Skocz do zawartości

WodniK

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O WodniK

Osiągnięcia WodniK

0

Reputacja

  1. WodniK

    Sonda lambda

    Log był robiony na LPG. Jutro zrobię te logi bo dzisiaj już nie dam rady. Sonda z podłączona przepływką na PB jak i na LPG cały czas jest na bogatej mieszance. Gazownik ogólnie mi powiedział, że mam jakiś mały wykres od gazu jak się podłączył. Tak myśle czy to czasem nie jest wina zepsutego sterownika ecu? ---------- Post dopisany 04-02-2014 at 13:16 ---------- Poprzedni post napisany 03-02-2014 at 18:36 ---------- Log dynamiczny na LPG: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log dynamiczny na PB: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log statyczny ale zapomniałem i zrobiłem na LPG: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Przed logowaniem miałem błąd 16514, usunąłem go i już się nie pojawił ale po logowaniu znowu jak sprawdziłem to pojawił się 16518. Coś mi się wydaje, że gazownik spieprzył coś w instalacji a mówi, że wszystko dobrze jest..
  2. WodniK

    Sonda lambda

    VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  3. WodniK

    Sonda lambda

    Robiłem logi i niby wszystko ok ale jak mam podpiętą przepływke to sonda stoi na bogatej dawce a silnik rozgrzany na maksa
  4. WodniK

    Sonda lambda

    Witam, kupiłem nową sondę lambda, ponieważ stara nie chodziła, ale po podłączeniu okazało się, że nowa też nie działa. Odpiąłem wtyczkę od przepływomierza, wykasowałem błędy i sonda zaczęła działać, ale na benzynie bardziej oscylowała, a gdy przełączyłem na gaz to mniej. Czy to może być wina przepływomierza? Jak byłem u gazownika to powiedział mi, że jest krótki wykres od gazu. Mój samochód to Audi A3 8l 1.8 AGN + LPG. Myślę, że Wy mi coś pomożecie bo na forum od a3 nie będę pisał jakim, moderator tylko usuwa ciągle tematy o sondzie
  5. WodniK

    Nierówna praca silnika

    Żychlin Bosch Service ale jak sprawdzałem też ciśnienie na cylindrach to na 4 coś nie mogło dobić do ok 60 barów już nie pamiętam ile tam było tylko tak z 5 barów gdzieś uciekało więc może wtrysk musi sobie wyrównać i dlatego tak na 4 jest tylko ten 2 cylek mnie zastanawia dlaczego tak się dzieje i tylko wtedy jak silnik się rozgrzeje
  6. WodniK

    Nierówna praca silnika

    2 dni temu założyłem pompki po regeneracji i gdy silnik się rozgrzeje tak do 50-60 stopni zaczyna nierówno pracować aż trzęsie całym środkiem a do tego na 2 cylindrze w vagu mam cały czas wartość -3.01 i się nie zmienia. Zero błędów na silniku. Dzieje się to tylko wtedy gdy silnik jest rozgrzany bo jak odpalam po nocy albo jak ostygnie to pracuje wręcz idealnie.. Z odpaleniem nie mam problemów. Już sam nie wiem co jest nie tak, myślę, że to może być pompka albo wiązka od pompowtrysków ale liczę na waszą pomoc Poniżej daje zrzuty z vaga.
  7. Zasilania nie sprawdzałem czy dochodzi do modułu a teraz już nie mam czasu to sprawdze w poniedziałek. Slawek, elektromagnes sprawdzałem i ma przejście jak się naciska więc nie wiem czy to wina tego..
  8. Witam, od pewnego czasu nie działa mi oświetlenia wnętrza gdy otwieram drzwi po prostu się nie załącza samo a gdy ręcznie sobie włączam to działa wszystko ( oświetlenie na nogi i w drzwiach działa ). Problem jeszcze jest z bagażnikiem bo gdy otwieram normalnie samochód z centralnego bagażnik się nie otwiera a jak naciskam na przycisk w klapie w bagażniku to też nie reaguje, mogę tylko otworzyć pilotem ale z przycisku od samego bagażnika lub ręcznie. Sprawdzałem styki w klapie bagażnika i wszystko jest ok, przycisk tak samo działa. Wszystko to przestało działać razem, bezpieczniki sprawdziłem i wszystkie są dobre. Czy to może być moduł komfortu? Nie mam nikogo w okolicy kto by miał moduł komfortu na podmiankę żeby zobaczyć czy to na pewno jest wina modułu więc chciałbym jeszcze usłyszeć od was jakieś dobre rady co sprawdzić itp. Z modułem komfortu nie mogę się połączyć vagiem a kiedyś łączyłem się bez problemu, teraz zero komunikacji z nim. ---------- Post dopisany 29-11-2013 at 16:54 ---------- Poprzedni post napisany 28-11-2013 at 12:47 ---------- Pomoże ktoś??
  9. WodniK

    Proszę o analize logów

    Już właśnie lałem dodatek jakiś do pompowtrysków i może się trochę poprawiło ale różnica znikoma a silnik mi trochę nie równo pracuję na biegu jałowym i czasami jak jadę na 2 bez gazu to potrafi samochodem zacząć szarpać a dodam, że jadę po prostej drodze więc samochód nie ma dużego oporu. Dziwi mnie tylko to, że turbine czyściłem i pochodziła z jakieś 6 miesięcy.. A co do pompowtrysków to przed wyjęciem turbo sprawdzę jeszcze ciśnienie w cylindrach i oddam je do regeneracji raczej Dzięki wielkie za pomoc!
  10. WodniK

    Proszę o analize logów

    zbyszek7791 masz tutaj te logi co chciałeś: BS 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi z BS 011 też robiłem z odłączonym podciśnieniem od gruszki czy mam zrobić z podłączonym? Co sądzicie o pompowtryskach?
  11. WodniK

    Proszę o analize logów

    Witam, Panowie, proszę was o analizę logów z mojego autka. Grupy: 010,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dodam, że przed zrobieniem logów sprawdziłem błędy i wyskoczył mi jeden 17965 to go usunąłem i zacząłem logowanie, po logowaniu błąd znów się pokazał jak sprawdziłem. Audiczka zawsze mi słabnie przy ok 3tyś i nie ma mocy ciągnąć dalej, zaczęła więcej też palić. Turbine, egr i cały układ dolotowy czyściłem jakieś 4 miesiące temu. Co w niej jest nie tak? Proszę was o pomoc Chyba wszystko napisałem, jeśli coś mi się przypomni to jeszcze dopisze.
  12. Witam Wszystkich Klubowiczów! Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 B6 1.9 TDI i cieszę się że będę mógł z wami wymieniać się doświadczeniem a takżę liczę na waszą pomoc w tych niechcianych sprawach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...