-
Postów
105 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O zibione

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Warszawa/Dęblin/Przasnysz
Auto
-
Model
A6 C5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, Ponownie podbijam ? Byłby w stanie ktoś użyczyć na chwilę ? Oczywiście nie za darmo
-
Nie sprawdzałem ogarnę manometr to sprawdzę.
-
W zasadzie po wymianie TIPa jeszcze tego nie robiłem.
-
Tak. Od kolegi wrzuciłem wkład o tych samych numerach.
-
Przepływka była podmieniana i wartości są podobne.
-
Tak na tą chwilę seria 150km. Logi po skasowaniu błędów na PB.
-
Czołem forumowicze, Podrzucam komplet logów, jakbyście mogli zerknąć swoim okiem jak to się przedstawia. Furka bez katalizatora, seria, świece dopiero co wymienione, szczelność sprawdzałem- miałem dziurę w tipie który został wymieniony. Po tym niestety szczelności już nie sprawdzałem. Logi robione na PB. Generalnie furka jeździ, nie ma z nią problemów ale zaniepokoiła mnie wysoka korekta lambdy. Podmieniałem przepływkę na inną ale poprawy nie było. Grupy 002, 033: http://vaglog.pl/log-002_033_WjF78w.html Grupy 003, 115: http://vaglog.pl/log-003_115_8i830.html Grupy 002, 118: http://vaglog.pl/log-002_118_n3HNe.html tu niestety miała być grupa 20 ale coś omyłkowo wyszła 2. Nie mniej jednak na Pb99 same zera były jak sprawdzałem tydzień temu. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.
-
Nikt nic ?
-
Czołem forumowicze, Podrzucam komplet logów, jakbyście mogli zerknąć swoim okiem jak to się przedstawia. Furka bez katalizatora, seria, świece dopiero co wymienione, szczelność sprawdzałem- miałem dziurę w tipie który został wymieniony. Po tym niestety szczelności już nie sprawdzałem. Logi robione na PB. Generalnie furka jeździ, nie ma z nią problemów ale zaniepokoiła mnie wysoka korekta lambdy. Podmieniałem przepływkę na inną ale poprawy nie było. Grupy 002, 033: http://vaglog.pl/log-002_033_WjF78w.html Grupy 003, 115: http://vaglog.pl/log-003_115_8i830.html Grupy 002, 118: http://vaglog.pl/log-002_118_n3HNe.html tu niestety miała być grupa 20 ale coś omyłkowo wyszła 2. Nie mniej jednak na Pb99 same zera były jak sprawdzałem tydzień temu. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.
-
Witam, Czy jest ktoś z Warszawy lub okolic kto dydsponuje w/w sprzętem i mógłby go użyczyć na chwilę ? Oczywiście nie za darmo
-
Czesc. Rowniez jestem z Pruszkowa. Jezeli potrzebowalbys pomocy z mam VCDSa jak cos
-
To się ładnie nazywa zmiana konstrukcyjna pojazdu a nie zmiana homologacji Jeżeli producent przewidział jest możliwość takiej zmiany. Dodatkowy pas, zagłówek + wizyta na stacji diagnostycznej (bodajże od 01.2016 nie wszystkie mają możliwość robienia takiej zmiany) Mnie to wyniosło w Skodzie Octavii bodajże 350PLN - tymże sam demontowałem kratkę, likwidowałem zagłówek itp
-
Problem z komunikacja vag-com kkl Pelny Fis
zibione odpowiedział(a) na marcin19860430 temat w Mazowieckie
Jakby co odezwij się na PW. W Pruszkowie możemy temat ogarnąć -
Panowie furka dłuższy czas śmiga dobrze. Mógłby ktoś zerknąć tylko na loga z turbo : http://vaglog.pl/log_242448.html NIkt nic ?
-
Poskładałem bez spawania. Drugi dzień jazdy i żadnych niepokojących objawów nie zauważyłem.