Skocz do zawartości

patryk10015

Pasjonat
  • Postów

    437
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O patryk10015

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Grodzisk mazowiecki/Glinojeck

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mógł bym prosić o rozkodowanie. Głownie chodzi o kod silnika. Jak się uda wyposażenie seryjne też będzie fajnie. Vin: WAUZZZ8T2AA030593. Z góry dziękuje.
  2. To mnie pocieszyłeś [emoji16] Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  3. Ewentualnie tak myślę może od zaworu egr bo jest zaślepiony a jeszcze nie podjechałem wyciąć komputerowo i wali błąd. Ale narazie ogarnę tam to. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  4. Możliwe Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  5. Ok to jest w normie bo na postoju 12,7V a odpalony 14,3V Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  6. Haha Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  7. Ok, to po robocie lukne napiecie na aku. Pamieta ktoś jakie powino być na wyłączonym motorze? Bo na odpalonym to okolice 14,4V nie? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  8. Tak taśma była wymieniana przy zmianie kiery teraz jakieś dwa lata od wymiany kiery latało bezawaryjnie. Akurat mam drugą taśmę w domu sprawną to też podmienie. I dzisiaj sie jeszcze problem z autem pojawił. Bo podleciałem do roboty i po zgaszeniu i próbie pownownego uruchomienia auto nie chciało odpalić. To może też być powiązane z tymi błędami? Czy raczej nie doładowane aku obstawiać? Bo do roboty dziennie w jedną i drugą strone mam 10 km. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  9. Ok. Kalibrować czujnik skrętu też trzeba? Tak jak przy wymianie kiery na b7 robiłem. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  10. I to by dawało też błędy abs? I jeśli to by była wina połączenia to w ogóle vcds łączyłby się z modułem kierownicy?
  11. Jak w temacie od 3 dni po włączeniu zapłonu mryga 3 razy na fisie komunikat "brakes", jednocześnie mryga kila razy kontrolka abs, esp i hamulca ręcznego. Po odpaleniu wszystko gaśnie. Po podłączeniu vcds'a wywala te blędy: Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKE.lbl Part No SW: 03G 906 016 CJ HW: 028 101 188 7 Component: R4 1,9L EDC G000SG 6413 Revision: 12345678 Serial number: AUZ6Z0D0155243 Coding: 0000071 Shop #: WSC 66565 257 00032 VCID: 6DDACBEA4BCBE874 18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics P1699 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: RPM: 882 /min Torque: 50.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.06 V Bin. Bits: 00101000 Bin. Bits: 00000000 (no units): 6.0 Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8E2.lbl Part No: 8E0 907 279 F Component: int. Lastmodul RDW 0517 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 VCID: 356A238A631B60B4 1 Fault Found 01312 - Powertrain Data Bus 79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.lbl Part No: 8E0 953 549 Q Component: Lenksáulenmodul 0701 Coding: 04041 Shop #: WSC 00000 VCID: 4182475A27D3DC14 1 Fault Found 01426 - Controls in Steering Wheel (E221) 49-10 - No Communications - Intermittent
  12. U mnie też było telepanie ja odpuściłem temat dopiero na dniach przy przebiegu 288 tys nagle pedał hamulca zrobił się twardy i okazało się że winowajcą był urwany kruciec pompy vacum (nie którzy kleją ten kruciec u mnie okazało się że jeszcze dodatkowo olej zalegał więc pompa stara poszła out). Po wymianie pompy vacum na nową problem telepania zniknął. Więc warto przyjrzeć się pompie vacum. Jeśli cała reszta pompowtryski, dwumas cały.
  13. Dzięki za miłą atmosferę i super zabawę a także ciepłe powitanie świeżaka. Do zobaczenia za rok
  14. Powinni ściągać ramki jak auto handlują bo nie wiadomo czy należy czy nie. I coraz więcej tego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...