Skocz do zawartości

mirekasia

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mirekasia

Osiągnięcia mirekasia

0

Reputacja

  1. sprawdzę kompresje oraz napięcie na przewodach świec żarowych bo to nie było robione
  2. próbowałem z odłącznikiem czujnika temperatury tak aby długo się świece nagrzewały ale też nic to nie pomaga. kilkukrotne nagrzewanie też nie ma wpływu Już siły opadają
  3. logi robione na rozgrzanym silniku na desce 90 stopni mechanik twierdził że to wina pompo wtrysków że ciężko odpala ale wydaje mi się że nie wyglądają tak źle
  4. Aku dobry rozrusznik kręci żwawo mechanik twierdzi, że jest ok świece napewno dobre
  5. Witam Proszę o analizę logów i ewentualną diagnozę. Przedstawię w skrócie problem. A mianowicie zaczęły sie mrozy i samochód ciężko palić z rana pierwsze odpalenie, już tamta zimę się tak męczyłem przy dużych mrozach samochód łapie jakby nie na wszystkie gary telepie się trwa to przez 2 - 3 sekundy nie równo pracujcie i nagle się wszytko uspokaja. Po pierwszym ciężkim odpaleniu każde kolejne na strzał to jest najdziwniejsze . Tego problemu nie było latem namyślałem że może paliwo się cofa ale samochód stał prze 3 tygodnie latem i po wejściu odpalił na strzał. Rzeczy które wymieniłem myśląc, że to pomoże: 4 świece żarowe firmy NGK termostat czujnik temperatury cieczy chłodzącej 4 pinowy ( był błąd w kompie ) ale nic to nie pomogło filtr paliwa, filtr powietrza, filtr oleju, olej Castrol EDGE 5W40 nowy akumulator BOSCH Wszystkie wymiany nic nie pomogły spadła temperatura i problem porannego odpalania pozostał to jest najdziwniejsze, że tylko pierwsze odpalenie później już nie ma problemu. Przy odpaleniu śmierdzi spalinami. Już nie mam pomysłu co może być tego przyczyną. Błędów w kopie nie ma. Poniżej zamieszczam logi jaki udało mi się wykonać: nie wiem dlaczego ale mój VAG nie loguje grupy 000 nie wiem dlaczego to co udało mi się wykonać to wklejam. grupy normalnie: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64335.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64333.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64336.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64331.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64332.html Grupy: 012 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64334.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64337.html Grupy: 016 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64329.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64328.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64338.html grupy Basic Settings: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64339.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64340.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64341.html Pozdrawiam i czekam na analizę
  6. Wyciągnij radyjko niekiedy na obudowie jest naklejka z kodem
  7. Mam pytanie ja mam u siebie zalany OLEJ CASTROL EDGE 5W40 TURBO DIESEL czy zostawić ten sam czy wymienić na Motol
  8. właśnie tez che wymienić i mam zalany OLEJ CASTROL EDGE 5W40 TURBO DIESEL czy dalej trzymać się tego oleju czy wymieniać na MOTOL specyfik. U mnie 4 listy starczyły na 12 000 tyś km z dolewką i pora zmienić.
  9. No właśnie o to chodzi jak wcześniej wspomniałem że zakupiłem sam panel niby do audi concert plus ale nie pasuje i chodzi mi o to że może ktoś ma taki sam panel to by mógł mi podać od jakiego radia on jest bo nie chciałbym kogoś innego wprowadzać w błąd jak będę sprzedawał
  10. ale jaki dokładnie model czy z tego co już doczytałem to był.o kilka wersji wejście bluapukta i panasomica
  11. No właśnie o to chodzi że nie wiadomo jaki jest to dokładny model radia
  12. Czy wiecie może od jakiego modelu radia audi jest ten panel bo zakupiłem go do audi concert plus ale niestety nie pasuje na pierwszy rzut oka wyglądał podobnie byłbym wdzięczny za informacje a może ktoś takiego szuka to z chęcią odstąpię
  13. Koledzy prosiłbym o ocenę moich logów
  14. Proszę o analizę logów i wyrozumiałość bo są to moje pierwsze logi i coś nie poszło nie logowały mi grupy 000 001 002 nie wiem dlaczego zobaczcie. Powód ciężko odpala w minusowych temperaturach z tego co zauważyłem to termostat do wymiany ale to nie powinno mieć wpływu na odpalanie. Świece wymienione Jak nie ma mrozu samochód pali bez problemu. Zauważyłem tez minimalne wahania obrotów na biegu jałowym stojąc na światłach nie zawsze. LOGI statyczne http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_36806.html http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_36807.html http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_36808.html http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_36809.html http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_36810.html http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_36811.html http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_36812.html http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_36813.html LOGI BS tu też nie logował mi grupy 000 nie wiem dlaczego http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_36803.html http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_36804.html http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_36805.html No i zrzuty z ekranu pomiarów vag może to się przyda PROSZĘ O POMOC
  15. sprawdź za pomocą Vag-a czujnik G62/G2 czy na pewno dobrze pokazuje jak jest zimny silniku nie zawsze nowy znaczy, że dobry polecam tylko nowy z ASO
×
×
  • Dodaj nową pozycję...