Majczi 0 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Witam, Sprawa wygląda następująco. Na tył wrzucony mam gwint Bilstein'a , przód - seria. Przymierzam się do zakupu czegoś na przód i mam na oku także gwinta ale KW. Myślicie, ze da rade ta firma? wolalbym bilstein'a tu i tu ale fundusze nie pozwalają. Duzy jest w ogole skok jesli chodzi o jakość / komfort jazda / etc etc etc między KW a BILSTEIN? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Myślicie, ze da rade ta firma? a dlaczego miała by nie dać rady szwagier miał gwinta Bilstein i wcale lepszy od KW nie był. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero84 0 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 ja jeżdżę na KW i jestem bardzo zadowolony. Na bilstein nie jeździłem co prawda, ale KW naprawdę robi swoją robotę. To nie jest byle jaka firma, spójrz sobie na ceny nowych gwintów KW, wszystko powyżej 3-4tys., także byle czego za takie pieniądze też by nie sprzedawali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_o23 199 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 kw jak najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majczi 0 Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 czyli biore ostatnie pytanie czy bedzie fajnie wspolgrac zbilsteinem na tyle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digit 0 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 będzie ok tylko z komfortem może być różnie, bo w sprzedaży trafiają się KW var1 bez regulacji w specyfikacji "beton" ale i tak polecam bo to naprawdę porządne amorki i dobrze znoszą nasze drogi. Bilstein ma ten plus że jest opcja jego regeneracji czy zmiany tłumienia, jest firma która się tym zajmuje. Dużo na sztywność ma wpływ obniżenie autka - tzn. przy obniżonym zawieszeniu sprężyna nie jest tak ściśnięta i bardziej miękko pracuje niż przy podniesionym, czasami to pomaga, a czasami przeszkadza, zależy jak mamy ustawione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero84 0 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 będzie ok tylko z komfortem może być różnie, bo w sprzedaży trafiają się KW var1 bez regulacji w specyfikacji "beton" ale i tak polecam bo to naprawdę porządne amorki i dobrze znoszą nasze drogi. Bilstein ma ten plus że jest opcja jego regeneracji czy zmiany tłumienia, jest firma która się tym zajmuje. Dużo na sztywność ma wpływ obniżenie autka - tzn. przy obniżonym zawieszeniu sprężyna nie jest tak ściśnięta i bardziej miękko pracuje niż przy podniesionym, czasami to pomaga, a czasami przeszkadza, zależy jak mamy ustawione. nie powiedziałbym, że KW var1 to beton. Beton to mogę powiedzieć, że jest MTS, TA, jakieś tańsze zawieszenia. KW jest wiadomo jak wszystkie sportowe zawieszenia twardsze i poczujemy różnicę między serią na bank, ale jak dla mnie to i tak na var1 jeździ się bardzo fajnie. Co do regeneracji to wszystkie rodzaje, czy to KW, czy Bilstein, Weitec, cokolwiek, możesz sobie zregenerować np w Nagengast. Podobno robią to bardzo profesjonalnie i porządnie w porównaniu do innych firm. A Bilstein faktycznie w Warszawie jest firma która regeneruje tylko te zawieszenia i pewnie można dokupić wkłady same. Choć jak ktoś chce to do KW też można dokupić spokojnie wkłady, tylko cena też ciekawa, bo ok 600zł za szt. na tył jak się dowiadywałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majczi 0 Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 troche droga ta regeneracja.. miejmy nadzieje, ze dlugo mi posluza:) zaloze na wiosne to sie pochwale jak sie jezdzi bo na zime to chyba nie ma sensu:) dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szupryk 0 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Bierz KW i się nawet nie zastanawiaj. KW robi świetne zawieszenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero84 0 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 regeneracja 330zł sztuka, a nowy wkład ori 600zł mniej więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 nie powiedziałbym, że KW var1 to beton. Beton to mogę powiedzieć, że jest MTS, TA, jakieś tańsze zawieszenia. KW jest wiadomo jak wszystkie sportowe zawieszenia twardsze i poczujemy różnicę między serią na bank, ale jak dla mnie to i tak na var1 jeździ się bardzo fajnie. dokładnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matyss___ 27 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 to i ja sie wypowiem ...mam zawias Kw za żółtych sprezynach , ustawiłem sobie mniej wiecej 1cm miedzy opona a nadkolem i jest rewelacyjnie ,,nie jest za twardo ani za miekko tez nie...ja jaknajbardziej polecam Kw koledzy wyżej coś pisali o "betonie"..prawdziwy beton to żółte amory koni ze sprezynami eibach pro kit no ale to do Opla zestaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majczi 0 Opublikowano 15 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 te co mam brać mają podobno jeszcze regulacje twardości więc plaża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norka 0 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Dużo na sztywność ma wpływ obniżenie autka - tzn. przy obniżonym zawieszeniu sprężyna nie jest tak ściśnięta i bardziej miękko pracuje niż przy podniesionym, czasami to pomaga, a czasami przeszkadza, zależy jak mamy ustawione. nie zgodze sie z Toba to w takim razie wytlumacz mi na czym auto wtedy stoi jak sprezyna jest rozciagnieta? i czy do wiekszej gleby nie zaklada sie krótszych odbojów? ja obnizylem kiedys mój pojazd chyba -80 i nie zauwazylem zeby byla bardziej miekko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeppelin 0 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 dopóki nie założysz HR na grubym tłoku to nie poznasz znaczenia słowa "BETON" heheh nie no żart, najlepiej szukac gwintu z reg twardości...wtedy ustawiasz sobie jaki zakres Ci odpowiada i bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digit 0 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 nie zgodze sie z Toba to w takim razie wytlumacz mi na czym auto wtedy stoi jak sprezyna jest rozciagnieta? i czy do wiekszej gleby nie zaklada sie krótszych odbojów? ja obnizylem kiedys mój pojazd chyba -80 i nie zauwazylem zeby byla bardziej miekko zgadza się, przy obniżeniu nie będzie bardziej miękko, bo niby z czego, nie napisałem wcześniej dokładnie - ale gdy spróbujemy podnieść gwint do górnej granicy to zobaczymy że zawieszenie/sprężyna pracują bardziej sztywno, nie czuć może tego tak bardzo na "normalnych" drogach ale przy gorszej nawierzchni jest duża różnica, testowałem to u siebie na KW i KONI, bo mam tragiczną drogę i nie da rady jeździć z większą glebą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris166 0 Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 KW Bilstein I Weitec to podobna półka jakości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się