Skocz do zawartości

zibione

Pasjonat
  • Postów

    105
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zibione

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Warszawa/Dęblin/Przasnysz

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zibione

0

Reputacja

  1. Witam, Ponownie podbijam ? Byłby w stanie ktoś użyczyć na chwilę ? Oczywiście nie za darmo
  2. Nie sprawdzałem ogarnę manometr to sprawdzę.
  3. W zasadzie po wymianie TIPa jeszcze tego nie robiłem.
  4. Tak. Od kolegi wrzuciłem wkład o tych samych numerach.
  5. Przepływka była podmieniana i wartości są podobne.
  6. Tak na tą chwilę seria 150km. Logi po skasowaniu błędów na PB.
  7. Czołem forumowicze, Podrzucam komplet logów, jakbyście mogli zerknąć swoim okiem jak to się przedstawia. Furka bez katalizatora, seria, świece dopiero co wymienione, szczelność sprawdzałem- miałem dziurę w tipie który został wymieniony. Po tym niestety szczelności już nie sprawdzałem. Logi robione na PB. Generalnie furka jeździ, nie ma z nią problemów ale zaniepokoiła mnie wysoka korekta lambdy. Podmieniałem przepływkę na inną ale poprawy nie było. Grupy 002, 033: http://vaglog.pl/log-002_033_WjF78w.html Grupy 003, 115: http://vaglog.pl/log-003_115_8i830.html Grupy 002, 118: http://vaglog.pl/log-002_118_n3HNe.html tu niestety miała być grupa 20 ale coś omyłkowo wyszła 2. Nie mniej jednak na Pb99 same zera były jak sprawdzałem tydzień temu. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.
  8. Czołem forumowicze, Podrzucam komplet logów, jakbyście mogli zerknąć swoim okiem jak to się przedstawia. Furka bez katalizatora, seria, świece dopiero co wymienione, szczelność sprawdzałem- miałem dziurę w tipie który został wymieniony. Po tym niestety szczelności już nie sprawdzałem. Logi robione na PB. Generalnie furka jeździ, nie ma z nią problemów ale zaniepokoiła mnie wysoka korekta lambdy. Podmieniałem przepływkę na inną ale poprawy nie było. Grupy 002, 033: http://vaglog.pl/log-002_033_WjF78w.html Grupy 003, 115: http://vaglog.pl/log-003_115_8i830.html Grupy 002, 118: http://vaglog.pl/log-002_118_n3HNe.html tu niestety miała być grupa 20 ale coś omyłkowo wyszła 2. Nie mniej jednak na Pb99 same zera były jak sprawdzałem tydzień temu. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.
  9. Witam, Czy jest ktoś z Warszawy lub okolic kto dydsponuje w/w sprzętem i mógłby go użyczyć na chwilę ? Oczywiście nie za darmo
  10. Czesc. Rowniez jestem z Pruszkowa. Jezeli potrzebowalbys pomocy z mam VCDSa jak cos
  11. To się ładnie nazywa zmiana konstrukcyjna pojazdu a nie zmiana homologacji Jeżeli producent przewidział jest możliwość takiej zmiany. Dodatkowy pas, zagłówek + wizyta na stacji diagnostycznej (bodajże od 01.2016 nie wszystkie mają możliwość robienia takiej zmiany) Mnie to wyniosło w Skodzie Octavii bodajże 350PLN - tymże sam demontowałem kratkę, likwidowałem zagłówek itp
  12. Jakby co odezwij się na PW. W Pruszkowie możemy temat ogarnąć
  13. Panowie furka dłuższy czas śmiga dobrze. Mógłby ktoś zerknąć tylko na loga z turbo : http://vaglog.pl/log_242448.html NIkt nic ?
  14. zibione

    Peknieta czesc napinacza

    Poskładałem bez spawania. Drugi dzień jazdy i żadnych niepokojących objawów nie zauważyłem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...