Skocz do zawartości

telek86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O telek86

Osiągnięcia telek86

0

Reputacja

  1. Co może być przyczyną bujania doładowania? Turbo nigdy nie było regenerowane, czyszczone ( jedynie przepalane od czasu do czasu na autostradzie). Termostat już wymieniony i temperatura znacznie wyższa. Oczywiście nie obyło się bez problemów z odpowietrzeniem nagrzewnicy, ale jest już w normie. Zamówiłem też, wężyki podciśnienia, bo oryginalne są już trochę zniszczone i chce mieć pewność, że podciśnienie jest ok.
  2. Katalizator jest na miejscu. Czy to nie jest dziwne, że po programie jakieś 3 miesiące samochód super jechał, a nagle jest spadek mocy? W pierwszej kolejności zajmę się termostatem i ustawieniem wtrysku. Postaram się też spróbować jakiś pożyczony przepływomierz, żeby wykluczyć jeszcze ten element. Tak naprawdę przy przebiegu 410k, można spodziewać się, że auto jest już troche zmęczone i nie wymagać zbyt wiele, ale zastosuje się do waszych rad i może znowu powróci frajda z jazdy. Zastanawiam się, też w jakim stanie jest turbina, bo z tego co wiem, nie była ruszana od nowości, a historie auta znam dosyć dokładnie ( kupione od szefa, który auto miał od nowości). Dziękuje za pomoc, po dokonaniu napraw podziele się odczuciami i ewentualnymi logami.
  3. Dziękuje Bardzo za pomoc.... Czy nasuwają się wam jakieś dodatkowe wskazówki, co na podstawie logów, mógłbym jeszcze poprawić, aby autko jeździło lepiej?
  4. Co do przepływki i termostatu, to wiem jak się za to zabrać, ale w jaki sposób poprawić początek wtrysku??
  5. Zgodnie z radą, przeczyściłem przepływke i EGR dla pewności. Sprawdziłem też sztangę i otwiera się i zamyka płynnie. Niestety nie czuje znaczącej różnicy. Dokonałem serii brakujących logów: Grupa Normalna: Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 004,007,013) Log (2 - 000) Log (3 - 014,018,023) Grupa BS: Log (0 - 000) Log (1 - 004,004) Log (2 - 003) Log (3 - 011) Dynamiczne: Grupy: 011,013,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,008,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Jedna rzecz która mnie zaniepokoiła to brak wartości w Bloku 013 dla 4tego cylindra. Czy to jest prawidłowe?
  6. Witam, Jakieś 3 miesiące temu zmieniłem mapę silnika. Samochód był bardziej dynamiczny i bardzo ładnie się zbierał. Od jakiegoś czasu czuje spadek mocy. Nie ma żadnych błędów, więc zacząłem weryfikować logi dynamiczne według wskazówek forum. W pierwszej kolejności sprawdziłem przepływomierz: Logi dynamiczne 003/008/010 https://imageshack.com/i/0ijjlsj Logi statyczne 003 https://imageshack.com/i/nay4igj Według informacji na forum wywnioskowałem niepoprawne wskazania przepływomierza. Czy możecie to potwierdzić?? Jeśli to nie jest przepływomierz to jakie jeszcze logi przygotować, żeby odnaleźć przyczynę?? Z góry dziękuje za pomoc
  7. Witam, Podczas próby wymiany czujnika ABS całkowicie uszkodziłem wewnętrzny "koszyk/mocowanie" czujnika wmontowane w zwrotnicy. W związku z tym nie mogę umieścić czujnika na miejscu. Czy istnieje możliwość zakupu samego mocowania, czy muszę kupować całą zwrotnice? Pozdrawiam
  8. A myślicie, że takim urządzeniem uda się odpowietrzyć? TOOLES_PL-Profesjonalne Narzędzia
  9. Witam, Potrzebuje waszej pomocy. Wczoraj odebrałem autko po wymianie przewodów hamulcowych i płynu. Ku mojemu zdumieniu pedał hamulca zaczyna łapać bardzo nisko. Po powrocie do warsztatu zostałem poinformowany, że moje auto było 3 krotnie odpowietrzane i hamulce działają prawidłowo. Troszkę mnie to zdenerwowało, ponieważ wszystkie klocki są nowe i wymieniane całkiem niedawno, no i przed naprawą pedał łapał bardzo wysoko. Panowie tłumaczyli się rozprężaniem nowych wężyków hamulcowych oraz problemami z jakością płynu hamulcowego. Zaproponowali mi wymianę płynu na ATE. Dzisiaj rozmawiałem z innym mechanikiem, który podsunął mi myśl iż winę może mieć pompa hamulcowa, która rozszczelniła się po wymianie płynu. Dodam tylko, że stary nie był wymieniany przez około 4 lata. Co o tym wszystkim myślicie??? Nienawidzę fuszerki i moja niunia musi działać perfekcyjnie. Pozdrawiam i dzięki za wszelkie wskazówki.
  10. Napewno wzór jest drugi lift, jednakże kolory i odbłysk białego szkła wygląda inaczej, bardziej jak kolor clear.
  11. Witam, Zwracam się do was z prośbą. Bardzo podobają mi się światła jak na zdjęciu http://imageshack.us/photo/my-images/684/8361202061.jpg/ Napewno to nie jest lampa standardowa po II lifcie. Szukałem na allegro ale nie moge znaleść nic podobnego. Chyba, że to jest to http://moto.allegro.pl/audi-a4-b5-99-01-lampa-tylna-sedan-nowa-lewa-i1953447227.html Dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...