Skocz do zawartości

ircek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ircek

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Warmińsko-Mazurskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ircek

0

Reputacja

  1. ircek

    Jaki rodzaj sprężyn

    Witam Czy ktoś mi pomoże z doborem odpowiednich sprężyn na tył. W sklepach po vin mówią, że jest kilka rodzajów. Auto od sprowadzenia w 2009 roku nie miało wymienianych sprężyn, więc wygląda na to, że są tam założone oryginalne. ewentualnie, czy dam radę odczytać numer sprężyny bez jej demontażu? Nr nadwozia WAUZZZ8DZXA299027 model audi a4 1.9 tdi A4 avant Data produkcji 26.05.1999 Rok modelowy 1999 typ handlowy 8D50Y4 Kod silnika AFN 110 KM Kod przekładni EEN numer napędu osiowego 5S
  2. ircek

    Problem z ABS

    Dzięki , sprawdzę
  3. ircek

    Problem z ABS

    Mam pytanie odnośnie ABS. Po przekroczeniu 130km/h zapala sie kontrolka ABS. Po podłączeniu vag pokazuje błąd czujnika w tylnym kole. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu kontrolka sie nie świeci do momentu przekroczenia prędkości około 120/130 km/h. Czy to typowy problem z czujnikiem, czy może być inna przyczyna.
  4. ircek

    Problem ze wspomaganiem

    Problem rozwiązany. Przyczyną była opona, po wymianie opon, wszystko wróciło do normy. Temat do zamknięcia
  5. Witam Od kilkunastu dni zauważyłem pewien problem, w czasie jazdy dało się odczuć wibracje na kierownicy, jakby koła były niewyważone. Od kilku dni problem się nasila. Wygląda to tak , że jak się jedzie i skręcę kierownica np w lewo i jak ona wraca to sa odczuwalne wibracje, jakby przerywało, wraca ona skokowo. bardziej jest to odczuwalne gdy kierownica jest skręcana w prawo niż w lewo. Na postoju jak kręcę kierownicą nie odczuwa się tych skoków, kreci się normalnie. Pompy też nie słychać, aby wyła. Kręcenie kierownicą nie jest cięższe niż było. Płyn w układzie jest, choć już dłuższy czas nie wymieniany. Auto już leciwe, bo z 1999 roku jaka może być przyczyna, czy to może być pompa, czy raczej maglownica?
  6. Znalazła się przyczyna. Wypiął sie jeden przewód z kostki przy panelu klimatyzacji Post do zamknięcia.
  7. Witam. Mam problem z panelem klimatyzacji, który się zawiesza. Postanowiłem zakupić drugi o tych samych numerach. Po zamontowaniu , okazało się, że w tym kupionym nie działa jeden z przycisków, więc wróciłem do swojego starego. Po tym na wyświetlaczu temperatury zewnętrznej wyskoczyła litera "E" i tak jakby podświetlanie panelu było słabsze. Jaka może być przyczyna i co oznacza ta litera "E", czy oznacza to error? i czy podpięcie pod kompa coś pomoże?
  8. ircek

    Odbój zderzaka

    Witam Może mi ktoś podpowiedzieć, czy odbój zderzaka , strefa zgniotu w audi przed Liftem i po, czymś się różnią? Potrzebuje u siebie prawy do audi a4 b5 avant, 1,9 Tdi 110KM i nie wiem, czy te o znaczeniu 8D0807134A będą pasowały. Pozdrawiam Grzesiek
  9. ircek

    Panel czy przekaźnik

    Witam Mam taki problem. Co jakiś czas klimatyzacja przestaje mi chłodzić. Jak na panelu załączam sprężarkę, to słychać pykanie jakby jakiś stycznik, przekaźnik u dołu przy kierownicy, ale nie chłodzi. Nie pomaga włączanie i wyłączanie sprężarki, czy nawet wyłączanie panelu. Potrafi tak nie chłodzić przez pewien czas i później wraca do normy I mam problem, czy to może być wina panelu (kilka razy się zawiesił, że nic nie można było przełączyć) , czy może wina jest stycznika, o ile taki występuję, czy może coś jest jeszcze po drodze do sprężarki , co mogłoby to blokować, ze klima nie chłodzi. I jeszcze jedno, ostatnio jak mi się zacięła klima, to po prze gazowaniu na wyższe obroty, zaskoczyła. Czy może ktoś miał podobny problem, lub orientuje się jaka może być przyczyna. Panelu, czy przekaźnika
  10. Dzięki Nie wiem dlaczego w sklepach po VIN podają mi FDB1717
  11. Witam Mam prośbę o podpowiedź jakie klocki ferodo powinny być w moim aucie, chodzi o przód. Jedni podają że FDB1717, a inni że FDB1323 . Widzę, ze one się różnią wielkością. Moje dane auta Nr nadwozia WAUZZZ8DZXA299027 model audi a4 av. 1.9 tdi A4 Data produkcji 26.05.1999 Rok modelowy 1999 typ handlowy 8D50Y4 Kod silnika AFN Kod przekładni EEN numer napedu osiowego 5S Wyposazenie EB Z góry dziękuję za pomoc
  12. ircek

    Skradzione

    Poproszono mnie o wstawienie informacji o kradzieży auta w Elblągu. SKRADZIONO!!!W NOCY Z 27 NA 28 PAŹDZIERNIKA NA ULICY WIEJSKIEJ ZAWADA W ELBLĄGU GODZ OK 2-3 NAD RANEM. SKRADZIONO BIAŁE AUDI A5 ROCZNIK 2011 NR REJESTRACYJNY NE 4888E. WSZYSTKICH KTÓRZY COKOLWIEK WIDZIELI LUB ZAUWAŻĄ BARDZO PROSZĘ O KONTAKT 502 521 465 https://www.facebook.com/groups/276460599184764/permalink/907188352778649/?sale_post_id=907188352778649&pnref=story
  13. Witam po pewnym czasie. Kuzyn sprawdził wszystkie przewody i są ok, wyjął turbine i wyczyścił. Mówił, że była czysta, nie zapieczona, wiec powód jest jednak inny. Kazałęm mu jeszcze podmienić zawór N75 , aby wykluczyć jego awarię. Mam jeszcze pytanie. kuzyniak w trakcie czyszczenia turbiny zauważył, że jest duży luz na ośce. Jest on taki, że jak się ją dociśnie na bok, to wirnik potrafi dotykać do ścianek. Czy tak duży luz może powodować to, że turbo przeładowuje? Czy to jest inna bajka i dodatkowa robota? Inhosik - nie wiem czy turnbo ori czy regenerowane
  14. Czyli to nie będzie wina N75? tylko zapycha się turbina!
  15. Witam serdecznie Pisze do Was z prośbą o pomoc dla kuzyna. Auto po przekroczeniu 130/h wpada w tryb awaryjny. Podejrzewam, że mógł mu paść zawór N75. Na szybkiego zrobiliśmy mu 3 logi i prosiłbym, aby ktoś to ogarnął i powiedział, co może być przyczyną. jeśli będzie potrzeba zrobienia więcej logów, to proszę o info jakie mamy zrobić. Z góry dzięki za pomoc Takie błędy wyskakuja 17996 Zawór regulacji ciśnienia turbiny- przerwa brak osprzętu/nie związany ze sprzętem 17965 Ciśnienie doładowania-przekroczona granica regulacji brak osprzętu/nie związany ze sprzętem logi http://vaglog.pl/log_260737.html http://vaglog.pl/log_260738.html http://vaglog.pl/log_260739.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...