-
Postów
276 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O dani270

Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Strzegom
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
-
Wersja 17.8 Nie podeślę linku do instrukcji bo miałem przygodę z kompem... Gdyby ktoś miał instrukcje na czasie i świeże wsady to byłbym wdzięczny za podesłanie.
-
Kiedyś robiłem to z jakiegoś poradnika i było że tylko działa na xp. Na win 7 nie udało mi się uratować kabla
-
dani270 obserwuje zawartość Co to za felga? i Odratowanie kabla
-
-
Vaccum dawno ogarnięta a podciśnienie na gruszkę lekko ponad 0,6bara. Korasa sam zmieniałem i ustawialem wakuometrem ale myślę ze problem lezy bardziej po stronie zderzaka ale nie znalazłem żadnego ciekawego patentu na jego regulacje.
-
Witam. Turbo ma nowego korasa ale zamula z dołu. Szklanki są nowe czarne. Pompki maja zmienione gumki i wyregulowane. Egr zaślepiony i wyłączony. Kata brak. Silnik ma niska kulture pracy przynajmniej porównując do innych 130tek. Jak jest zimny to mocno graja pompki nawet przy muskaniu gazu a jak się puści gaz to jest cisza. Nie wiem czy tylko wina tej turbiny ze dół ma zamulony. Dynamiczny: Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_dFY05Sh.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_qow5G2.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_41MAF.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_tWueM.html Dynamiczny: Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_ivTHqc.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_al760.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_Ff4Y51.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_lVNtD.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_XaEIO.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_u49s15G.html Statyczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_tbZKdX4.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_934sY0.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_5cjwq.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_T2J4w.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_hz08qH6.html Basic settings: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_4sLUAG.html Podczas logów dynamicznych były włączone światła i radio.
-
Ustawiłem zderzak na 11,5mm od góry ale do dobrej używki jej daleko. Mam Gtb1756 do montażu ale warunków i chęci trochę brakuję.
-
A co myślicie o wstawieniu poduszek silnika z 1Z? W tych silnikach nie było dwumasy i poduchy musiały lepiej tłumić drgania.
-
No właśnie ustawiłem na tą maksymalna wartość 1017mbar i jest tragedia w całym zakresie. Jutro przestawie w możliwie najniższą wartość i zobaczę jak będzie jeździł. Na dolnej wartości było słychać że turbo tak szybko się kręci że aż gwiżdże.
-
Roczny koras turbiny. Do 1900 obr. turbo się spóźnia. Zderzak regulowany wiele razy i dalej szału nie ma. Sądziłem że na postoju jak będę regulował zderzak to wartość w grupie 011 będzie się zmieniać. Nie sprawdzałem brokow na wałku i nie wiem czy ich brak może być słyszalny od strony wydechu ale dudni delikatnie z rury.
-
Wiem co jest w dynamicznej ale temat się tyczy różnicy jaka jest między tymi wartościami. Patrząc na logo które zamieszczane są w sieci te wartości mają niewielka różnicę.
-
Witam. W grupie 011 ciśnienie zadane i rzeczywistym znacząco się różni. Regulacja zderzaka turbiny max podnosi wartość osiągnięta do 1017mbar. Ma ktoś pomysł gdzie szukać problemu?
-
Witam doradzi ktoś jak z głową ustawić soczewkę tak aby była w poziomie? W moim przypadku temat tyczy się a6 c5 allroad z soczewkami Q7
-