Skocz do zawartości

malutki69

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O malutki69

Osiągnięcia malutki69

0

Reputacja

  1. wkladales lampe z a4 b6 do piekarnika na kilka minut i otworzyles lampe ? Wiem to brzmi trochę groźnie ale nie ma się czego bać bo to jest całkowicie bezpieczne dla lamp i na pewno się nic im nie stanie...tylko wiadomo nie wkładasz do piekarnika na godzinę tylko na parę minut...powiedzmy 10 i sprawdzasz czy sylikon jest na tyle miękki żeby łatwo dał się oddzielić klosz ob plastiku. I to tyle
  2. Ja to kiedyś robiłem i z powodzeniem....to prosty zabieg musisz włożyć lampę do piekarnika na kilka minut żeby silikon zmiękł i wtedy delikatnie możesz ją otworzyć....dalej to już z górki. Ja kiedyś miałem audi allroad i zapragnąłem mieć xenony więc kupiłem na eBayu lampki do zwykłej a6 i próbowałem je zamontować.....oczywiście kształt jest inny i nie dało się ich zamontować. zauważyłem jednak że te lampy nie różnią się środkami. zamieniłem i było ok.....ale pamiętaj że w niektórych krajach jak masz lampy xenon to musisz mieć też spryskiwacze na lampy...
  3. Wszystko brzmi fajnie ale to nie jest prosta operacja którą można zrobić samemu ...mówię o zamianie pompek miejscami do tego potrzeba sprzętu i doświadczenia chyba że się mylę ...ale nawet w auto dacie nie ma instrukcji jak to prawidłowo wykonać.[br]Dopisany: 29 Styczeń 2011, 22:30_________________________________________________ OK....myślę ze to dobry pomysł z tą wymianą oringów ale to się wiąże z wyjęciem pompki?? i potem prawidłowe zamontowanie i regulacja....tego chyba nie da się zrobić samemu??[br]Dopisany: 29 Styczeń 2011, 22:36_________________________________________________ A czy komputer pokazywał ci awarie pompki??? bo u mnie wyszło na vagu że jest uszkodzenie pompki
  4. Witam....padł pompo wtryskiwacz na trzecim cylindrze z tego co wiem to bardzo częsta awaria w tych silnikach i właśnie na trzecim cylindrze.Ale trochę mnie to dziwi bo czasem wszystko jest OK> auto jeździ dobrze a czasami kopci ,trzęsie silnikiem ,problemy z uruchomieniem silnika. Kiedyś natknąłem się na posta od kolesia który miał taki sam problem i mechanicy wymienili mu najpierw jedną pompkę i za dwa tygodnie samochód wrócił do warsztatu z tym samym problemem, więc kolesie wymienili mu pompkę na drugim cylindrze i myśleli że to załatwi sprawę ale awaria nie znikła ,dopiero później się okazało że to jednak nie pompki ale połączenie na kostce przy pompce szwankowało. Jak byście mieli jakieś sugestie to będę wdzięczny.
  5. Witam i dzięki za zainteresowanie i pomoc......sprawa się wyjaśniła pompka ok. ale padł pompo wtryskiwacz na trzecim cylindrze z tego co wiem to bardzo częsta awaria w tych silnikach i właśnie na trzecim cylindrze. Już zakupiłem pompki i szukam jakiegoś machera co to zamontuje i ma do tego pojęcie.....mieszkam w UK i ceny tutaj mogą zwalić z nóg. Kiedyś natknąłem się na posta od kolesia który miał taki sam problem i mechanicy wymienili mu najpierw jedną pompkę i za dwa tygodnie samochód wrócił do warsztatu z tym samym problemem, więc kolesie wymienili mu pompkę na drugim cylindrze i myśleli że to załatwi sprawę ale awaria nie znikła ,dopiero później się okazało że to jednak nie pompki ale połączenie na kostce przy pompce szwankowało. Jak byście mieli jakieś sugestie to będę wdzięczny.
