krbartek
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O krbartek
Informacje
-
Imię
Bartek
-
Miasto
Toruń
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
ANB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia krbartek
0
Reputacja
-
@Łukasz13 To w przyszłości jak bym wymienił na k03s to dała by radę ta turbina ?
-
Mam jeszcze takie pytanie czy na ten błąd ciśnienia podkręcanie sztangi wg coś pomoże?
-
Czyli już nic z tym nie zrobię, a jak w przyszłości padnie mi turbo i wsadzę k03s to bedzie lepiej pompowało bez błedu? A co z spalaniem stukowym na pb jest a na lpg niema?
-
Logi po wymianie przepływomierza na regenerowany bosch, widzę że zaczęły pętlić wtryski od 5000 obrotów chyba muszę założyć większe. PB http://vaglog.pl/log-002_033_5Z109.html http://vaglog.pl/log-003_020_39466V.html http://vaglog.pl/log-115_118_qeJj7T1.html Pierwszy log robiony pod górkę kolejne lekko z górki. Mam jeszcze błąd p1556 Charge pressure control negative deviation pojawia się on tylko podczas robienia logów w normalnej jeździe nie występuje. Chyba logi z górki będą do poprawy bo nie było takiego obciążenia.
-
Program był robiony i czuć dużą różnicę w przyspieszeniu tylko, że był on robiony jakoś rok temu i niestety wtedy nie sprawdzałem logów przepływomierza. Czy podczas robienia programu coś tuner zmienia z wartościami przepływomierza czy on automatycznie po programie powinien pokazywać więcej? Logi zrobię jak będę miał drugą osobę do pomocy.
-
Wtryski standardowe 240 na regulatorze 4 bar
-
Witam mam takie pytanie silnik anb po programie na 180 koni+DP czy przepływomierz nie wskazuje za małych wartości oraz pojawiają się stuki, ale tylko na benzynie na gazie jest w chyba okej. Czy to wina wtrysków benzyny i czy przepływka już zużyta ? Benzyna http://vaglog.pl/log-115_114_5r7srL5.html http://vaglog.pl/log-002_020_321R6.html LPG http://vaglog.pl/log-002_020_WA4s2.html
-
Witam wszystkich na razie jeszcze nie mam jeszcze auta ale szukam xD.