Skocz do zawartości

jacar_master

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jacar_master

Osiągnięcia jacar_master

0

Reputacja

  1. z kontekstu mozna wyczytac, ze jednak małolat zaczął cwaniakować na samym początku. starszy w pewnym momencie mowi "wystarczylo powiedzieć proszę odjechac, przyjechalem do kogos nie moge wyjechac". pozatym cala rozmowa wskazuje na wyzszosc kierowcy pikoczento, zadna zawiść tylko zwykle doswiadczenie w rozmowach z cwaniakami. malolat odpowiada jakby byl jakims pieprzonym flegmatykiem, a starszy pewnie, bez chwili zawahania wszystko ripostuje pozdro i nie robcie jaj jak kierowca audi z tego filmu
  2. ...ale był chyba za cienki w uszach. Mam nadzieję, że to nikt z forum Choć internauci pewnie i tak go znajdą http://www.milanos.pl/vid-29996-Gdzie-mieszkasz.html
  3. Kierowac się wyglądem, czy nie? Bosal jakoś bardziej mi się podoba... Tym bardziej, że to ma wozić zimą deskę a nie boxa Z tych dwóch który byś wybrał? pozdrawiam!
  4. Szybkie pytanie. Chcę dokonać zakupu bagaznika dachowego do B5 sedan. Znalazlem interesujace mnie produkty - jeden to oryginalny bagaznik audi, a drugi to zamiennik firmy bosal. Gdyby były takie same - wybór byłby prosty, jednak bosal posiada płaskie, tj pseudo "aerodynamiczne" belki. Daje to coś? Będzie dzięki temu ciszej? Linki: no. 1 http://moto.allegro.pl/bagaznik-belki-audi-a4-b5-aluminiowe-oryginalne-i1390054225.html no. 2 http://moto.allegro.pl/audi-a4-b5-bosal-klucz-i1397594690.html ps. mam nadzieje, że nikt mi nie podbierze aukcji pozdrawiam!
  5. piotrsob1, przeczytalem caly watek i rozumiem Twoje obawy. Ale tak jak któryś z użytkowników w nim napisał - Mikoda przyznała się do wadliwej serii. Moje bynajmniej są OK, co prawda nie mam zdjęć, żeby to udowodnić, ale tyłu jeszcze nie założyłem to zerknę jak wygląda i zmierzę wszystko. zrobiłem już chyba 2 tys km i jest OK. A apropo wpadek - sam pracuję w brańży usług motoryzacyjnych i jesteśmy tylko ludźmi, każdemu czasami zdarza się jakis "babol". pozdrawiam!
  6. Martwia mnie te wszystkie zawory w ukladzie, jak widać, układ paliwowy nie różni się tylko zbiornikiem paliwa... schemat:
  7. PG: tak, robie to tylko z tego względu. przy okazji może założe układ wydechowy cat-back, ktory od dłuższego czasu wala się po garazu... denielom: jakies rysunki techniczne? moze masz jakis schemat podlaczenia tego do zbiornika paliwa? moja obawa jest taka, że zbiornik EU ma dwa odpowietrzniki, łapiące powietrze z dwóch punktów w "suficie" zbiornika i odprowadzające je w okolice korka. Do tego zbiornika wegla wchodza z jednej strony 2 przeowdy, a wychodzi z drugiej jeden, co by logicznie oznaczalo, ze z tych samych 2 punktów opary wchodza do zbiornika, a potem jednym wracaja do baku. Wniosek: moj zbiornik US nie ma odpowietrznika i po wywaleniu tego gowna beda zbieraly sie opary. To tylko hipoteza, musze ją potwierdzic albo na zdjęciach zbiornika US, albo na jakimś schemacie, lub chociaż zajrzeć do wlewu (wiem wiem, nie moge swiecic zapalniczką ) i poszukac odpowietrzników w miejscu, gdzie są w wersji EU EDIT: zdjecie zbiornika Europa: zdjęcie zbiornika USA: zdjecia z dwóch róznych źródeł, jedno z allegro, a drugie z ebaya w usa - piszę to w nawiązaniu do oznaczen prz pompie paliwa, na jednym jest wyrazne USA, na drugim literka E - czyli już wiemy że różnią się na bank - tylko czym? na zdjeciach są do złudzenia podobne... a teraz w nagrodę dla wytrwałych, którzy zamiast śpią jeszcze czytają moje wywody: fajna dupeczka:
