Skocz do zawartości

Djuber

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Djuber

Informacje

  • Imię
    Hubert
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Djuber

0

Reputacja

  1. Uporałeś się z błędem P1588? Od wczoraj mam ten sam problem, jeszcze nie rozkminiałem tematu. Jeżeli usterka poduszki dotyczy elektryki to czy da się wymienić sama wiązkę/zawór?
  2. Uporałeś się z tym problemem - co to było? W 1.9tdi BRB B7 mam to samo.
  3. Otwieraj zakład.... i nie potrzebna ściernica za kilkadziesiąt koła :-))))) Ja dziś (za chwilę) odbieram moje opony - na szczęcie dogadałem się ze sprzedawcą, pokrył koszty. ---------- Post dopisany 14-05-2013 at 16:06 ---------- Poprzedni post napisany 12-05-2013 at 20:36 ---------- Założyłem i opony "ucichły" Czy sposobem Buby czy na specjalnej maszynie da się uratować wyząbkowane opony.
  4. + Tarnów, i w Białymstoku jest jeszcze jeden zakład ale jak dla mnie niewiele to zmienia, "we stolycy" nie mają takiej maszyny!!! "Panie Premierze - jak tu żyć?!?!!"
  5. Bieżnik ---------- Post dopisany at 11:26 ---------- Poprzedni post napisany at 11:25 ---------- to samo znalazłem. szukam jeszcze tam gdzie bieżnikują bo może mają taki sprzet Daj znać jak na coś trafisz.
  6. Tarnów, Lublin, Białystok i Olsztyn - niestety w Mazowieckim niczego nie znalazłem. Dzwoniłem też do dystrybutora tych maszym i potwierdzili, że z Mazowieckiego jeszcze nikt takiej maszyny od nich nie kupił. Cena od 45-60 zeta za sztukę.
  7. Opony, kóre kupiłem mają 6mm bieżnika DOT 2010 - jeśli uda się je wyrównać to może nie 6 lat ale 2-3 sezony pojeżdżę i nawet doliczając koszt wyrównania, komplet używek będzie mnie kosztował niewiele więcej niż jedna nowa taka opona - tak więc ze względów ekonomicznych spróbuję. Ale dzięki za zainteresowanie
  8. Kupiłem używane opony i dwie z nich są wyząbkowane - powyżej 70 km/h huczą. Znalzałem tylko kilka miejsc (w Polsce), gdzie na specjalnej maszynie (podobnej do tej, na której się wyważa opony) wyciszają/ścierają wyząbkowany bieżnik opon - w sobotę jadę oddać opony ale przed tym chciałem zapytać czy ktoś korzystał z takich usług? Lub czy ktoś wie gdzie w okolicach Warszawy świadczą takie usługi? Czy to faktycznie wyrównuje bieżnik?
  9. Odpuściliście temat? CoLo - montujesz ekpię?
  10. Link do mojego wątku http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/zmiana-zawieszenia-1ba-1be-261364/ opisałem tu jak próbowałem rozkminić temat doboru amorków i springów. Ale z podpowiedzi kolegów wynika, że używane zawieszenie 1BE to loteria jeżeli chodzi o to czy samochód równo usiądzie.
  11. Myślalem, że są tańsze! Będę dziś.
  12. A patrzyłeś w jakim stanie były odboje przed założeniem eibach'ów? Może po prostu wcześniej były styrane? Koszt odbojów nie jest duży i mogę je wymienić na wszelki wypadek przy zmianie springów ale bardziej martwi mnie to, że (tak jak napisałeś) samochód może "żabkować"! Mierzyłeś jak Ci siedział przy 1BA na kole 215/55/16? U mnie teraz jest (+ -) 67,5 - 68 cm, też 16'stki, profil 55. Planujesz może pojawić się na spocie? Bym sobie obejrzał na "lajfie" ja to wygląda
  13. OK, dzięki za poradę. Zrobię jak piszesz.
  14. A na amortyzatory z 1BA jak bym założył eibach'y -30 mm (dobrane do auta) to było by ok czy po kilku miesiacach wysypią mi sie amorki? Czy to nie jest rzeźba w g... gdzieś czytałem że springi do -30mm nie szkodzą standardowym amorkom? Teraz przy standardowych springach siedzi równo to na eibachach też powinno być równo. Chciałbym go obniżyć ale zachować też komfort o ile sie da. Sportowe amorki bedą o wiele twardsze?
  15. Mam B7 avant 1.9 tdi BRB 116 KM, skrzynia GYA (manual) ze stycznia 2006 roku z zawieszeniem 1BA. Wg wlepki klasa wagowa z przodu 0JH czyli 8 (854-885kg) z tyłu 0YK czyli 10 (545-570kg). Przeczytałem wątek Bart-S'a http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-b6-b7-obnizenie-zawieszenia-sprezynami-dobierac-zakres-mas-osi-136448/ oraz lukaszr'a http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-b6-b7-oznaczenie-sprezyn-amortyzatorow-52219/ Wg powyższego powinienem mieć: Sprężyny przód 8E0 411 105 BG - różowy/fioletowy/fioletowy Sprężyny tył 8E0 511 115 CT 0 biały/zielony. Amortyzatory przód 8E0 413 031 CT Amortyzatory tył 8E0 513 036 R Czy chcąc zmienić 1BA na 1BE powinienem szukać sprężyn i amortyzatorów z zawieszenia 1BE z klas wagowych: przód 0JH (8 klasa) 900-940kg i tył 0YK (10 klasa) 571-597kg? Czyli sprężyna przód 8E0 411 105 CH zielony/biały/biały sprężyna tył 8E0 511 115 DH niebieski/zielony amortyzator przód 8E0 413 031 DG amortyzotor tył 8E0 513 036 T? Czy dobrze to rozumiem? Chciałbym żeby po zmianie samochód równo "usiadł" a dla mnie (laika) temat jest skomplikowany. Może ktoś ma B7 1.9 tdi BRB avant z fabrycznym 1BE to prosiłbym o info jakie ma klasy wagowe, sprężyny i amorki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...