Skocz do zawartości

Zeppelin

Pasjonat
  • Postów

    195
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Zeppelin

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Zeppelin

0

Reputacja

  1. pójde sobie do ASO i poprosze o numer tego zaworu żeby kupic poprawny
  2. ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY AUDI A4 A6 1.9 TDI 2.0 TDI (4403944892) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. to ten sam ?
  3. to już wolę kupić odpowiedni zawór N75 skoro juz wiem, że ten który mam teraz jest nie od mojego roku modelowego a ten, który mam wystawię tutaj bo ma nalatane od nowosci może 300km
  4. ale w obudowie filtra niema dziurki, że tak powiem wiec niema czego zasysać jest tylko jakby fabryczna wypustka, ale jest zaślepiona
  5. zawór jest juz w aucie... ja mam AWX rok prod. 2001 kupiłem ten sam zawór który był wcześniej, ale nie jest powiedziane, że ktoś wsadzil odpowiedni ;/ mój zawór ma 3 wejścia na węże podciśnień...i jedno jest puste ja mam taki jak na foto ---------- Post dopisany at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany at 21:04 ---------- aha, czyli jeśli ga zabezpiecze węzykiem ( zaslepie go ) nic negatywnego stać się nie powinno ?!
  6. dzięki ale oddam nerkę za opis, mniej wiecej kumam co jest 5 ale fachowe oko, albo ktoś kto zna dobrze AWX-a lub AVF-a będzie wiedział, czy z puchy filtra powietrza idzie wąż podciśnienia do N75
  7. witam towarzystwo i zadaje pytanie, mam 1,9TDi AWX, wymieniałem niedawno N75 który ma 3 końcówki na węże podciśnień a u mnie podpiętę były tylko 2 i jeden "wolny" gdzieś widziałem, ze jeden wąż wychodzi z puszki filtra powietrza...czy tak ma być ? bo moja puszka ma fabrycznie zaślepione to wyjscie... podpowiedzcie proszą lub wklejcie schemat N75 i jego węży podciśnień...skąd dokąd biegną dzięki
  8. Zeppelin

    Zawieszenie gwintowane

    trzeba uważać, ja kupiłem gwint NIBY od A4 a okazuje się, że zawieszenie od Passata czy superba nie do końca pasuje, jest różnica w szerokości/rozstawie tego dolnego widelca/mocowania wahacza ( tej literki U na dole przedniej kolumny ) szukaj KW WEITEC H&R AP FK Koni Bilstein do 1500 zł znajdziesz coś dobrego,a le musi być dedykowane do A4
  9. Zeppelin

    Zawieszenie gwintowane

    ostatnio każdy gwint jest z auta sprowadzonego z Niemiec i nie jeżdżony po Polskich drogach ;/ JOM to lipa....nie warto jak masz wątpliwości to na allegro zobacz sobie ile kosztują nowe gwinty ja bym szukał HR KONI WEITEC KW FK jakiś wysoki model AP to są dobre gwinty
  10. ori koła zawsze mają TYLKO jeden rozstaw i wybity symbol audi między gniazdami na śruby
  11. Zeppelin

    Zawieszenie gwintowane

    taka trochę bzdura bo każdy gwint KONI ma regulację twardości
  12. yyyyyyyy a jakieś zdjęcie ?? byłby łatwiej
  13. -35 to zdaje sie nominalne obniżenie dla aut z zawieszeniem 1BE ? czy 1BV ? w każdym razie dla S-Line więc to kosmetyczne obniżenie, przycierać nie powinno, ale podaj jeszcze wartość ET bo jak będziesz miał ET 50 albo 10 to będzie przycierać
  14. moje kola są w dziale giełda i można zobaczyć jak 8,5" z ET20 wchodzi w nadkole B6 z oponą 215/40 oczywiście, że można kupić inne felgi ale jeśli np. te koła kupujesz okazyjnie ? to czasami warto się pobawić dystansami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...