Skocz do zawartości

marooo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marooo

Osiągnięcia marooo

0

Reputacja

  1. Popatrzę, mam kumatego mechanika, ale tez chciałbym mu zasugerować sprawdzenie wszystkich możliwości przed ewentualna wymianą. Co do napięcia łańcucha gdzieś wyczytałem, że nie bardzo idzie sprawdzić na niepracującym silniku, że musi być ciśnienie... Ale dzięki za odpowiedź.
  2. Witam! Od jakiegoś czasu przy pracy silnika z okolicy rozrządu dochodzi dziwny szum, ni to klekot ni to głośna praca rolki, ten sam dźwięk słychać przy lewym kole, i przy lewej tylnej części silnika. Mechanik postawił na łańcuszek wałków rozrządu, lub napinacz (1600PLN). Moje pytania są następujące: 1. Czy diagnoza trafna? 2. Czy są zamienniki napinacza? 3. Czy od razu wymieniać, czy pojeździć trochę - nie chcę ryzykować ale też nie uśmiecha mi się wydawać przed wakacjami? 4. Czy ma ktoś z kolegów rysunek z Biblii grupy VW obrazujący te elementy, ewentualne dojście i wymianę? Za konstruktywną pomoc będę wdzięczny. Pozdrawiam
  3. Podziękować. Raczej będę Pozdrawiam
  4. Witam Witam! Ja być zainteresowany spotem. Kiedy mieć miejsce? Trzeba tę wioskę gorzowską trochę rozruszać, cała Polska coś działa a na zachodniej ścianie jakaś dziwna cisza.... Pozdrawiam
  5. Ok, wiatrak odkręcony, trzeba było użyć siły średniej wielkości młotka w celu ostukania śruby (która jest zabezpieczona pastą czy taśmą aby się nie wykręciła) Klucze nr 32 - 2 szt. i odkręcamy standardowo w lewą stronę. Pozdrawiam
  6. Witam kolegów. Wczoraj zerwał mi się pasek klinowy ten dłuższy od alternatora do wspomagania itd. Zabrałem się za wymianę i utknąłem. Nie mogę odkręcić wentylatora chłodnicy. Kto to już robił i wie jak mam odkręcić będę wdzięczny za radę. ( bez sciągnięcia wentylatora nie zdejmę osłony paska klinowego) Pozdrawiam
  7. Witam po dość długiej przerwie! A więc panowie, turbina wymieniona bo auto zaczęło brać olej i kopciło dalej na niebiesko, co więcej kopcenie się nasiliło i teraz tylko gdy zaczyna pracować turbina cyli powyżej 1800 obrotów kopci niemiłosiernie, na zimnym silniku i do 1500 obrotów nic się nie dzieje. Oleju również już nie bierze. Dzisiaj wymieniłem odmę bo nie było mnie w kraju i jak wróciłem od razu się za to zabrałem. Przejechałem kilkadziesiąt km i niestety kopci jak kopcił, co więcej po "używaniu " turbiny tak do 3 tys obrotów i zatrzymaniu auta z rury ładnych parę minut kopci dalej na niebiesko - tak więc po wymianie turbo i odmy oleju nie bierze a kopcenie się nasiliło. Co wy na to? dosyć dziwne zjawisko. Może ktoś pomóc? Pozdrawiam
  8. A co ma wspólnego wymiana pompy wody w 1.9 TDI z wymianą odmy w 2.5 TDI ? Chodzilo o stopien trudnosci
  9. Panowie fachowcy ostatnie pytanie. W pasacie 1,9 tdi 90 KM sam wymienilem pompe wody co nie jest uważane za mocno skomplikowane aczkolwiek czasochlonne(zrzucanie przodu, wyciaganie alternatora itp itd). W związku z tym czy ruszac samemu odme czy dawac do mechanika? Pozdrawiam
  10. Dziekuje za potwierdzenie domysłów. Do BratPit - wyslalem ci prosbe na gg w sprawie zdjec z wymiany odmy, bede wdzieczny za udostepnienie. Co do turbiny to jest dokladnie jak mowisz, delikatny swist na wysokich obrotach, jedynie dochodzi to "jakby" lewe powietrze też tylk o na wysokich obrotach, ale to juz niech stwierdzi mechanik. Przepływomierz raczej na 100% do wymiany, miesiac temu był na VAG-u i tak podejrzewal mechanior.
  11. Witam Ponownie! Po przejechaniu okolo 40 km żadnych oznak z rury. Dodam, że do zaobserwowania wczorajszego dymu do tej pory nic z rury nie było widać. Na postoju po odkręceniu korka wlewu oleju - psssst, więc to raczej odma? Pozdrawiam
  12. Koledzy! Dziękuję koledze ADI z Krakowa za konkretną pomoc. A co do przegazowania to wy myślicie, że jak pojedziecie na serwis to sprawdzając nikt tam nie przegazuje ze względu na szanowny fakt, że to "wasze" audi więc nie wolno ? - bzdura. Dostał w rurę po to aby sprawdzić czy tendencja dymienia jest identyczna czy spadająca. Wyjaśniając, to nie robię przegazówek przed zgaszeniem, na zimnym silniku też, więc wszystkim, którzy konkretnie odpowiedzieli i pomagają dziękuję, reszta może się domyśleć co myślę o ich wypowiedziach. Mimo, że przyjmuję to z przymrużeniem oka to w perspektywie awarii żarty jakoś mnie nie bawią. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. PS dzisiaj rano po przejechaniu kilkunastu km nic- żadnych dymków i zapachów z rury. Zaczynam od odmy. Pozdrawiam
  13. Witam! Dzisiaj zaobserwowałem następujące objawy: 1. 3 tys obrotów i koniec mocy, po wysprzęgleniu i przegazowaniu moc wraca 2. przy ostrym ruszeniu na 1 lub przyduszeniu na 2 biegu niebieski dym z rury. Gdy go przedmuchałem odpowiednio na 1,2 3 biegu na maxa to cały czas był niebieski dym. Później ustał. Podjechałem pod dom przegazowałem na jałowym biegu to również kopci na niebiesko, chwilę pożniej pzrestał 3. przy gazowaniu na jałowym biegu słychać świst turbiny i dodatkowo jakby dodatkowy świst powietrza. 4. Mocno wyczuwalna dziura w mocy jak chcę przyspieszyć od około 1000 do około 1900 obrotów. Czy ktoś z kolegów mógłby ocenić co może być przyczyna takiego stanu rzeczy? Z góry dziękuję za odpowiedzi i ewentualne rady. Pozdrawiam Marek
  14. Witam Wszystkich!. Na początek zasadnicze pytanie - moje autko ciężko odpala rano - trzeba kilka sekund zakręcić aż wskoczy na obroty. Później pali idealnie. Czy ktoś z was ma podobną przypadłość lub wiedzę na temat ewentualnej przyczyny takiego stanu? I nie piszcie proszę, że auto jest niewyspane :> A4 2,5 TDI V6 przebieg 170 tys km. Pozdrawiam Marooo tutaj nie zadajemy pytan,uzyj opcji szukaj.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...