-
Postów
111 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O blbina
Informacje
-
Imię
Henryk
-
Miasto
GB-AT
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BLB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia blbina
1
Reputacja
-
A sprawdziles co zatankowales?
-
Panowie a nie lepiej przedluzyc wiazke i przeniesc to ustrojstwo w bezpieczne miejsce np. do bagaznika i schowac za lewym boczkiem.
-
Witam ponownie, kolega oddal auto do serwisu i powiedzieli ze to wszystko od tego bledu adblue ( za duzo nalane i komputer nie mogl odczytac poziomu, czy ilosci adblue ) Akku sprawdzone i mowia ze jest w porzadku. Po za tym nic wiecej nie zrobili. Dam znac po czasie jak jeszcze raz go przeskanuje.
-
Dzieki za podpowiedzi, dam znac co i jak po tescie akku.
-
Dzieki za podpowiedz i wysle go na test akku. Wiem ze w niektorych autach sa problemy z kablami tymi glownymi od akku. Kolega mechanik juz pare razy wymienial taka wiazke do akku. Moze tu tez takie kwiatki?
-
Myslisz ze aku juz slabe? Samochod robi dziennie okolo 60 kilometrow. Chyba trzeba aku przetestowac. Chyba cos mi kolega wspominal ze jakis komunikat na displaju sie pokazal. Musze dokladnie dopytac. A prad ladowania ladowanie jaki zauwazylem byl okolo14,8V, to chyba normalne w tych nowszych autach?
-
Sorki moj blad tu sa te skany pierwszy jaki zrobilem i drugi po skasowaniu bledow powtorny skan. Scan-WVWZZZ3CZJE203233-20220127-1802-99199km.txt Scan-WVWZZZ3CZJE203233-20220127-1840-99199km.txt
-
Niestety miale wczesniej VagCanPro i tam skany zapisywaly sie automatycznie, a tu akurat zapomnialem manualnie zapisac i skasowalem pierwsze bledy.
-
Panowie mam prosbe, przeskanowalem Passata kolegi i pokazalo sie sporo bledow. jest chyba jakis problem z zasilaniem moze z akumulatorem albo masami? Auto jezdzi normalnie, pokazal sie chek engin i byl blad w grupie 01 35381-czujnik poziomuczynnika redukcyjnego, ktory wykasowalem . Ponizej wrzucam drugi skan po wykasowaniu bledow i ktore powrocily.Z gory dziekuje za pomoc Log-JUREK-WVWZZZ3CZJE203233-99199km.txt Log-JUREK-JU-99199km.txt
-
Sprawdź kąt wtrysku czy nie jest dużo na minusie
-
Sprawdź pod dywanikem pasażera i kierowcy, u mnie tak było. Dwa litry wyciekły. Wymieniłem chlodniczke i śmigam dalej bez przecieku.
-
To daleko ode mnie ja jestem ze Steiermark-u. Musisz to wyczyścić kup jakiś spray (Bremsenreiniger) i umyj to na ile się da. Sprawdź czy olej jest w silniku, jak jest mało to dolej. Potem na krotko odpal i obserwuj z kad się sączy. Z latarka na uruchomionym silniku na pewno uda ci się zlokalizować wyciek.
-
Moze chlodniczka oleju się rozsypała.W jakim rejonie Austrii jesteś?
-
Witam! Pacjent to Audi A4 BLB WAUZZZ8E26A060301 2005 1.Potrzebuje zestaw zawieszenia Lem lub podobnej jakości S-line 1BV 2. Amortyzatory przód + odboje i osłony nr. Z ETKI 8E0413031DJ PR- 1BV+OJB, OJC, OJD, OJE, OJF, OJG, OJH (takie, żeby dały rade) 3.Sprzęgło z kołem dwumasowym LUK do BLB Proszę, jeżeli to możliwe o podanie numerów tych zamienników, bo sam nie mogę nic znaleźć w necie. pozdrawiam
-
Tez kiedyś u siebie szukałem wycieku oleju, dokładnie jak u ciebie na łączeniu skrzyni i silnika były krople. Wyglądały jak czysty i gesty olej. Dopiero po jakimś czasie zaskoczyłem ze to jest ropa odparowana od gorącego silnika i wyglądała jak czyściutki olej. Po zmianie uszczelki pompy wakum było sucho. Sprawdź jakiego koloru są te krople na łączeniu skrzyni jak ciemne to pewnie masz inna nieszczelność.