Skocz do zawartości

adam1077

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adam1077

Osiągnięcia adam1077

0

Reputacja

  1. Mam pytanie czy powinno sie wymieniac olej w skrzni biegow?Skrzynia manualna-6 biegowa.Mam przejechane 217 tys i ogolnie nie mam problemow ze zmiana biegow.Pytale sie kiedys mechanika to stwierdzil ze nie wymienia sie oleju w tych typach.Ale ogolnie zdania sa podzielone.Jesli moge wymienic to prosze podac jakie parametry powinien miec ten olej i jakiej firmy.Pozdrawiam
  2. Mam problem ktory polega na tym gdy zaloncze klime to zacina mi sie pompka od sprezarki a pasek sie slizga i wydaje dziwny odglos glosnego piszczenia,potem znowu sie chwile pokreci i tak w kolo.Ale klima chlodzi.Jestem ciekaw czy takie cos mozna zregenerowac?Byc moze to skutek dlugiego nie uzywania klimy w czasie zimy.Prosze o porade,z gory dziekuje i pozdrawiam.
  3. Mialem wymieniana uszczelke pod glowica.Wszystko jak najlepszym porzadku.Ale po przejechaniu okolo 2 tys.zauwazylem ze cieknie "poci sie" gdzies olej a konkretnie z tego co zauwazylem to jest to gdzies pod pokrywa zaworow w tylniej czesci kolo turbiny.Czy przyczyna moze byc zle dokrecenie pokrywy zaworow?Jesli tak,to jest jakas kolejnosc dokrecania takiej pokrywy?Nie wiem czy tez oprocz takiej uszczelki potrzebna jest masa uszczelniajaca pod ta pokrywe?Prosze o pomoc.
  4. Mam prawdopodobnie do wymiany uszczelke pod glowica.Chce sie dowiedziec czy nalezy np.zplanowac glowice,wyczyscic gniazna itd.Czytalem gdzies ze glowicy TDI sie nie planuje?Jak jest naprawde?
  5. Ostatnio ubywa mi plynu do chlodzenia w zbiorniczku wyrownawczym.Bylo pod minimum wiec dolelem 500ml,po 3 tygodniach znowu spadlo ponizej minimum.Dzis dolalem do MAX i zobacze kiedy znowu spadnie.Sprawdzalem wezyki ale sa w pozadku.Co moze byc przyczyna??? Dzis bylem u znajomego i wsadzil palec do zbiorniczka wyrownawczego i na sciankach bylo cos w postaci oleju.Takze w samym zbiorniczku na dnie osadzily sie jakies sadze.Do tego dymek idacy nawet na postaju jest bialego koloru.Stwierdzil ze to uszczelka pod glowica.Jakie sa koszty samych czesci,lacznie z paskiem rozrzadu,pompa wodna,rolkami itd.?Czesci beda sprowadzone z Polski.
  6. Czy wymiana cieknacego zaworu EGR na nowy wiaze sie jeszcze z innymi wymianami lub jakims czyszczeniem np.kolektora?Czy wystarcz tylko wymiana zaworu na nowy.Pozdrawiam i zycze wszystkim Szczesliwego Nowego Roku!
  7. adam1077

    [B6 AVF] Zawor EGR

    Mam pytanie czy z zaworu EGR powinna wyciekac jakas smolista ciecz???Od strony zaworu wszysto jest pobrudzone.Bylem w serwisie Audi i powiedziano ze to nic takiego ze poprostu sobie "pluje" .Nie wiem czy to tak powinno byc.A tak wogole do czego sluzy ten zawor EGR???Pozdrawiam
  8. Zauwazylem ostatnio ze przy przyspieszaniu dymi na czarno z ruly wydechowej.Olej wymieniam co 10 tys. stosuje oleje wedlug norm np.MOTUL 5W30.Auto ma 207 tys.przejechane.Co to moze byc??
  9. Moj problem polega na tym ze niekiedy ale nie zawsze troche zarzuci silnikiem przy odpalaniu.Byc moze to problem ze swiecami,choc kontrolka szybko gasnie,albo jakies problemy z wtryskami?Przebieg 207 tys.Prosze o pomoc.
  10. adam1077

    [B6 AVF] Jaki olej?

    Jaki olej bedzie odpowiedni do 1.9 TDI ktory ma juz 205 tys. przejechane.Do tej pory stosowalem 5W30 z Schella.Bylem zadowolony,choc ostatnio zauwazylem ze troche bierze tego oleju,moze po takiej ilosci klilometrow powinno sie stosowac inny olej???Jesli wiecie jaki to prosze o pomoc.Pozdrawiam
  11. Moj problem polega na odpowiednim dobraniu czujnika kata skretu.Posiadam A4,8E,AVF 1.9 TDI 130 KM z 2003 r.Na internecie sa do kupienia te czujniki ale o troche innym numerze-8E0953541C,a moj czujnik ma numer 8E0953541E!!!Prosze o pomoc czy ten czujnik ktory jest dostepny bedzie pasowal w miejsce mojego.Posiadam zwykla kierownice bez funkcji.Pozdrawiam
  12. Witam, posiadam Audi A4,8E z silnikiem 19.TDI 130KM,AVK. [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...