Skocz do zawartości

marcin19860430

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcin19860430

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Garwolin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

668 wyświetleń profilu

Osiągnięcia marcin19860430

1

Reputacja

  1. Kolego dziś zamontowałem ową kryze z otworem 8mm Jazda próbna błędów brak szarpanie ustało na biegu 2,3,4 natomiast na 5 i 6 biegu jest odczuwalne szarpanie Problem natomiast zostaje z rozłączeniem turbo 5 bieg zakres obrotów 1800 i w momencie szarpanie turbo wyłącza sie i auto traci moc nie jedzie Wymieniłem egr na stary jazda próbna na odcinku 10km auto na 5 biegu poszarpuje ale turbo działa natomiast po wbiciu biegu 6 w zakresie obrotów 1800do 2100 (auto poszarpuje) powoduje natychmiastowe wyłączenie turbiny auto wchodzi w jakiś tryb awaryjny bez błędu w ecu Następny problem jaki się pojawił to strasznie słychać syczenie powietrza w okolicy przepustnicy Przewód gumowy przepustnicy sprawdzałem siedzi zapięty Dodam ze autem zrobiłem 100tyś km przez 1,5roku bez jakich kol wiek usterek Az do momentu gdy auto zaczęło szarpać wyczyszczony egr i nic więcej tam nie dotykałem a auto przestało kompletnie jeździć Po odłączeniu wtyczki egr auto ma błędy ale jeździ Poradzisz cos kolego jeszcze? Może otwór w kryzie za duży?
  2. Słuchajcie dziś zamontowałem nowy zawór egr i co... jest jeszcze gorzej niż było Czyli szarpie ciągle w zakresie obrotów 1800 do 2100 Mało tego doszedł problem z turbiną na 5 i 6 biegu turbina wyłącza się auto wchodzi w tryb awaryjny i jedzie max 80 km/h Po odłączeniu kostki egr auto śmiga jak szalone Zamówiłem zaślepkę egr jak dostane i zamontuje to powiem czy pomogło Jak na razie jestem wściekły ponad 600zl i 80zl diagnozy komputerowe a problem nie rozwiązany a nawet jest gorzej .
  3. Pacjent audi a4 b7 2.0 tdi oznaczenie silnika bpw 140koni Audi podczas delikatnego przyspieszania przerywa w zakresie obrotów 1800 do 2200 i słychać z prawej strony szuranie Dodam ze przy gwałtownym wciśnięciu pedału przyspieszenia problemu nie ma Dzieje się to zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku Patrzyłem i czytałem fora piszą aby włożyć kryzę i po problemie ale mnie takie rozwiązanie nie zadowala Skoro było dobrze jak było to trzeba naprawić wadliwą część i nie rzeźbić Zrobiłem czyszczenie zaworu egr ten na obrazku był taki w nim syf ze głowa mała no i po złożeniu i jeździe próbnej jest jeszcze gorzej szarpie już po kilka razy na biegu Pytanie czy jak wymienię ten zawór to problem z szarpaniem zniknie? Dodam ze dziś odłączyłem kostkę od tego zaworu szarpanie zniknęło zaświeciła sie żółta kontrolka spirala jak by siec grzanie Podłączyłem szarpanie powróciło i powił się następnym problem Sieci się błąd silnika i słychać syczenie podczas przyspieszania tak jak by uszkodził sie jakiś przewód powietrzny turbo Czy możliwe ze gdy odłączyłem zawór egr poszło jakieś ciśnie i uszkodziło przewód od turbo?
  4. Koledzy czy ktos moze mi dokladnie opisac jak zrobic test czujnikow parkowania selftest w audi a4 b7 ?
  5. marcin19860430

