blbina

Pasjonat
  • Zawartość

    97
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O blbina

    Informacje

    • Imię
      Henryk
    • Lokalizacja
      GB-AT

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      BLB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. blbina

      Tez kiedyś u siebie szukałem wycieku oleju, dokładnie jak u ciebie na łączeniu skrzyni i silnika były krople. Wyglądały jak czysty i gesty olej. Dopiero po jakimś czasie zaskoczyłem ze to jest ropa odparowana od gorącego silnika i wyglądała jak czyściutki olej. Po zmianie uszczelki pompy wakum było sucho. Sprawdź jakiego koloru są te krople na łączeniu skrzyni jak ciemne to pewnie masz inna nieszczelność.
    2. blbina

      Szukam jak kolega wyżej zaciski , jarzma, osłony 288 tył do b7. Jakbyś coś miał to daj znać.
    3. blbina

      Tak ja miałem ten problem. Na skrzyni biegów zbierały mi się od spodu krople jakby czystego oleju, dopiero później zaskoczyłem ze to odparowana ropa. Po wymianie uszczelki miedzy głowicą a vakum nastala czystość.
    4. blbina

      Jak opisujesz to na 4 i 5 jest to najbardziej odczuwalne + dodanie gazu, wydaje mi się ze to raczej od osiągnięcia pewnego zakresu prędkości + dodanie gazu. Ja proponowałbym bardzo dokładnie przyjrzeć się felgom i oponom. Kilka razy spotkałem się z takim przypadkiem co wyglądał na przeguby a okazały się opony. Wesołych Świat pozdro
    5. Witam! Silnik jak w opisie BLB walki były napędzane łańcuchem. Od swapu na tzw. 1,9 napęd pompy zrobiłem już ponad 100 000 km przez ten okres nic nie było robione w silniku, oprócz wymian oleju. Na jałowym odczuwalne minimalnie mniejsze wibracje. W zakresie 2200-2500 inna praca silnika (głośniejsza) ale mi to nie przeszkadza. Nalatane już 288 000 km.
    6. blbina

      Dzięki DEV .Bylo wyczyszczone na błysk i złożone na smar ATE + nówki jarzma. Przy wymianie tar i klocków przejże wszystko jeszcze raz. dzięki
    7. blbina

      DEV mam pytanie.Dwa lata temu przeszedłem z 288/245 na 312/255 przy okazji wymiana przewodów, gumek smarowanie i pomalowanie zacisków. Po roku zardzewiały tarcze tył (powierzchnie) ale w tym roku są do wymiany powierzchnie tragiczne. Wszystko nowe było Ferodo. Przód bez zastrzeżeń, jaka może być przyczyna? Teraz chyba spróbuje chyba OZ.
    8. blbina

      Kolega ma BLB i to jest raczej bez DPF
    9. blbina

      Sprawdź luzy na łożyskach kol. Kiedyś tak miałem w vectrze był duży luz w przednim kole tak ze na postoju wciskało tłok w zacisku.Hamulce za pierwszym razem brały trochę niżej.
    10. blbina

      Kasowanie inspekcji serwisowej to absolutna podstawa obsługi vcds czy innych programów diagnostycznych tylko trzeba to zrobić rzetelnie i od początku do końca. Kasowanie inspekcji serwisowej [17 - Instruments] [Adaptation - 10] Kolejność : 45, 42, 43, 44, 40, 41, 46, 47, 48 Nawet jeśli nic nie zmieniamy, to należy przejść przez wszystkie etapy i zrobić SAVE. Numer kanału Znaczenie kanału Przykładowa wartość Wyjaśnienie 40 Ilość przejechanych kilometrów od ostatniego serwisu. - Wartość wyrażana jest w setkach kilometrów. 41 Ilość dni od ostatniego serwisu. - Wartość wyrażana jest w dniach. 42 Minimalna ilość kilometrów do inspekcji. 15 Wartość wyrażana jest w tysiącach kilometrów. (15x1000=15.000 km) 43 Maksymalna ilość kilometrów do inspekcji. 15 - "zwykły olej" 30 - olej typu "LongLife" Wartość wyrażana jest w tysiącach kilometrów. (15x1000=15.000 km) 44 Maksymalna ilość dni do inspekcji. 365 - "zwykły olej" 730 - olej typu "LongLife" Wartość wyrażana jest w dniach. 45 Jakość oleju. 1 - "zwykły olej" 2 - olej typu "LongLife" - 02 Kasowanie licznika wymiany : 1-wezwanie do serwisu 0-wpisac zero brak wezwania Test I zapisz Ja postępuje według tej tabelki która prawdopodobnie skopiowałem od nas z forum.W niektórych kanałach nawet nie trzeba nic kodować tylko trzeba zachować kolejność i przejść cala procedure od początku do końca. I koniecznie sprawdź mikrostyk zamknięcia maski.
    11. blbina

      Mam nadzieje ze pomogłem .Musisz znaleźć kogoś kumatego żeby ci serwis olejowy dobrze skasował, anie na odwalke wyzerował licznik. Powodzenia
    12. blbina

      Szwagierka miala taki problem z VW Bora (fachowcy oczywiście wymienili czujnik) dalej to samo.Jak bylem na urlopie w pl to jej to naprawiłem. 1.Wymieniłem czujnik na jej stary(nie pomogło kontrolka dalej świeci) 2.Sprawdziłem napięcia na pinach wtyczki czujnika. Czujnik oleju podłączenie, wtyczka Od lewej: Pin1 - czerwono-czarny (zasilanie z bezpiecznika nr.5) Pin2 - brązowy (masa) Pin3 - niebiesko-szary (wyjście sygnału do kontrolki w desce rozdz.) Napięcia na wtyczce Pin 1+2= około 11 volt Pin 2+3= około 12 volt Zaczerpnięte z forum Golfa 3.Brakowało czujnika maski (zrobiłem zworkę na parę sekund na wtyczce do kontrolka znikła na 100km)zamówiłem wiązkę z mikrostykiem na aledrogo. 4.Czujnik dotarł dzień przed odjazdem (zamontowałem czujnik i najważniejsze skasować serwis olejowy zgodnie z procedura Kolejność : 45, 42, 43, 44, 40, 41, 46, 47, 48) Działa do tej pory bez problemu tzn. sprawdź mikrostyk zamknięcia maski i koniecznie prawidłowo skasuj serwis olejowy VCDS ja kasowałem VagCanPro+K. Wydaje mi się ze w audi powinno być podobnie.
    13. blbina

      bluetooth jest ori .O to chodziło? Adressword : 77 Numer VAG :8P0862335C Nazwa :Telefon Opis ster. :FSE_255x BT H18 Komunikacja :KW2027, Baud: 9600, Target 91 Aword 77 Wersja SW :160 Kodowanie :0011811 Nie wykryto usterek. zaraz czy tu nie powinno byc kodowania 0001811
    14. blbina

      Sprawdzałem to kodowanie , jest u mnie w opisie wyżej i dalej to samo. Adressword : 16 Numer VAG :8E0953549Q Nazwa :Elektronika kolumny kierownicy Opis ster. :Lenksulenmodul 0601 Komunikacja :KW1281, Baud: 9600, Target 30 Aword 16 Wersja SW : Kodowanie :0003042