Jump to content

blbina

Pasjonat
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About blbina

Informacje

  • First name
    Henryk
  • Location
    GB-AT

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BLB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam Mam problem z kolegi Passatem, miał lekkiego dzwona ( poduszki nie wystrzeliły) ale jest błąd . Adressword : 15 Numer VAG : 3C0909605M Nazwa : Poduszka bezpieczeństwa Opis ster. : 0B AIRBAG VW8 032 Komunikacja : TP2.0, CANT=300 CANE=768 Wersja SW : 2522 Kodowanie : 0012354 Znalezione błędy 0003 Sterownik Koniec odczytu sterownika Stad moje pytanie czy sterownik do wymiany albo jak to możliwe do resetu? Nie wiem czy to jest razem powiązane ale w ABS i hamulcu ręcznym są inne kodowania sterowników . (porównałem ze starym skanem). Proszę o wskazówki.
  2. blbina

    Poszedł olej

    To daleko ode mnie ja jestem ze Steiermark-u. Musisz to wyczyścić kup jakiś spray (Bremsenreiniger) i umyj to na ile się da. Sprawdź czy olej jest w silniku, jak jest mało to dolej. Potem na krotko odpal i obserwuj z kad się sączy. Z latarka na uruchomionym silniku na pewno uda ci się zlokalizować wyciek.
  3. blbina

    Poszedł olej

    Moze chlodniczka oleju się rozsypała.W jakim rejonie Austrii jesteś?
  4. Witam! Pacjent to Audi A4 BLB WAUZZZ8E26A060301 2005 1.Potrzebuje zestaw zawieszenia Lem lub podobnej jakości S-line 1BV 2. Amortyzatory przód + odboje i osłony nr. Z ETKI 8E0413031DJ PR- 1BV+OJB, OJC, OJD, OJE, OJF, OJG, OJH (takie, żeby dały rade) 3.Sprzęgło z kołem dwumasowym LUK do BLB Proszę, jeżeli to możliwe o podanie numerów tych zamienników, bo sam nie mogę nic znaleźć w necie. pozdrawiam
  5. Tez kiedyś u siebie szukałem wycieku oleju, dokładnie jak u ciebie na łączeniu skrzyni i silnika były krople. Wyglądały jak czysty i gesty olej. Dopiero po jakimś czasie zaskoczyłem ze to jest ropa odparowana od gorącego silnika i wyglądała jak czyściutki olej. Po zmianie uszczelki pompy wakum było sucho. Sprawdź jakiego koloru są te krople na łączeniu skrzyni jak ciemne to pewnie masz inna nieszczelność.
  6. blbina