  8. mam już zdjęcie zbiornika paliwa w wersji EU do quattro, teraz jeszcze szukam dla porównania wersji US w wysokiej rozdzielczosci, jeżeli nie ma żadnych dodatkowych odpowietrzników, to od rana wypierdalam to gówno...
  9. 8D0 201 801 E lub ostatnia litera to C (slabo dostepne miejsce, a nie chcialo mi sie tego wykrecac) jestem w 97% pewien, ze auto zabangla bez tego...
  10. nie mowie o doslownym wycinaniu. urzadzenie chcialbym zostawic, tylko przelozyc je w inne miejsce. musze wiedziec co to, bo w przypadku np dodatkowej pompy paliwa wazne jest jej ułożenie względem zbiornika... dzis sie wszystko wyjasni...[br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 08:00_________________________________________________Zgodnie z domysłami, przewody sa paliwowe i powiazane z bakiem, nawet na jednej aukcji na ebay widzialem bak sprzedawany wraz z tymże urzadzeniem (choc wciaz nie wiem co to jest) Pytanie brzmi: czy ktoś wie, co to jest, co to robi i jak to dziala? Mam gdzies spisany numer, ale zostawilem kartke w samochodzie... No i najwazniejsze - na milion procent chce sie tego pozbyc, najchętniej usunąłbym samo to ustrojstwo, tylko musze znać zasadę jego działania, żeby odpowiednio pozaślepiac lub polaczyc przewody. czy ktos wie, czy sa jakies dodatkowe róznice w zbiornikach paliwa w wersjach US i EU (dodatkowe odpowietrzniki etc) - pytam, bo chcę uniknąć wymiany zbiornika paliwa, bo średnio uśmiecha mi się wyciąganie tylnego zawiasu wraz z dyfrem... czekam na jakies sugestie, pozdrawiam![br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 00:05_________________________________________________"charcoal vapor canister" tak nazywa się to z angielksiego... coś o węglu i o parze...
  11. faktycznie, przepraszam za błąd, zapomniałem że u mnie w quattro jest inaczej...
  12. Ja kupilem je z kilku względów - przede wszystkim dobre opinie uzytkowników, zarówno wśród lekkich, szybkich aut jak i tych ciężkich, z dużymi motorami i automatem (brak możliwości hamowania silnikiem). Wszystkie są pozytywne, żadnych reklamacji, żadnych problemów z wichrowaniem w deszczową pogodę (jak w przypadku) ATE. Do tego cena... poprostu bajka! Pluje tylko sobie w brodę, że nie załozyłem odrazu 312mm, jeżeli ktoś jest chętny to odsprzedam swój przedni komplet wraz z klockami (niecale 600km) i wloze w to miejsce 312mm.
  13. ja ostatnio kupilem 4 sztuki nacinanych, nawiercanych MIKODA, dożywotnia gwarancja, produkt polski - nie chiński (dla mnie to ważne). za komplet na cale auto z klockami wynioslo mnie 800pln, więc cena chyba niezła... mikoda zreszta w ofercie ma zwykle, tj nie w wersji sportowej. polecam. www.mikoda.pl
  14. Ważne jest, żebys dobrze wyczyścił powierzchnię przylegania tarczy do piasty, możesz też posmarować pastą miedziową po wyczyszczeniu. dobrze = wypolerowac na lustro, nie może być żadnych wżerów, bo bedziesz odczuwał bicie przy hamowaniu. Istotne tez jest, żeby tarcze dobrze odtłuścić, nie musze pisać, że do nowych tarcz zakładasz NOWE klocki...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...