Witam wszystkich:) Przejzalem tematy i stwierdzilem, ze nigdzie nie znalazlem odpowiedzi na moje pytania... Chcialem jednoczesnie zaznaczyc, ze jestem totalnym laikiem w sprawach samochodowo mechanicznych i prosilbym o wyrozumialosc doswiadczonych forumowiczow:) Ale moze przejde do sedna sprawy...
POsiadam audi a4 B6 z 2003 roku z silnikiem 1.9 TDI (130km) w sedanie (chociaz nie wiem czy ta ostatnia informacja ma jakies znaczenie;) ) z przebiegiem 209tys (przebieg pewny bo udokumentowany w seriwsie audi. PRoblem polega na tym, ze kiedy samochod jest na luzie, wciskam gaz (wskazowka obrotomierza powiedzmy dochodzi do 1,4 - 1,8 tys obrotow) i kiedy nagle go odpuszczam wskazowka wraca na miejsce, jednak pojawia sie specyficzne chrupanie (ciezko mi to dokaldnie opisac, ale slowo chrupanie chyba jest najodpowiedniejsze). Kolega stwierdzil, ze moze to byc wina paska wielorowkowego i tego, ze pewnie on sie tam gdzies obluzowal. pojechalem do warsztatu, stwierdzili, ze turbina, regeneracja na szczescie nie kosztowala mnie zbyt wiele, jednak problem z chrupaniem wcale nie zniknal. mechanik twierdzi, ze mozna z tym jezdzic, ale chyba powiedzial tak bo sam do konca nie wiedzial o co z tym chodzi:/ moze ktos z Was mial podobny problem? Bylbym bardzo wdzieczny za jakies rady.