Skocz do zawartości

kmicic

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kmicic

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kmicic

0

Reputacja

  1. Padło moje A4B5 2.5 TDI Avant, w sierpniu byłem w mieście w straszny upał, po jeżdzie i staniu z godzinę w upale, zapalił aby za chwilę zgasnąć, potem znów na chwilę zapalił i padł na wieki. Objawy pompy więc po zdjęciu z lawety sprawdziłem sterownik metodą odcięcia i żarówki. Milczy. Tranzystor był upalony tak jakby przez bramkę płynął duży prąd. odlutowała się końcówka już naprawianego tranzystora. Niestety upaliłem punkt lutowniczy podstawowy i zapasowy. Tak że bramki nie ma do czego przylutować. Może ktoś mógłby pożyczyć do sprawdzenia sterownik lub sprezentować nawet uszkodzony do naprawy tranzystora. Jestem na emeryturze nie mam już siły ani kasy aby to naprawiać tak jak przystoi. A może ktoś kupi to w całości na części lub do remontu jak ma siłę trochę kasy i możliwości. Trochę więcej niż cena złomu mnie zadowoli :). Musiałem pożyczyć i na dojazdy do lekarza musiałem kupić starą Corsę, małe to to ale przynajmniej jeździ.
  2. Dzięki za podpowiedzi :-).
  3. Witam, od jakiegoś czasu kopci z rury mojego 2.5TDI V6 na niebiesko. Wstyd takim kopciuchem jeździć. Objaw narasta podczas obciążenia silnika jazda pod górkę lub przyśpieszanie. Czytając inne podobne wątki stwierdziłem że po kontuzji jakiej się nabawiłem i marnej rencie naprawy mogą grubo przekroczyć moje możliwości. Dlatego staram się może uda się samemu podreperować zdrowie autka. Bez auta ani rusz a jeżdzić kopcącym wstyd. Stwierdziłem też że po jeździe z kopceniem, zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu silnika odkręciłem wlew oleju i ma pod korkiem podciśnienie (niewielkie syknięcie). Po tej próbie dokładałem gazu na postoju i dymu nie było zupełnie. Dym zniknął tylko do czasu ruszenia samochodem potem juz dymił jak wcześniej. Z tego co wyczytałem na forach może to być objaw zapchanego filtra odpowietrzenia skrzyni korbowej (odmy). Zapaprana olejem jest lewa strona pokrywy z wtryskiwaczami i jej otoczenie (obudowa filtra powietrza). Chciałem sprawdzić tę odmę ale nie mogłem jej znaleźć. Na rysunku z Allegro zobaczyłem ze filtr ten jest na jednej podstawie z filtrem oleju. Powiedzcie proszę co trzeba odkręcić aby do tego filtra dotrzeć a nie uszkodzić czegoś przy okazji. To co jest nad tym filtrem to przerażająca ilość rurek i różnych ustrojstw. Poradźcie proszę od czego zacząć demontaż aby choć tę odmę sprawdzić (wymienić) lub coś z tym zrobić ?. pozdrawiam serdecznie AK ps: może ktoś zna warsztat fachowy i niezbyt drogi w okolicach regionu Włocławek, Konin, Inowrocław, Toruń. W znanych mi warsztatach boja się lub nie umieją radzić sobie z tym dieslem.
  4. Witam wszystkich ... Od niedawna posiadłem błękitne A4 AVANT 2500TDI, chyba B6 (jeżeli to oznacza ilość cylindrów) :-). No cóż liczę ze na tym forum dowiem się nieco więcej niż do tej pory wiem o autku. A więc witajcie. Jestem Łodzianinem ale z wyboru mieszkam na wsi w lesie i nad jeziorem w woj.kujawsko-pomorskim. pozdrawiam wszystkich AK
×
×
  • Dodaj nową pozycję...