Skocz do zawartości

Forest

Pasjonat
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Forest

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Wejherowo

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Forest

0

Reputacja

  1. Bierz D4 - rewelacyjne, a przede wszystkim ciche - 69db
  2. Teraz w większości dają na zamiennikach, nawet w 3 letnich autach... Można się sądzić oczywiście.
  3. Powiedz czy warto wyjeżdżać?
  4. Bo przepływka raczej dobrze wygląda? Tak mi się wydaje przynajmniej. Dzisiaj będę miał zaworek na podmiankę. Jak go założę i zrobię logi to w bloku 11 powinno się pozmniejszać trochę? A jak będzie to samo? Pozdr.[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2007, 13:58 _________________________________________________No i wymiana zaworka nie pomogła. Dalej to samo. Poniżej wykres bloku 11: A tu trzy bloki podczas wystąpienia notlaufu na piątym biegu: Co jeszcze można sprawdzić i czym? A może te wyższe wartości w bloku 11 są spowodowane ty, że auto ma chipa? Czy to nie ma nic wspólnego?
  5. Witam. Jako, że sam patrze i za bardzo nic nie widzę, prosiłbym o pomoc w analizie logów. Nie wiem czy dobrze zrobiłem, jakby co to zrobię jeszcze raz. Samochód trzy razy w ciągu dwóch tygodni dostał notlaufa. Działo się to tylko na piątym biegu, podczas dłuższego przyspieszania. Na pozostałych biegach było OK. Błąd wyskoczył tradycyjny 17965 - czyli wszystko może być. Kierownice chodzą jak nowe, mieszek szczelny. Może N75? Jak go sprawdzić? Poniżej logi z czterech bloków. Wiem, że to nie forum Octavii, ale na razie pomykam takim czymś. Dzięki za pomoc.
  6. Już nie pamiętam. Jeden uchwyt może wyłamałem. jeśli to zrobiłem to i tak nie było różnicy w trzymaniu tapicerki. Także nie ma co się obawiać. A pozostałe uchwyty są, po prostu zrobiłem w miejscu uchwytu otwór w macie, tak aby uchwyt mógł tam wejść. Pozdrawiam.
  7. Już nie bardzo... Sprzedałem parę dni temu swoją niunię . Także nie będę już nic dłubał... A szyba nie ociera. Jest na styk. Pozdrawiam.
  8. pewnie tak, ale i tak jest lepiej niż na fabrycznych :-)
  9. Alpine zeszło na psy. Sam szukałem ale dałem spokój. Kupiłem Pionka. Ostatnia dobra Alpine skończyła się na modelu 9835 ewentualnie 9833. Chyba, że jeszcze starsza 9815. Nowszymi nie ma sensu zawracać sobie głowy. Totalny badziew ze stadionu. Wszystko świeci, a jakość dźwięku w porównaniu do chociażby 7893, którą miałem, mizerna. Wiem bo "zafascynowany" nowymi modelami kupiłem 9851 bodajże i to był największy błąd w doborze radia. Dobrze, że szybko sprzedałem :-). Jak w miarę nową Alpine to tylko 9835. Ale 1500 zł trzeba wydać. Pozdrawiam.
  10. Chciałem Alpine ale takie badziewia teraz robią, że szkoda gadać. No i padło na to. Miało być jak najmniej bajerów i w sumie jest. Nieduży ale czytelny wyświetlacz, przyjemne sterowanie. Nic więcej nie potrzeba. No i dźwięk - spora możliwość ustawień, DSP i wiele przydatnych opcji. A najdroższe na pewno nie jest :biggrin: . Daleko nie trzeba szukać - Bartass_1 ma trochę lepsze klocki . Pozdrawiam.
  11. Ja właśnie zmieniłem fabryczne na Pionka 88RS. Myślałem, że będzie wyglądał gorzej, ale jest OK. Lepiej niż wszystkie poprzednie Alpine na raz :biggrin: . Dorobiłem ramkę ze starego radia, bo te z Allegro są zbyt wąskie. Pionek wchodzi głębiej niż Alpine i w związku z tym jest duża szpara dookoła radia. Ale teraz wizualnie jest w miarę OK. No i gra jak na Pioneera nawet ładnie. Pozdrawiam.
  12. Forest

    [B6 1,8T] 2002r.

    Bardzo ładny kolor nawet. Taki ponadczasowy. Autko OK. Pozdrawiam.
  13. No to pojechałeś ostro :eek: . Z tą blachą to musiało być trochę roboty. Ja z moimi walczyłem a co dopiero blacha. Chciałbym tego posłuchać. Na pewno jest czego. Pozdrawiam.
  14. Czy ciszej? Ciężko powiedzieć. Szumi mi trochę przy uszczelkach, także tam trzeba najczęściej szukać przyczyny. Poza tym drzwi zamykają się bardziej głucho. Coś w stylu Mercedesa :smile: . Może i jest trochę ciszej od dołu ale góra skutecznie tą ciszę "likwiduje" :biggrin: . Tyłów nie wygłuszałem. Tam i tak nic nie ma prawa grać. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...