Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Przepalający się bezpiecznik


adinho2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem. Przepala mi się bezpiecznik nr 37, jest to bezpiecznik od spryskiwaczy szyb. Czy ktoś się spotkał z podobnym problemem. Ostatni 3 bezpiecznik przepalił się po 2 sek używania spryskiwacza. Dodam może jeszcze, że od roku (od kiedy posiadam autko) nie działały mi spryskiwacze reflektorów. Nie jestem pewien czy je mam, ale zaślepki są, węże są doprowadzone do reflektorów. Dodam jeszcze, że jestem kompletnym laikiem o sprawy mechaniczne, a staram się zorientować w temacie, żeby w warsztacie ze mną nie pojechali. Jakbyście mieli jakieś pomysły to piszcie, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za takie szybkie odpowiedzi. Ale bezpiecznik jest dobry 20A (taki był wcześniej i taki jest opisany jako prawidłowy), silniczek ok, był wymontowany i sprawdzany na aku. Ale tam jest chyba 2 odpowiedzialny za spryskiwacz reflektorów. Ale spryskiwacz reflektorów nie działał mi od kupna (rok czasu) i nie było problemu, a tu od tygodnia 3 bezpieczniki się spaliły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.10.2011 o 14:03, virus191 napisał:

Jeśli pali ciągle bezpiecznik gdzieś jest zwarcie. Sprawdź kable, wtyczki i wszystko inne co się da.

....amen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.10.2011 o 14:03, virus191 napisał:

Jeśli pali ciągle bezpiecznik gdzieś jest zwarcie. Sprawdź kable, wtyczki i wszystko inne co się da.

Każda rada jest cenna :D

 

Wypnij wtyczki od lamp i włącz spryskiwacz. Sprawdź czy nadal będzie palić bezpiecznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się