
weed
Pasjonat-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O weed

-
i tak jak chcesz kupić pręt gwintowany utwardzony to sprzedają metrowe ja płaciłem 18zł z 4 nakrętkami,jak pisał kolega wyżej 40-50cm przy wyciskaniu tuleji tyle nepotrzeba ale przy wciskaniu musi być wystarczający zależy jaki ściągacz posiadasz
-
u mnie strasznie tył walił wymieniłem amorki i okazało sie ze tam gdzie tulejka była bardziej wygwizdana amorek się rozleciał,po wymianie amorków tak samo waliło jak i przed,belka latała w każdą strona i zauważyłem że opony zjechało od wewnątrz no i coś zdupą nie tak bo dziwnie się zachowywał,a teraz jest git autko nie do poznania tuleje nie są tak drogie a u ciebie mogą być naderwane lub sparciałe
-
jakbyś znał oznaczenie silnika to bylo by łatwiej coś doradzić,jak to jest silnik z golfa 4 to jest tam czujnik położenia wału korbowego i znajduje się przy skrzyni biegów po prawej stronie,możesz mieć problem bo vw czujnik jest montowany na skrzyni i zczytuje z koła pasowego a w audi masz zczytywany z czujnika położenia wałka rozrządu,nie jestem pewien na 100%
-
Troche czasu i zabrałem się wkońcu za tuleje,kupiłem tuleje i zabrałem się za zrobienie ściągacza,ściągacz zrobiłem z części rozrusznika i drugą część zrobiłem z tłoczka hamulcowego przewierciłem na śrobe m12,kupiłem pręt gwintowany M12 1metrowy bo krótszych nie ma utwardzony i nakrętki koszt 18zł = koszt ściągacza.Auto w góre na 2 kobyłki koła ściągnełem dla wygody i zabrałem się za śróby tuleji,belke podparłem sobie małą żabką i opuściłem na tyle ile pozwoliły przewody hamulcowe,więc belka trzymała sie na amortyzatorach i żabie trochę się buja ale to nie problem jak się ma ściągacz,troche miałem pietra czy mi ta szpilka z ściągacza wytrzyma ale niebylo aż tak żle.Na nowe tuleje dałem troche smaru aby ładnie poszło,ustawiłem znak kierunku i puknełem mlotkiem żeby troche wskoczyła,założyłem ściągacz odwrotną stroną i kręcimy,po zalożeniu tulej żabką bez problemu wsadziłem belke na swoje miejsce i to tyle.Zajeło mi to gdzieś na spokojnie z 1.5godziny z fajką w gębie po jeżdzie próbnej po większych dziurach aż się mordka cieszy cisza i wkońcu spokój jak coś to mogę podać wymiary ściągacza dla chcących :>
-
pewnie dodatkowa kostka wyprowadzona pod czujnik ciśnienia albo temperatury oleju pod Fis,tak samo jest z czujnikami temperatury plynu chłodniczego u mnie są dwie wtyczki jedna 4pinowa a druga 2pinowa która jest wolna pod drógi czujnik
-
zmień mechanika po co zmeniać blok jak mógł zamówić napinacze od ABC,chce pewnie naciągnąć na koszta choć miałem taki motor w byłej niuni i po czytaniu na temat tych silników szybko go sprzedalem masa silnika do tych 150 kucy i spalanie masakra każdy polecał jak już to 2.8.Ale wybór należy do ciebie czy inwestować w blok dla tych pare koni więcej,takie jest moje zdanie :>
-
zaworek zwrotny od serwa
-
według tolerance data czujnik indukcyjny położenia wału znajduje się na wysokości bagnetu (gdzieś między 2 a 3 cylindrem kolektora dolotowego) musisz tam poszukać
-
to jest wtyczka czujnika położenia wału musisz ją podłączyć musisz poszukać pasujące gniazdo
-
u mnie był ten sam problem a więc ręczny jak zaciągałem to z ledwością na drugi ząbek i zaczełem przegląd od tylnych hamulców,klocki się posypały prowadniczki zaje..ne tłoczka nie mogłem wkręcić,zaczołem od czyszczenia wszystkiego to tylko można było a z tłoczkiem dalej miełem problem troche Dot4 pod gumke i specjalny klucz do wkręcania tłoczka i poszło,poskładałem wszystko i nawet ręczny zaczoł chulać a małem właśnie wymieniać linke
-
niewiem o co ci chodzi o ten związek,pod ciśnieniem oleju hydronapinacz napina łańcuszek rozrządu, napisz coś więcej
-
[ALL] Monitor 3.5' w lusterku z GPS, bluetooth+dotykowy ektan
weed opublikował(a) temat w Nawigacja i car audio
Przypadkowo znalazłem takie cosik http://wroclaw.olx.pl/monitor-3-5-w-lusterku-z-gps-bluetooth-dotykowy-ekran-iid-139318571]http://wroclaw.olx.pl/monitor-3-5-w-lusterku-z-gps-bluetooth-dotykowy-ekran-iid-139318571 czy ktoś z was takie coś widział na oczy lub słyszał o takim lusterku,fajny bajer -
wręcz odwrotnie
-
narazie jeżdzij i obserwój bagnet jak będzie coraz więcej wody to wiadomo co jest, odrazu ci nie ubędzie płynu
-
kończąca się uszczelka pod głowicą kompresja poszła i dlatego dmuchało,sprubuj tez po zagrzaniu silnika odkręcić korek ze zbiorniczka wyrownawczego i zobacz czy też zasyczy