Skocz do zawartości

megafaka

Pasjonat
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O megafaka

Informacje

  • Imię
    adam
  • Miasto
    Lubań

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

666 wyświetleń profilu

Osiągnięcia megafaka

5

Reputacja

  1. dzięki za info ..:) Aczkolwiek w zapasowym pilocie efekt jest taki sam !!! Diagnostyka interfejsem ( Vscan Multi Its ) nie wykazuje błędów MK ... Ponadto przy próbie otwarcia auta kluczykiem z zamka ..potrafi on samoczynnie się zamykać SAM !!!! Podejrzewam przebicie ma masę ,lecz po rozebraniu drzwi przednich od kierowcy wraz z wiązkami nie znalazłem nic podejrzanego gdyż przeleciałem je wszystkie miernikiem na wszystkie sposoby Na marginesie dodam że instalacja jest oryginalna oraz posiadam 3 letni akumulator odpowiedni do tego silnika i wyposażenia . Auto przez 5 lata użytkowania nie wykazywało tego typu awarii ....wręcz przeciwne Pilot łapał do 50 metrów !!!!
  2. Witam Jak to jest do końca z miejscem zamontowania Modułu Komfortu w Audi A4 B7 Avant ?? Czy jest to kostka zamontowana pod siedzeniem kierowcy czy pod wykładziną znajdującą się pod pedałem sprzęgła ?? Czy wspomniany moduł może odpowiadać za awaryjne działanie pilota otwierania bądź zamykania drzwi ??? Wszelkie możliwe " operacje " na pilocie ( rozkład na czynniki pierwsze ,wymiany baterii itp. ) nie dały żadnych rezultatów ....
  3. Witam Zdemontowaliśmy starą dwumasę we wspomnianym wyżej modelu która posiada tarczę ze sprężynkami ...czyli tłumikiem drgań Mamy na zapasie drugą kpl. lecz z tarczą bez sprężyn .. Średnica obu oraz ilość zębów itp. są identyczne !!! Czy będzie to chodzić po nałożeniu tej drugiej ????? Dwumasa stara zdj.nr.1 Dwumasa do montazu zdj. nr.2
  4. ..a posiada on w ogóle immo w środku ????
  5. ..wszystko Pięknie i Ładnie ale nie doczytałem się tam - czy żarówki takowe posiadają " homologację " ??? abyś potem nie miał przykrych niespodzianek na przeglądzie....
  6. megafaka

    [AFN] Nagle nie odpala

    ..zacząłbym od podstaw - czyli sprawdzenia szczelności układu zasilającego. Dizelek ma to do siebie że wystarczy małe zapowietrzanie układu - i wówczas nawet na rozgrzanym silniku będzie ciężko palił.
  7. ...a ja szukam czujników cofania ( 2 szt. ) w kolorze LY7W - może ktoś pomoże ??
  8. ..,przy naprawdę dużych spadkach temperatury powietrza ( np. -25 ),auto może nie dogrzewać się do " książkowej" temp. 90 st. i w takich przypadkach częściowe zasłonięcie chłodnicy powinno skutkować wzrostem temperatury silnika. W pozostałych okolicznościach winny w 90 % jest termostat.... !!!! ( nawet nowy ! ) Mówienie że ten typ tak ma jest po prostu bzdurą.. trzeba sprawdzić czy układ przypadkiem się nie zapowietrzył,czy nie włącza się np. wentylator ( bo uszkodzony jest czujnik ) itp. Przecież wiadomo że przedkłada się to na zwiększone zużycie paliwa !!
  9. ..skoro tak wykazała diagnostyka silnika..hm. Aczkolwiek prozaiczna zmiana filtra paliwa też by nie zaszkodziła
  10. ..porównaj jakiej firmy,aczkolwiek brałbym niemieckie...pozdrawiam
  11. ..to krzyczy ten mechanik jak " Cygan za matkę " !! ale być może ma rację...niestety. To że czasami lepiej Ci wchodzi może wynikać z wyrównania prędkości obrotowej wałka z silnikiem ( tak z grubsza mówiąc ). Nie jestem pewny czy tańszą opcją nie będzie po prostu wymiana całej skrzyni... np.http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-ly7w-1-8t-skrzynia-biegow-ggg-i6930708028.html
  12. ..nie koniecznie zaraz musi być walnięta głowica,może zaczyna lekko puszczać uszczelka. Również jeżeli z rana zwłaszcza przy chłodnym powietrzu samochód przez chwilę "kopci " na biało to nie jest żadna usterka !!! wynika to m.in z różnicy temperatur.
  13. ...ale jaja !!! nie popatrzałem !!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...