Skocz do zawartości

Majczi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Majczi

Osiągnięcia Majczi

0

Reputacja

  1. powiem tak. Nawet jak auto stoi cala noc i pojde rano i przed odpaleniem otworze maske i odkrece kurek to juz cisnienie jest niesamowite z dnia poprzedniego. przewody robia sie miekkie. Zakrece kurek, odpale i nie puchna od razu. Dopiero jak mu dam gazu , potrzymam chwile na obrotach to też puchną. nawet na zimnym...
  2. nie pocieszacie mnie panowie ; o nic pojeżdże trochę tak i zobaczymy ; )
  3. moge tak pokombinować, a powiem wam szczerze, że dziś zrobiłem taki prosty zabieg jakim jest wymiana korka po prostu od zbiorniczka i juz nie ma takiego ciśnienia chociaż też jeszcze łapie ale juz nie takie
  4. troche mnie to nie było ale mniejsza. Otóż te przewody o których pisał kolega bania rzeczywiscie sa napuchnięte. Sprawdzalem u kumpla z tym samym motorem to jemu puchną przy dodawaniu ostro gazu ale zaraz puszczaja a u mnie sie spompują i juz tak trzyma. Chyba bede musial sprobowac z tym korkiem lekko popuszczonym a samemu mi bedzie ciezko wymienic ten przewód bo jak patrzylem jak są sprytnie przykrecone te obejmy to nie wiem jak sie tam dostane ;/
  5. wlasnie olej jest normalny, kopci jak kopcil zawsze czyli jak to diesiel. Musze jeszcze sprawdzić ten przewód czy jets napuchnięty alen awet nie mam kiedy ostatnio , ech ta praca
  6. te co idą od zbiornika z płynem chłodniczym? sprawdze jutro i napisze[br]Dopisany: 15 Listopad 2011, 00:59_________________________________________________od razu dodam pytanie jakby co ale mam nadzieje , ze to nie to. Jeśli to ta uszczelka to duże koszta mnie czekają?
  7. Witam, Problem jest następujący. Mam (wg mojego mechanika) dziurawy przewód/rurke i cieknie płyn chłodniczy (musze go dolewać raz na ok. 80km pod kurek) i do tego jest niesamowicie duże ciśnienie w zbiorniczku jak odkręcam kurek, teraz już nawet nie ważne czy jest nagrzany silnik czy nie. Da się gdzieś dokupić samą taką rurkę? Albo ma ktoś na części i może mi to wymontować? Jak zły dział to przepraszam i prosze o przeniesienie, pozdrawiam [br]Dopisany: 14 Listopad 2011, 14:14_________________________________________________http://moto.allegro.pl/audi-a-4-b5-passat-waz-weze-wody-chlodnicy-i1886974119.html to będzie któraś z nich ?
  8. te co mam brać mają podobno jeszcze regulacje twardości więc plaża
  9. troche droga ta regeneracja.. miejmy nadzieje, ze dlugo mi posluza:) zaloze na wiosne to sie pochwale jak sie jezdzi bo na zime to chyba nie ma sensu:) dzieki za pomoc
  10. czyli biore ostatnie pytanie czy bedzie fajnie wspolgrac zbilsteinem na tyle?
  11. Witam, Sprawa wygląda następująco. Na tył wrzucony mam gwint Bilstein'a , przód - seria. Przymierzam się do zakupu czegoś na przód i mam na oku także gwinta ale KW. Myślicie, ze da rade ta firma? wolalbym bilstein'a tu i tu ale fundusze nie pozwalają. Duzy jest w ogole skok jesli chodzi o jakość / komfort jazda / etc etc etc między KW a BILSTEIN? pozdrawiam
  12. nie nie na razie fundusz mi sie skończył a poza tym odebralem dopiero auto od mojego mechanika bo robiłem komplet wahaczy przód Lemfordera i gwint tył Bilstain ale znów nie jestem zadowolony bo mi przód za wysoko siedzi i też musze zrobić gwint albo przynajmniej jakieś sporty wsadzić a nie wiem skąd na to wszystko wziąc sianko;< aaaa i jeszcze jedno. Boje sie, ze na przelocie bedzie bardzo kopcil bo jednak swoje lata ma. Co myslicie?
  13. przelot 2,5" i to wsjo na TDI tylko turbina AWX od B6
  14. i wszystko w tym temacie ;D zaraz napisze dzieki
  15. Jak osiągnąć taki efekt? Wystarczy zrobić przelot czy trzeba kombinować z wydechami? Jak dla mnie niesamowita sprawa:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...