Skocz do zawartości

Pawcio A4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pawcio A4

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pawcio A4

0

Reputacja

  1. Nie moge się dostać do naklejki w bagażniku, bo zasłania ją butla LPG ale po pasach to seria ALE.
  2. Witam. Problem dotyczy auta marki Audi A4 1.8T 160KM 2002 . Mam dość nieciekawy problem, otóż wczoraj przyjechał do mnie kolega audi jak w tytule, pochwili rozmowy z nim zauważyłem że z pod nadkola wydobywa się para, zgasił silnik, cisnienie w układzie było tak duże że zbiornik wyrównawczy aż się zaczął topić, w chwili kiedy jechał do mnie warunki na drodze były koszmarne że nie było widać drogi a co mówic pary spod nadkola, a nadziwniejsze jest to iż wskaźnik tem. pokazywal trochę ponad 90 stopni. Co może być winą? zaciety termostat na krótkim obiegu, czy już teraz i ten termostat i uszczelka pod głowica? podpowiedzcie jak sie dostać do termostatu, bo chyba od tego należy zacząć. proszę o wyrozumiałośc:) pozdrawiam ---------- Post dopisany 29-10-2012 at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany 28-10-2012 at 18:41 ---------- Widzę że nikogo nie interesuje post, choć sprawa jest poważna, jednak forum A6 to nie A4...
  3. Sprawdze te błedy, kolego pod ktorą tapicerka kierowcy znajduje się ten silniczek??? Próbowałem kodować niestety nic z tego
  4. No ok. Jak możesz to podaj numer bezpiecznika, szukałem na forum ale znalazłem rózne schematy... a gdzie mieści sie ta pompka dokładnie??
  5. Witam wszystkich. Mój problem mianowicie jest taki, że od kilku dni przestał mi działać centralny zamek, nie działa z pilota zaś ręczne zamykanie także nie działa. Co do pilota to myślałem wcześniej że mogła paść bateria, wymieniłem i nic. Pod waga nie podłączałem ponieważ nie mam gdzie, ktoś mi pomoże??? Z góry dziękuję.
  6. Pawcio A4

    Kontrolka SERVICE!

    Kolego wątpie że to klocki. Na logikę, żeby były padnięte klocki to wywalało by mi ciągle ten błąd
  7. Pawcio A4

    Kontrolka SERVICE!

    [b6] kOLEDZY doradźcie mi co mam począć. Kiedy przekręcam stacyjkę raz mi sie zapala SERVICE OK, a raz miga mi SERVICE!!!. Teraz posłuchajcie kiedy wyswietla mi ze service jest OK i ruszam autem wszystko gra jak ta lala, natomiast jeżeli wyświtla mi Service! a następnie odpalam samochód i próbuje agresywnie ruszyć zapala sie kontrolka BREAK, świeci ABS, ESP, ZRESZTA WTEDY WOGOLE NIE DZIAŁAJA. Dodam ze płyn hamulcowy jest, pływak w zbiorniczku sie nie zawiesił, akumulator ok. Mnie już żaden pomysł do głowy nie przychodzi. Pisałem o tym wcześniej ale nie zauwazyłem tego z ta konrolka od serwisu. Myślę że ktoś mi coś pomoże.
  8. No tak tylko narazie nie mam za bardzo gdzie jutro sprawdzę poziom płynu,,ps a jaki rodzaj jest przeznaczony dla tego modelu?
  9. Witam kolegów! Zaznaczam na początku iż wszystkich identycznych objawów jak u mnie u kolegów z forum nie znalazłem. Mój problem mianowicie jest taki : Odpalam samochód na zimnym silniku ruszam gwałtownie do przodu kola zaczynają buksować (na śniegu) miga kilkakrotnie kontrolka ESP a po chwili na desce rozdzielczej zapala się wielki napis BREAK, kontrolka ABS, ESP, a wraz z nimi jeszcze kilka kontrolek, od tego momentu w aucie znika ABS, Nie ma kontroli trakcji. Na ciepłym silniku zapala mi się to rzadziej, np. kiedy samoistnie chce wprowadzić auto w poślizg, po kilku gwałtownych ruchach kierownicą od prawej do lewej kontrola reaguje zaś później wyswietla mi te wszystkie kontrolki. Kiedy zgaszę auto powraca wszystko do normy. Zaznaczę iż po zapaleniu się błędu break światła stop działają. Akumulator mam raczej dobry choć ręki nie dam uciać. To auto mam od niedawna więc nie wiem co ktoś przy nim kręcił, dodam także że skrzynia jest multitronic. Chłopaki mam nadzieję że pomożecie bo nie da im się normalnie jeździć, w razie czego mogę wstawić film z tym owo przypadkiem. Pozdrawiam i czekam na pomoc
  10. Witam mój problem z Audi a4 b6 2.0 benzyna 95 kw tiptronic jest następujący, kiedy odpalam auto na zimnym silniku i zamierzam jechać wszystko w skrzyni przerzuca w jak najlepszym porządku, natomiast jak przejadę 30 km i zmieniam np. z parkingu na drive, bądź na wsteczny to przy tej oto zmianie czuje dziwne szarpnięcia autem. Dodam iz podłączalem je pod komputer i wykazało iż ciśnienie gdzieś na sterowaniu wodzikami (nie wiem jak dokładnie to się nazywa, wiec sorry jak by coś) jest za wysokie. Panowie pomóżcie cóż to może być i gdzie się najlepiej z tym wybrać. Czekam na szybką odpowiedź obeznanych w temacie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...