Skocz do zawartości

luk2

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O luk2

Osiągnięcia luk2

0

Reputacja

  1. luk2

    Jakiej firmy wahacze polecacie ?

    przejechane 1000 km - cisza
  2. Aktualnie logów nie mam jak zrobić. Ale kat już wywalony turbo ładnie gwiżdze ale co z tego.[br]Dopisany: 05 Marzec 2009, 20:27_________________________________________________Sprawa wyjaśniona ,,Sprawny mechanik " - zdjagnozował że trzeba jeszcze raz przeczyścić turbinę (dla mnie trochę naciągane) i wyregulować sztangę (po niedawbym wyjęciu kata) - i tu był pies pogrzebany moim zdaniem. Sztangę regulował na 100% ale co do czyszczenia turbiny po moim czyszczeniu to wątpie. no nie ważne wszystko śmiga i niema trybu ... pozdrawiam
  3. Masz to samo co ja. - nieszczelny dolot - zapieczone kierownice turbo - walnięty n75 to główne przyczyny. Kwestia czasu i cierpliwości aby to wyeliminować. Mi tego drugiego uż zaczyna brakować
  4. Jak zdejme wężyk od gruchy turbiny (silnik włączony samochód na postoju) to tak jakby turbo zwalniało - po ponownym nałożeniu weżyka ewidentnie przyśpiesza. - to jest normalne ? Dodam że jeszcze nie doszedłem do sedna sprawy
  5. Węże sprawdzone, N75 podmienione - cały czas to samo. Turbina też wyczyszczona. Czy gruchę od turbiny da radę jakoś wiarygodnie zdiagnozować - już po zamontowaniu
  6. Dzięki ale nadal tryb ...[br]Dopisany: 03 Marzec 2009, 20:29_________________________________________________Panowie wyjaśnijcie mi co to jest w lewym dolnym rogu schematu recyrkulacji spalin. Jakieś połączenie interkulera z komputerem ????? (sorry ale nie wiem jak umieścić schemat ale jest on identyczny ze schematami wiele razy pokazywanymi na forum
  7. no tak czujnik tak ale jakiś wężyk podciśnieniowy nie idzie
  8. Czy u Was w AFN-ach idzie jakiś wężyk podciśnieniowy (lub nadciśnieniowy) z interkulera gdzieś do sterownika bo mam taki schemat z ETOS. (sorry nie wiem jak wstawić zdjęcie) U mnie tego nie ma może to będzie przyczyną wariowania podciśnienia. proszę o odpowiedz
  9. Witam, mam problem z trybem awaryjnym. Węzyki podciśnieniowe sprawdzone, zaworki powinny być dobre. Turbinę wczoraj czyściłem. Ale po przejechaniu się znowu to samo . Co może jeszcze być przyczyną trybu awaryjnego bo mi nic wiecej nie przychodzi do głowy. Może ta grucha przy sztandze turbiny jest walnięta nie wiem ... Pomóżcie proszę bo jeszcze trochę i stracę cierpliwość do tego Audi. Błąd na Vagu 575
  10. Witam, nadal nie mogę dojść o co chodzi a to ,,tarcie " teraz szczególnie na mrozie jest szczególnie dokuczliwe poprostu . Zawiechę sprawdziłem niby ok. Ale na postoju jak zaczynam nim bujać z przodu góra-dół to słychać takie ,,tarcie gumy o plastik lub coś w tym stylu". Może przyjdzie Wam coś do głowy w tym temacie. Z góry dzięki.
  11. Witam mam własnie taki problem jak w temacie nie zawsze raz mocniej raz słabiej ale jest bardzo denerwujący. Słychać takie tępe tarcie gumy lub jakiegoś plastiku. Może macie jakiś pomysł co to może być. Niedawno były wymienione amory z przodu. - może coś z tym związane
  12. Witam, czy otwory (po jakiś wkrętach mocyujących sztucznie filtr powietrza do karoseri) u dołu obudowy filtra mogą mieć jakiś wpływ na spadek mocy (abstrac**jąc od innych rzeczy) dajcie jakąś odpowiedz dzięki
  13. Witam, mam taki problem, że nie mogę połączyć (programem Vag-com) się z silnikiem. Z innymi sterownikami nie ma problemu - łączy się. Dodam że na tzw ,,POLSKIM VAG-u" łącze się z każdym sterownikiem. Proszę o podpowiedz co zrobić żeby dało radę łączyć sie Vag-com-em. pozdr
  14. luk2

    [B5 AFN] wtryski AFN

    Witam mam padnięte wtryski (słabe ciśnienie ok 170) końcówki rozpylają ładnie. Co byście mi poradzili może jakieś zestawy naprawcze (chodzi mi o te sprężyny można gdzieś to kupić ?). Jakie cany itp. dajcie znać pozdraiwm dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...