Problem też polega na tym że gotowego TIP-A z kwasówki nigdzie nie ma.
Można to zrobić chyba samemu?
Jaką średnice rur zastosować przy samoróbce?
Z tego co pamiętam jak wyciągałem dolot to na dole zaraz przy turbinie on ma kilka wejść. Jak to rozwiązać?
Witam wszystkich.
Od sierpnia 2010 jestem szczęśliwym posiadaczem A4 1.8 T Quattro 150 PS 1996 r.
Postanowiłem zmodyfikować nieco jej moc tzn celuję w granice 200 KM oczywiście nie od razu z racji ograniczonych funduszy
W planach:
Sztywny dolot
Wycięcia katalizatora a zamiast niego Downpipe
Większy intercooler
No może jeszcze K04
Program
Od 3 dni czytam cenne informacje na forum i już sam nie wiem od czego zacząć.
Co robić najpierw, może sztywny dolot a jednak może Downpipe.
Drugą sprawą jest:
- Dolot: Jak on miałby wyglądać tzn napewno z kwasówki ale czy oryginalną puszkę zostawić i wsadzić jaką wkładkę czy też stożek?
- Intercooler: Kupować od Audi TT (bo taki podobno jest dobry) czy FMIC i zrobić go centralnie z przodu (w planach zderzak przód od S4)
Z góry dziękuję za wszelką pomoc