    Naprawa pompy vacum

    Tak ja miałem ten problem. Na skrzyni biegów zbierały mi się od spodu krople jakby czystego oleju, dopiero później zaskoczyłem ze to odparowana ropa. Po wymianie uszczelki miedzy głowicą a vakum nastala czystość.
  7. Jak opisujesz to na 4 i 5 jest to najbardziej odczuwalne + dodanie gazu, wydaje mi się ze to raczej od osiągnięcia pewnego zakresu prędkości + dodanie gazu. Ja proponowałbym bardzo dokładnie przyjrzeć się felgom i oponom. Kilka razy spotkałem się z takim przypadkiem co wyglądał na przeguby a okazały się opony. Wesołych Świat pozdro
  8. Witam! Silnik jak w opisie BLB walki były napędzane łańcuchem. Od swapu na tzw. 1,9 napęd pompy zrobiłem już ponad 100 000 km przez ten okres nic nie było robione w silniku, oprócz wymian oleju. Na jałowym odczuwalne minimalnie mniejsze wibracje. W zakresie 2200-2500 inna praca silnika (głośniejsza) ale mi to nie przeszkadza. Nalatane już 288 000 km.
  9. Dzięki DEV .Bylo wyczyszczone na błysk i złożone na smar ATE + nówki jarzma. Przy wymianie tar i klocków przejże wszystko jeszcze raz. dzięki
  10. DEV mam pytanie.Dwa lata temu przeszedłem z 288/245 na 312/255 przy okazji wymiana przewodów, gumek smarowanie i pomalowanie zacisków. Po roku zardzewiały tarcze tył (powierzchnie) ale w tym roku są do wymiany powierzchnie tragiczne. Wszystko nowe było Ferodo. Przód bez zastrzeżeń, jaka może być przyczyna? Teraz chyba spróbuje chyba OZ.
  11. Kolega ma BLB i to jest raczej bez DPF
  12. Sprawdź luzy na łożyskach kol. Kiedyś tak miałem w vectrze był duży luz w przednim kole tak ze na postoju wciskało tłok w zacisku.Hamulce za pierwszym razem brały trochę niżej.
  13. Kasowanie inspekcji serwisowej to absolutna podstawa obsługi vcds czy innych programów diagnostycznych tylko trzeba to zrobić rzetelnie i od początku do końca. Kasowanie inspekcji serwisowej [17 - Instruments] [Adaptation - 10] Kolejność : 45, 42, 43, 44, 40, 41, 46, 47, 48 Nawet jeśli nic nie zmieniamy, to należy przejść przez wszystkie etapy i zrobić SAVE. Numer kanału Znaczenie kanału Przykładowa wartość Wyjaśnienie 40 Ilość przejechanych kilometrów od ostatniego serwisu. - Wartość wyrażana jest w setkach kilometrów. 41 Ilość dni od ostatniego serwisu. - Wartość wyrażana jest w dniach. 42 Minimalna ilość kilometrów do inspekcji. 15 Wartość wyrażana jest w tysiącach kilometrów. (15x1000=15.000 km) 43 Maksymalna ilość kilometrów do inspekcji. 15 - "zwykły olej" 30 - olej typu "LongLife" Wartość wyrażana jest w tysiącach kilometrów. (15x1000=15.000 km) 44 Maksymalna ilość dni do inspekcji. 365 - "zwykły olej" 730 - olej typu "LongLife" Wartość wyrażana jest w dniach. 45 Jakość oleju. 1 - "zwykły olej" 2 - olej typu "LongLife" - 02 Kasowanie licznika wymiany : 1-wezwanie do serwisu 0-wpisac zero brak wezwania Test I zapisz Ja postępuje według tej tabelki która prawdopodobnie skopiowałem od nas z forum.W niektórych kanałach nawet nie trzeba nic kodować tylko trzeba zachować kolejność i przejść cala procedure od początku do końca. I koniecznie sprawdź mikrostyk zamknięcia maski.
  14. Mam nadzieje ze pomogłem .Musisz znaleźć kogoś kumatego żeby ci serwis olejowy dobrze skasował, anie na odwalke wyzerował licznik. Powodzenia
  15. Szwagierka miala taki problem z VW Bora (fachowcy oczywiście wymienili czujnik) dalej to samo.Jak bylem na urlopie w pl to jej to naprawiłem. 1.Wymieniłem czujnik na jej stary(nie pomogło kontrolka dalej świeci) 2.Sprawdziłem napięcia na pinach wtyczki czujnika. Czujnik oleju podłączenie, wtyczka Od lewej: Pin1 - czerwono-czarny (zasilanie z bezpiecznika nr.5) Pin2 - brązowy (masa) Pin3 - niebiesko-szary (wyjście sygnału do kontrolki w desce rozdz.) Napięcia na wtyczce Pin 1+2= około 11 volt Pin 2+3= około 12 volt Zaczerpnięte z forum Golfa 3.Brakowało czujnika maski (zrobiłem zworkę na parę sekund na wtyczce do kontrolka znikła na 100km)zamówiłem wiązkę z mikrostykiem na aledrogo. 4.Czujnik dotarł dzień przed odjazdem (zamontowałem czujnik i najważniejsze skasować serwis olejowy zgodnie z procedura Kolejność : 45, 42, 43, 44, 40, 41, 46, 47, 48) Działa do tej pory bez problemu tzn. sprawdź mikrostyk zamknięcia maski i koniecznie prawidłowo skasuj serwis olejowy VCDS ja kasowałem VagCanPro+K. Wydaje mi się ze w audi powinno być podobnie.
×
×
  • Create New...