    Hak Alko

    Dodam z doswiadczenia wiem z literka a nie pasuje
  6. Witajcie Ja w mojej a4 b7 miałem orgi belke tylko brak kuli (ktos chyba zakosił) Belka z literką b Dokupiłem hak od audi a4 b6 alko z literka a na końcu i okazuje się ze kula z numerem a nie wchodzi w zapiecie Minimalnie mniejsza średnica otworu montażowego w belce Da rade jakoś ciut wyszlifować otwór aby hak został wpięty? Dodam ze odrobinę dłubałem papier ściernym i hak prawie wszedł brakuje dosłownie 2mm do zapięcia Moze ktoś miał taki przypadek?Czy moze moje gniazdo na wpięcie haka jest wyrobione ?
  7. Panowie brak bledow Bezpieczniki wszystkie ok Miernikiem sprawdzilem i wychodzi ze brak zasilenia na zielonej kosci Co moge wiecej sprawdzic ?Podejrzewam uszkodzone jakies sterowanie na klimatroniku Czy do testow moge podłaczyc zasilanie na krótko do kostki fotela?
  8. Okazalo sie ze turbina kompletnie rozpadla sie i pompowala olej do wydechu Wymiana turbiny i autko dalej smiga elegancko
  9. Witam Dodam ze chodzi o auto taty Audi a4 b6 1.9 tdi 130 awx Mechanik miał do wymiany wałek i szklanki z powodu wytarcia i przetarcia jednej ze szklanek Dzis mechanik zadz ze auto do odbioru Auto odebrane po przejechaniu 300m od mechanika audi zaczęło kopcić jak z elektrowni brak mocy i kontrolka oleju Mechanik twierdzi ze padło turbo ale... czy to możliwe ?Dodam ze do pory remontu turbo działało bez zarzutu Postawił diagnozę ze on dostało sie do oleju i rozwaliło turbo Pytanie czy to możliwe co mówi gość Czy bardziej zle wykonana naprawa ?Auto dymi na biało i czuć olej w wydechu
  10. No i byłem u mechanika padpiety vag i nie wykazało żadnych błędów w ukladzie ogrzewania i klimatyzacji Albo on nie umiał sprawdzić ale w elektryce głównej i w module komfortu też zero błędów A może ktoś napisze gdzie szukac w vag owych błędów ?
  11. Jutro podjade na komp i sprawdzimy błędy Jeszcze dodam ze fotel kierowcy zawsze grzał nawet wtedy gdy pasażera nie Raczej czujniki zajętości odpadają ponieważ mało możliwe aby dwa padły jednocześnie Natomiast z tego co wiem jest przekaźnik w klimatroniku mógł on paść Ale do jutra wstrzymamy sie dam znać co wykazała diagnostyka
  12. Witam Pacjent Audi a4 b7 2006r silnik 2.0 tdi bpw Panowie potrzebuje rady Mam znaczy miałem podgrzewane fotele które zaczęły szwankować az padły całkiem Mianowicie na początku raz grzał raz nie fotel pasażera aby odpalić grzanie trzeba było kilkukrotnie pokręcić pokrętłem 0-6 i grzało po około tygodnia padło całkowicie ogrzewanie obu foteli jednocześnie Czego to może być przyczyna? Czy można obstawiać panel klimatronika? Bezpieczniki całe Może ma ktoś opis które to kostki pod siedzeniem są odpowiedzialne za ogrzewanie Kostki pod siedzeniem mam wszystkie jednakowego koloru tylko różnią się ilością pinów Raczej maty sprawne bo chyba mało możliwe aby obie na raz padły?A może macie sposób na sprawdzenie mat ?
  13. Witam:) Panowie chce uruchomić pełny fis w moim a4 b6 Problem jest taki ze manetka zmieniona wszystko ok tylko kodowanie coś nie wychodzi Nie mogę dostać się do kanału 19 już do kodowania odmowa dostępu Program vag wgrany z płyty którą przysłał sprzedający allegrowicz Pytanie czy dam rade coś z tym zrobić czy możne taniej będzie poszukac kogos kto to zakoduje ?Chyba ze ktoś mi to za flaszeczkę zrobi ? Okolice woj Mazowieckie okolice Garwolina lub Grodzisk Mazowiecki Pozdrawiam
  14. Panowie klimatyzacja w mojej audi a4 b6 zostala naprawiona i działała lecz po tygodniu przestała chłodzić i mi grzeje co może być przyczyną? Byłem z tym u gościa co mi naprawiał klime i twierdzi ze cewka padła? Podpowiem ze czynnik jest w ukladzie Econ gasnie wentylator nie pracuje i klimatyzaja grzeje Pomożecie ?
  15. Czego użyć do uszczelnienia łączy sprężarki ?Są jakieś specjalne kleje czy zwykły klej do gwintów wystarczy?A drugie zapytanie to czy są jakieś filterki aby je wstawić w układ klimatyzacji do wyłapania opiłków z prawdopodobnie zatartej wsześniej sprężarki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...