Skocz do zawartości

Dartex2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dartex2

Osiągnięcia Dartex2

0

Reputacja

  1. Dzieki za zainteresowanie i odpowiedz.A czy sondy sa ok?Moze jeszcze jakies sugestie[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 13:23_________________________________________________A co do termostatu to czy te skoki nie sa uzaleznione od chlodnicy.Przeciez w V wiatrak od chlodzenia chodzi caly czas bo jest polaczony paskiem?(jezeli palnolem gafe do sory ale tak na chlopski rozum)[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 13:33_________________________________________________czy ktos pomoze ?
  2. Niestety tak jak pisalem w pierwszym poscie-autko jest jeszcze nie zarejestrowane- z bardzo prostego powodu.Jezel nie bede pewny ze jest sprawne nie wydam 2500 na rejestracje aby postawic pozniej na podworku.Bardzo dziekuje za dotychczas okazane zainteresowanie i nadal prosze o pomoc.Dzis woskowalem autko az zal sciska ze nie moge sobie pojezdzic.[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2011, 20:20_________________________________________________Prosze wiec o podpowiedz w sprawie logow [br]Dopisany: 15 Wrzesień 2011, 20:22_________________________________________________A wiec zrobilismy dzis logi tylko nie wiemy czy aby wszystkie .Prosze wiec o wyrozumialosc i pomoc .Na wszelki wypadek zaloze nowy watek Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dartex2_57368.html Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/dartex2_57369.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dartex2_57370.html Grupy: 001,001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/dartex2_57371.html Grupy: 002,002 - http://vaglog.rtnet.pl/dartex2_57372.html
  3. Jutro pojade z kolega i zrobimy logi-tak na wszelki wypadek.Tylko prosze o podpowiedz ktore grupy logow ma zrobic oraz czy maja to byc logi statyczne czy dynamiczne?Kolega orjentuje sie sporo na tematy diesla natomiast z benzyny prosimy o podpowiedz. Z gory dziekuje
  4. Bledow nie bylo wiec jak posprawdzac sonde i inne czujniki? .Czy konieczne sa logi?Mam kolege ktory moglby mi je zrobic ale niestety nie mamy nikogo kto moglby je zinterpretowac.Przejrzeliśmy forum i tego silnika jeszcze nikt nie probowal zdiagnozowac .Mam nadzieje ze jesli uda nam sie je zrobic wowczas ktos pomoze
  5. Witam To moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc.Na poczatek troche historii: Moje jezdzidelko zakupilem od rodziny mieszkajacej w niemczech.W trasie powrotnej (750km) fis przy spokojnej jezdzie pokazywal mi 7,5 l z czego bardzo sie ucieszylem.Jednak po przyjezdzie do domu postanowilem zrobic sobie porzadny test.Na stacji zalalem do pelna i przejechalem rowno 100 km( na dwa razy- mala trasa styl na emeryta).Fis pokazywal mi 10l .Pojechalem na stacje i zlapalem sie za glowe.Wyszlo 17l.Skad takie roznice no i dlaczego tak duzo?Silnik ma co prawda 330 tys ale przy 290 mial maly remoncik(wymienione pierscienie).Kupilem kabel ale vag nic nie wykazal.Co moge zrobic ?Bardzo prosze o pomoc poniewaz nie moge sobie z tym poradzic a auto stoi od kilku miesiecy i juz nie wiem co z nim zrobic-rejestrowac czy rozebrac na czesci-przy tych cenach paliwa 90 zl za 100km to juz za duzo(codzienie robie ok 70 km wiec 1500 na miesiac to juz przesada)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...