Skocz do zawartości

lukasino

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukasino

Osiągnięcia lukasino

0

Reputacja

  1. To ciekawe bo po odłączeniu jednej z kostek nie działają szyby. Do tej puszki podłączone są 3 kostki. Chciałbym wymienić całą, widziałem na Allegro że po 100 zł chodzą. Witam, W końcu się zabrąłem za tą pompkę, wyminiłem sam wirnik (faktycznie był rozsypany w drobny mak), przeszczepiłem silnik z Audi 100, ale pompka dalej buczy, raz czy dwa otworzyły się drzwi, ale tak naprawdę to jedynie wklew paliwa zamyka i otwiera i to z wielkiem bólem . Możliwe że układ ma nieszczelność lub zator?, przy pierwszym uruchomieniu troche grafitu wyleciało, zastanawiam się czy nie odłączyć przewodów z pompki i dmuchnąc w nie sprężone powietrze?.
  2. Pilot i tak zgubiłem, otwieram tylko z klucza, zależy mi jedynie na centralnym zamku no i szybach .
  3. Witam, Mam problem z pompką z centralnego zamka, nie otwiera i nie zamyka, słychać jedynie buczenie pompki. Czy wystarczy jak kupię używaną na Allegro i podmienie?, czy muszę jeszcze coś programować?.
  4. Witam, Zdemontowałem chiński alarm, wku...... mnie już bo żył swoim życiem (włączał się w nocy, otwierał samochód, ogólnie tragedia, działa poprawnie przez rok), to jest nauczka żeby takie rzeczy brać tylko sprawdzone. Znalazłem na Allegro oryginalny sterownik alarmu rok 95-01 4D0 951 173 B. Czy można go podłączyć do B5 bez większych problemów?, mam wersję bez alarmu z centralnym zamkiem. Chciałbym używać oryginalny klucz oraz wykorzystać syrenkę z chińskiego alarmu (tam przynajmniej działa bez zastrzeżeń ).
  5. Dla potomnych, też przerabiałem temat nie dawno. Miałem następujące objawy po ulewie czy myjni: 1. Brak reakcji na pedał gazu przez kilka, a czasami kilkanaście godzin 2. Szyby i centralny zamek wariowały. 3. Woda pod dywanikiem kierowcy 4. Woda w bagażniku Sprawdziłem wszystko dokładnie z wiaderkiem z wodą, okazało się że woda lała się w 5 miejscach!, tj: 1. Przez przegrodę, blisko króćców z nagrzewnicy jest przejście do kabiny, tam puściłem przewody ze wzmacniacza, guma była sparciała, dlatego sam uszczelnianiem, a po czasie puściło (moja wina). 2. Przez obudowę komputera, pękł otwór plastikowy pod śrubę na styku z blachą, powstała szczelina między uszczelką a blachą (obudową się trzymała a 3 śrubach, więc naprężenia ją lekko podniosły). 3. W bagażniku przez prawy reflektor (uszczelka o dziwo była dobra, dałem jedynie silikonu i jest ok). 4. W bagażniku przez otwór, który jest zasłonięty pasem plastikowym przykręcony prostopadle (zaznaczyłem a zdjęciu z neta, bo ciężko dokładnie opisać). o tym miejscu mogę powiedzieć "cicha woda brzegi rwie" , zawsze miałem wilgotny dywanik bagażnika, myślałem że przez prawy reflektor, dopiero jak wywaliłem wszystko z bagażnika ujrzałem winowajce , pod kołem zapasowym miałem oczko wodne , wylałem kilka litrów wody. Woda chyba nie ma ujścia, a jeżeli ma to bardzoooo długo spływa, albo odparowuje. Woda lała się przez wymieniowy otwór. 5. Na koniec, niby pierdoła, ale woda się lała przez otwory montażowe z ramki tablicy rejestracyjnej, tak to jest jak się wkręca byle czym ramkę do blachy. Teraz mam spokój
  6. Dawno się nie logowałem, ale po wymianie termostatu na wahler jest ok . To jest nauczka żeby sprawnego termostatu nie ruszać. Znajomy mnie namówił przy wymianie rozrządu.
  7. Tylko na jaki?, który jest już sprawdzony z silnikiem 1.9 TDI AFN?.
  8. Witam, Jestem w końcu po wymianie nieszczęsnej nagrzewnicy, teraz mam ciepło, ale martwi mnie że temperatura silnika, nie dochodzi do 90 (wcześniej po paru km miałem już 90). Przy wymianie nagrzewnicy wymieniłem od razu rozrząd i mechanik bez mojej zgody wymienił termostat (jakiś na "V"). Sprawdziłem kody na klimatroniku i wygląda to tak: ok. 70 pokazuje wskazówka kod 48 - 68 stopni kod 49 - 68stopni kod 50 - 15 (stopni?) kod 51 - 90 stopni Wydaje mi się że termostat jest otwarty, zapowietrzony układ chyba nie jest bo wtedy by się raczej gotował... miał ktoś podobny problem?
  9. Witam, Mam taki problem od kupna samochodu, ale chciałbym to w końcu zrobić. Poniżej 5 stopni, wariuje licznik, efekt jest taki jakby podłączył i odłączył zasilanie (resetuje się licznik dzienny za każdym błyśnięciem), czynność ta powtarza się dopóki kabina się nagrzeje. Może ktoś temat przerabiał?, dałem raz licznik do elektronika, ale nic nie znalazł, powiedział że ścieżki są ok.
  10. Witam, Panowie ja jestem właśnie po montażu car audio w b5 sedan, może komuś się przydadzą moje doświadczenia, nie jestem audiofilem, ale nie jestem zwolennikiem tanich rozwiązań. Lubie czysty dźwięk bez zniekształceń z głębokim "mięsistym" basem . Dla osób, które nie planują montażu subwoofera zdecydowanie na przód polecam 16cm, z subwooferem wystarczą dobre 13. Ja na przód dałem głośniki Audio System Gladen 13cm, maty dałem na "boczki" i drzwi od zew strony, wzmaczniacz Crunch GPX1000, a subwoofer Rockford R1. Nie załujcie kasy na kable zasilające i RCA polecam zestawy kabli firmy hollywood. Kabel zasilający puściłem przez otwór koło pompy hamulcowej, dalej prawą przez progi i tylnią kanapę. Kable RCA z kablem remote i kablem do kamery cofania puściłem tunelem środkowym pod dywanikiem i lewą stroną pod kanapą. Wzmacniacz przykręcony do półki (obudowa wzmacniacz Crunch nie przewodzi) całość gra powyżej moich oczekiwań. Polecam również pod ramkę tablicy rejestracyjnej dać matę, wpada w rezonans... Za całość z radiem LG LDF900UR zapłaciłem ponad 2000 zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...