Skocz do zawartości

widmo303

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O widmo303

Osiągnięcia widmo303

0

Reputacja

  1. http://img156.imageshack.us/g/img6065s.jpg/[br]Dopisany: 02 Luty 2011, 22:19_________________________________________________prosze:)
  2. za chwile foty beda gotowe do pobrania, nie bede kompresowal, zeby kazdy mogl sobie zrobic zoom[br]Dopisany: 02 Luty 2011, 21:46_________________________________________________http://rapidshare.com/files/445858211/foty.rar[br]Dopisany: 02 Luty 2011, 21:52_________________________________________________link gotowy do pobrania
  3. Witam wszystkich forumowiczow! Na wstepie chcialem zaznaczyc, ze jestem pedantem, szczegolnie jezeli chodzi o samochody, doslownie wszystko musi chodzic jak w zegarku, to sie tyczy zarowno stanu technicznego jak i wizualnego:) z uwagi na ta popieprzona pore roku - zime, zrobily sie zaspy i niestety zdarzylo mi sie popchnac jedna z nich delikatnie zderzakiem. z jednej strony zderzak tak jakby przestal byc spasowany, te szare elementy (mam dwukolorowy) przestaly do siebie pasowac (otworow nie ma, ale nie tworzy to calosci), przy lampie zrobila sie "poleczka" a i wystaje 0,5cm przy laczeniu z nadkolem. robic to, czy mnie po prostu wysmieja w warsztacie i bede musial z tym zyc? jezeli tak to jaki jest orientacyjny koszt spasowania tego zderzaka co by wygladal jak dawniej? z gory bardzo dziekuje wszystkim za info:)
  4. no wlasnie tak czytam kolejne strony, niewiele rozumiem w sprawach mechanicznych... sa dwa obozy, zwolennicy dlubania i Ci, ktorzy sie przyzwyczajaja:) koniec koncow, jezeli mnie ten dzwiek denerwuje na maxa to przyzwyczajac sie po prostu jak do gadatliwej tesciowej, czy jest jakis sprawdzony asposob jednak? moze to n75 cos tam?
  5. otoz dzwiek podobny do tego z filmiku z pierwszego postu. Panowie, powiedzcie laikowi co ma zrobic:)
  6. Witam wszystkich:) Przejzalem tematy i stwierdzilem, ze nigdzie nie znalazlem odpowiedzi na moje pytania... Chcialem jednoczesnie zaznaczyc, ze jestem totalnym laikiem w sprawach samochodowo mechanicznych i prosilbym o wyrozumialosc doswiadczonych forumowiczow:) Ale moze przejde do sedna sprawy... POsiadam audi a4 B6 z 2003 roku z silnikiem 1.9 TDI (130km) w sedanie (chociaz nie wiem czy ta ostatnia informacja ma jakies znaczenie;) ) z przebiegiem 209tys (przebieg pewny bo udokumentowany w seriwsie audi. PRoblem polega na tym, ze kiedy samochod jest na luzie, wciskam gaz (wskazowka obrotomierza powiedzmy dochodzi do 1,4 - 1,8 tys obrotow) i kiedy nagle go odpuszczam wskazowka wraca na miejsce, jednak pojawia sie specyficzne chrupanie (ciezko mi to dokaldnie opisac, ale slowo chrupanie chyba jest najodpowiedniejsze). Kolega stwierdzil, ze moze to byc wina paska wielorowkowego i tego, ze pewnie on sie tam gdzies obluzowal. pojechalem do warsztatu, stwierdzili, ze turbina, regeneracja na szczescie nie kosztowala mnie zbyt wiele, jednak problem z chrupaniem wcale nie zniknal. mechanik twierdzi, ze mozna z tym jezdzic, ale chyba powiedzial tak bo sam do konca nie wiedzial o co z tym chodzi:/ moze ktos z Was mial podobny problem? Bylbym bardzo wdzieczny za jakies rady.
  7. Jako wlasciciel audi postanowilem poudzielac sie na forum i przywitac jednoczesnie:) mam nadzieje, ze pomozecie mi znalezc rozwiazanie niektorych moich problemow, ktore niestety dotkenly moje audi b6:/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...