Skocz do zawartości

kermit_

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kermit_

Osiągnięcia kermit_

0

Reputacja

  1. Ok napewno się odezwę Wielkie dzięki za pomoc napewno jeszcze nie raz będę pytał Jeszcze raz dzięki Pozdrawiam
  2. Problem też polega na tym że gotowego TIP-A z kwasówki nigdzie nie ma. Można to zrobić chyba samemu? Jaką średnice rur zastosować przy samoróbce? Z tego co pamiętam jak wyciągałem dolot to na dole zaraz przy turbinie on ma kilka wejść. Jak to rozwiązać?
  3. No to faktycznie różnice są ogromne A czy jak zrobię TIP'a to co z przepływomierzem?
  4. Celuje w 200 KM ale nie sądze że po tych modyfikacjach już będzie 200 A może jest jeszcze coś co można by zrobić?
  5. Ale jak zrobić TIP? Stożek? Czy kwasówka do puszki i wkładka?
  6. Witam wszystkich. Od sierpnia 2010 jestem szczęśliwym posiadaczem A4 1.8 T Quattro 150 PS 1996 r. Postanowiłem zmodyfikować nieco jej moc tzn celuję w granice 200 KM oczywiście nie od razu z racji ograniczonych funduszy W planach: Sztywny dolot Wycięcia katalizatora a zamiast niego Downpipe Większy intercooler No może jeszcze K04 Program Od 3 dni czytam cenne informacje na forum i już sam nie wiem od czego zacząć. Co robić najpierw, może sztywny dolot a jednak może Downpipe. Drugą sprawą jest: - Dolot: Jak on miałby wyglądać tzn napewno z kwasówki ale czy oryginalną puszkę zostawić i wsadzić jaką wkładkę czy też stożek? - Intercooler: Kupować od Audi TT (bo taki podobno jest dobry) czy FMIC i zrobić go centralnie z przodu (w planach zderzak przód od S4) Z góry dziękuję za wszelką pomoc
  7. Witam mam na imię Tomek, mieszkam w Krakowie i jestem szczęśliwym posiadaczem samochodu Audi A4 B5, 1.8 T 150 KM z instalacją LPG Zenit, 1996r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...