Skocz do zawartości

michal.z

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michal.z

Osiągnięcia michal.z

0

Reputacja

  1. oj bedzie konkurencja, np. password jdm wystawiają 700konnego pięknie, bez wiochy zrobionego nissana 350z street shadows też pewnie wystawią jakiegoś mocnego japończyka
  2. michal.z

    o co biega?

    Kup Lupo, bedziesz 3 razy w roku jeździł na zagraniczne wczasy
  3. michal.z

    o co biega?

    Nie trzeba być prezesem orlenu, żeby utrzymać takie auto. Jeśli miałeś wcześniej 2,5tdi to podziel sie informacjami o kosztach utrzymania tak jak to zrobili inni użytkownicy tych silników, a jeśli nie miałeś, to nie wiem czemu wypowiadasz sie w prawie każdym temacie na jego temat, skoro nie masz o nim pojęcia. Porównywanie spalania to też śmieszna sprawa, jak można oczekiwać żeby dwa auta paliły tyle samo, skoro dzieli je 0,6L pojemności silnika. Jak już tak chcesz porównywać, to porównaj jeszcze przyspieszenie, prędkość maksymalną, elastyczność itd i wtedy przedstaw wyniki, każdy zainteresowany wybierze sobie taki silnik jaki mu bedzie pasował, jedni oszczędne i zamulające 1.9, a inni drogie w utrzymaniu i w miare jeżdżące 2.5, proste.
  4. michal.z

    o co biega?

    Już nie przesadzajcie z tą kosztownością, droższy rozrząd raz na 90kkm, troche wyższa akcyza przy sprowadzaniu, troche droższe OC i średnio 3L/100km więcej to nie jest niewiadomo jaki wydatek. Mi też sie nie przelewa, jestem studentem, nie mam stałej pracy, rodzice mi nie dokładają do auta, a jakoś starcza mi na utrzymanie. Ja nie mówie, że ma wziąść auto z tym silnikiem i żadnym innym, przedstawiłem koszty i niech zainteresowany sam sobie przeliczy czy go stać czy nie. Troche obiektywizmu panowie, bo skoro jesteście w każdej sprawie tacy oszczędni, to czemu jeździcie A4, a nie zagazowanym VW Lupo? Taniej bedzie.
  5. michal.z

    o co biega?

    znalezienie 2,5tdi z przebiegiem poniżej 300k jest takie samo albo nawet większe co znalezienie 1.9tdi z takim przebiegiem. Poza tym jak już porównujesz jeden silnik do drugiego to albo obydwa z chipem albo obydwa bez, bo 2,5 po samym programie bez problemu osiąga 180ps, a to troche więcej niż 140. Nie zapominaj też że 2,5 to V6, czyli duży moment obrotowy osiągany w szerokim zakresie obrotów. Skoro kogoś stać to czemu ma z tego wszystkiego nie korzystać? dla zasady?
  6. michal.z

    o co biega?

    Panowie, ile z Was wymieniało w swoich 2,5 wałki? Myśle, że niewielu, fakt że są drogie i czasami sie sypią ale jak często na forum słychać o wymianach? Rzadko. To już częściej padają vp44, chociaż to też pojedyncze przypadki. Koszty utrzymania są podobne do każdej innej fury z dużym silnikiem, większe opłaty przy sprowadzaniu z zagranicy, droższe OC, droższe części, większe spalanie i większe szanse na mandat za przekroczenie prędkości Za przyjemności sie płaci, jak kogoś stać na utrzymanie 2,5 to warto sobie takiego kupić, bo przyjemność z jazdy w stosunku do 1,9 jest dużo większa.
  7. Jeśli zorganizowany by był jakiś grupowy zakup w tej cenie co podałeś to jestem chętny. Napisz tylko czy można sobie wybrać model pod własny silnik i nadwozie, mnie interesowałby zestaw do 2,5tdi sedan.
  8. z gwarancją u Gianta jest nieciekawie. Wszystko jest ładnie, pięknie dopóki nie pęknie rama. Sklep który zapewnia, że nie bedzie problemów nie ma tu nic do gadania, bo nie oni rozpatrują gwarancje, tylko Giant Polska, który w 99% odpisuje, że sprzęt był używany niezgodnie z przeznaczeniem i nie wymienią.
  9. Tip sam w sobie do normalnego przemieszczania jest całkiem fajny ale i tak wolałbym 6 biegowego manuala. Swoje auto kupiłem bo trafiła sie okazja, był w miare tani, nadwozie,środek i zawieszenie w bdb stanie, silnik igła, żal było nie brać, tymbardziej, że wszystkie poprzednie a4 które oglądałem były albo w kiepskim stanie, albo dużo za drogie, naprawde ciężko jest znaleźć afb/akn w dobrym stanie, a nie tylko odpicowane do sprzedaży, a w rzeczywistości sypiące sie. A co do części, to jeśli sie zdecyduje to przełoże całość z jakiegoś anglika.
  10. Tak, dzwoniłem ale na moim zadupiu nikt sie tego nie podejmie więc dalej nie wiem
  11. Ostatnio kolega przerabiał kupowanie A4 i dostać coś nie bite, nie zajechane, z realnym przebiegiem poniżej 300kkm to trudna sprawa, więc wole zostać przy swoim pewnym aucie, z którego poza skrzynią jestem w pełni zadowolony niż kupić coś mało pewnego i czekać aż padnie. Poza tym zamierzam swoim autem pojeździć jakiś czas i wole wydać troche więcej kasy i mieć wszystko jak chce zrobione. Wszyscy piszą, że za robocizne trzeba wydać kilka tysięcy, a jeszcze nikt nie podał konkretnej kwoty. Jak bede dokładniej wiedział jakie to koszty, to wtedy podejme ostateczną decyzje, po to założyłem ten temat żeby sie dowiedzieć
  12. Czemu uważasz, że to kaleczenie auta? Tip jest wygodny ale do ostrzejszej jazdy średnio sie nadaje, a do tego nie można nim nawet na hamownie wjechać, co troche ogranicza mody silnika. Nie mam zamiaru tego robić u pana Gienka w szopie tylko u porządnego mechanika, który bedzie miał o tym pojęcie.
  13. Jestem świadomy, że koszty mogą być spore, skrzynia 6 biegowa do 2,5 tdi około 1200zł, półosie około 300zł/sztuka, coś jeszcze z części bedzie potrzebne? O kosztach robocizny nie mam pojęcia, dlatego pytam
  14. No to super, bo nie chce sie rozstawać z moim autkiem i kupować nowego w manualu To czekam jeszcze na kogoś kto sie bedzie orientował w kosztach i potrzebnych częściach. I jeszcze jedno pytanie, podejdzie do afb 6-biegowa skrzynia?
  15. Witam Wiem, że był niedawno podobny temat ale tam było o zwykłym automacie i w innym silniku, więc prosze nie krzyczeć Chciałbym sobie zmienić skrzynie z tiptronica na manuala. Czy jest to wogóle możliwe? Jakie ewentualne koszty i jakie części trzeba kupić do takiej podmianki? Mój silnik to afb jeśli ma to jakieś znaczenie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...