Skocz do zawartości

palemajtki

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O palemajtki

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia palemajtki

0

Reputacja

  1. Witam, Chcialem sobie dzis nabic klime i zakupilem koncowke do niskiego cisnienia ( standardowo taka jest potrzebna), jednak ku mojemu zdziwieniu, nie znalazlem takiego zaworku u mnie pod maską... czy wiecie moze gdzie cos takiego sie znajduje, o ile w ogóle? czy jest tylko moze zawor do wysokiego cisnienia i przez niego napelniana jest klima.. prosze o szybka odpowiedz. auto to audi a4 1.8 95'
  2. a co w nich jest złego? z tego co wiem, to chyba nie szkodzą silnikowi, wrecz przeciwnie.
  3. silnik byl wczesniej zalany syntetykiem. Po wycieknięciu, dolałem mineralny. Kupiłem preparat, o nazwie "engine seal", który ma uszczelnić silnik. Mam nadzieje, że to pomoże i że nie będzie mnie czekało kapitalne uszczelnianie silnika bo to są chyba już dość konkretne koszta. Chyba, że znacie jakiś inny sposób?
  4. Ciężko stwierdzić w jakich momentach. Po prostu, po jednym odpaleniu silnika liczniki działają poprawnie, po kolejnym nie i wskazówka prędkościomierza jedynie drga. Co do odmy, wydaje się być w porządku. Dookoła niej było w miare czysto. Silnik pracuje dobrze. Nie przerywa i nie dymi. Na mocy raczej też nie ma żadnych ubytków.
  5. wymyłem silnik i z prawie każdej szczeliny leciał olej więc ciezko jednoznacznie stwierdzic skad wycieka...
  6. zalany był z tego co wiem, półsyntetykiem. Po wylaniu sie prawie całego, dolałem olej mineralny. Byłem dziś u mechanika, który wymienił zapchaną strumiennice. Może ona mogła doprowadzić do rozszczelniania silnika? Tylko pytanie co teraz...
  7. Witam, Od niedawna jestem w posiadaniu audi a4 b5 1.8. Niestety już po krótkim okresie doszukałem się kilku dość poważnych usterek. Jedną z nich jest cieknący olej. Miałem nadzieje, że przyczyną jest jakaś uszczelka lub coś podobnego, lecz po wjechaniu na kanał okazało się niestety, że olej leje się praktycznie z każdej części silnika. Czy jest możliwość, że silnik po prostu się rozszczelnił? Kolejnym problemem jest niedziałający licznik wraz z obrotomierzem. Raz zdarza się, że działa, raz że nie. Podobno może być to kwestia zabrudzonej kostki przy skrzyni biegów, lecz czy dotyczyloby to również licznika? Proszę, o w miarę szybką odpowiedź i z góry dziękuje;) Pozdrawiam
  8. Witam, Od niedawna jestem w posiadaniu audi a4 b5 1.8. Niestety już po krótkim okresie doszukałem się kilku dość poważnych usterek. Pozdrawiam [mod]tutaj sie tylko witamy[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...