej pompy o takim samym numerze. Mam możliwość kupna 0 460 404 969 i moje pytanie jest czy ta pompa będzie pasować bez żadnych przeróbek i wogole który numer z tych oznaczeń pompy jest najważniejszy? Za wszelkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczny dziękuje i pozdrawiam.
  7. Witam wszystkich. Mam mały problem podczas jazdy podrostu tak sobie zgasła moja audiczka bez żadnego stuk puk po prostu zgasła ;(. Jak do tej pory to zauważyłem że kontrolka od świec zapala się przy przekręceniu kluczyka i po podłączeniu na krótko od akumulatora do solenoidu przy pompie to nic się niezmienia. Również na krótko czyli buteleczkę z ropką podłączyłem bezpośrednio do pompy i chociaż pompa bierze paliwo to nieodpala. Również podkręcałem przewody żeby odpowietrzyć pompę ale to dalej nic nie zmienia. Kodów niepokazało mi żadnych. Pasek rozrządu był zmieniony 500 km temu wiec trochę wykluczam pasek ale i tak ściągnąłem obudowę z góry i wszystko wygląda ok. Świece po daniu na zapłon robią się ciepłe. Paliwo jest i bezpieczniki są ok . I teraz stanąłem w martwym punkcie bo niewiem czy to na pewno pompa padła może po prostu niepodaje z odpowiednim ciśnieniem albo nie wtedy kiedy powinna czy leży przyczyna gdzieś indziej? Czy u Was po przekręceniu na zapłon mrugają również 3 kontrolki na desce rozdzielczej non stop ? Wielkie dzięki z góry za pomoc i pozdrawiam.
  8. Witam wszytskich i pozdrawiam Marcin. [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...