  6. Dobrze rozumujesz , wystarczy ze wypniesz przewody paliwowe czy to pod kanapa przy pompie czy to przed filtrem paliwa i przekrecisz stacyjke na fazy a pompa powinna zaczac podawac cisnienie - jesli tego nie robi to mozesz miec ja do wymiany, ale to nie znaczy ze przekaznik jest caly - najlepiej sprawdz na kostce przy pompie czy masz napiecie w momencie przelaczenia kluczyka, wtedy bedziesz wiedzial czy przekaznik podaje zasilanie. Dzisiaj odkryłem coś dziwnego....sprawdziłem napięcie na pompce paliwa i jest coś dziwnego bo po przekręceniu kluczyka pojawia się napięcie a po chwili zanika i pompa staje....czy to może być przekażnik trafiony czy coś innego....i czy ktoś wie jaki to przekażnik i gdzie go znajde???...pomocy!!! [br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 20:28_________________________________________________Dzisiaj odkryłem coś dziwnego....sprawdziłem napięcie na pompce paliwa i jest coś dziwnego bo po przekręceniu kluczyka pojawia się napięcie a po chwili zanika i pompa staje....czy to może być przekażnik trafiony czy coś innego....i czy ktoś wie jaki to przekażnik i gdzie go znajde???...pomocy!!!
  7. no akurat u mnie jest w bagażniku.......ale nieważne chcę się dowiedzieć jak sprawdzić czy działa poprawnie.
  8. No dobra morze to być przekaźnik ale jak go sprawdzić ???.....ale po przekręceniu kluczyka słychać tylko puknięcie i tylko czasami było słychać jak mruczy pompa a teraz nic tylko to puknięcie. Czy ktoś z was zna zasadę działania pompy ....czy ona ma za zadanie dostarczyć paliwo do filtra i dalej?? wtedy było by łatwo to sprawdzić zdejmując przewód z filtra i przekręceniu kluczyka...jeśli paliwo zacznie lecieć to znaczy że pompa pracuje OK jeśli nie to oznaczało by że jest trafiona....czy dobrze rozumuje działanie tej pompki??
  9. Witam...od dłuższego czasu miałem problem z zapalaniem silnika ale dzisiaj staną na dobre. Wiem na pewno że to pompka paliwa ta w baku. Wymiana wydaje się prosta ...postanowiłem zrobić ją sam. Mam nadzieje że ktoś mi podpowie jak to zrobić....nie wiem jak odłączyć króćce paliwowe??? proszę o pomoc......
  10. witam ....ja w sprawie pompki paliwa która znajduje się w baku....czy ktoś miał doświadczenie z wyjmowaniem jej ze zbiornika i jak najlepiej sprawdzić jej działanie??? acha gdzie znajdę przekaźnik do tej pompki?
  11. Hej...ten czujnik to z pompką paliwa????
  12. Dzięki za pomoc chętnie bym podjechał do łodzi ale mieszkam w Szkocji i jestem skazany na tutejszych nieudolnych mechaników. Mój problem polega na tym że moje auto jeździ super i odpala też super ale czasami mam problem z uruchomieniem silnika i jestem prawie pewien że to wina układu paliwowego.....wspomnę że nie mam pompy paliwowej tylko pompo wtryskiwacze. [br]Dopisany: 01 Styczeń 2011, 19:57_________________________________________________ A nie wiesz jaką rolę spełnia właśnie ten zaworek??
  13. Witam....wygląda na to że mam taki sam problem w moim aucie.....czy znalazłeś rozwiązanie???
  14. Raczej stawiał bym na jakiś regulator napięcia ale nie bardzo się na tym znam......
  15. witam ....chciałem się podłączyć do tematu ale u mnie jest trochę inny problem....regularnie palą mi się żarówki , z początku myślałem że to przypadek ale po którejś wymianie zacząłem się zastanawiać co może być przyczyną. Czy ktoś z was spotkał się z podobnym problemem??? muszę wspomnieć że żarówki palą się w różnych miejscach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...