
zamer-z1
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O zamer-z1

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Tak mam 8 cali. Dzięki za podpowiedzi...
-
Witam. Kupiłem felgi alu 18" i wszystko było by dobrze gdybym wiedział jaki rozmiar oponek zarzucić. Zastanawiam się nad 225/40/18 (czy nie będzie twardo chociaż wielowachaczowe zawieszenie jest dość miękkie), czy 225/45/18 ( boje się o obcieranie o nadkola przy skręcie lub pełnym obciążeniu 5 osób +bagaż). Gdy ktoś przerabiał ten temat to proszę o jakieś podpowiedzi, z góry dzięki
-
No to gitara. Jak ktoś zrobi dobrze program to wszystko gra[br]Dopisany: 29 Grudzień 2011, 22:28_________________________________________________Kolego Roman tyk byłem u Pawła 216 i naprawdę gościu zna się na rzeczy. Ustawił mi instalacje bez problemu. Szkoda że daleko mieszka. Polecam tego gościa wszystkim klubowiczą
-
Dzięki Roman, spróbuje go namierzyć to od razu może by mi ustawił ten gaz. Bo muszę i tak jechać na poprawkę żeby zmniejszył czasy (mam większe wtryski) i od 4,5tyś obr nierówno przyspiesza (faluje doładowanie), nie odjadę teraz od niego jak kur.... nie będzie wszystko grało bo już nie mam na tą zabawę ani ochoty ani pieniędzy.[br]Dopisany: 28 Grudzień 2011, 22:12_________________________________________________ To Krzysiek nawet ładnie ci wyszło. Ciekawe jak z LPG
-
Mam pytanie: czy do BFB pasują wtryski od TT 180 konnej 06A906031S czy lepiej założyć 06A906031BC???
-
Dzięki fassi1 popytam popytam. A kolego Krzysiekml po programie napisz jakie wrażenia ile będziesz miał kucy i momentu i oczywiście jak lata na LPG
-
Program był robiony u Auto-Seby koło Wrocławia. Mam nowe oprogramowanie z możliwością zrobienia korekt. Szkoda kolego fassi1 że nie mieszkasz bliżej, nie znam nikogo takiego kto by na Płocku lub Włocławku ogarniał takie tematy
-
Koledzy, wtryski lepsze np. Hana nic w tym przypadku nie pomogą. Tu jest problem następujący zp...... program. Czasy wtrysków są za długie dochodzą do 35-50 milisekund a przy 25 komputer odcina wtryski gazowe, wtedy silnik nie dostaje mieszanki i zapala się check. Moim zdaniem muszę założyć wtryski od TT 225 km i jechać do nich żeby skrócili czasy wtrysków, wtedy będzie miała moc i będzie latała na LPG tak jak przed chipem. Ale to dodatkowe koszty. Szkoda że jak ktoś robi program to nie informuje ludzi że później dzieją się takie cyrki
-
Kolego nie jestem tak obcykany jeżeli chodzi o LPG, Dlatego chce się skonsultować
-
Myślałem o tych wtryskach hana. Ale kolega mówił że to dużo nie pomorze, hana by były zdecydowanie szybsze i precyzyjniejsze
-
Jak się poprawi po zmianie tego obciążenia to ci napisze i jak masz staga to może będziemy mieli problem z głowy
-
Obawiam się że u mnie też to jest głównym problemem. A gzie miałeś program robiony? Poprawiałeś?
-
Doładowanie jest podobne, tylko tak jak piszesz czasami już przy 0,8 zaczyna się problem. Doczytałem się że w stagu jest taka możliwość w zakładce parametry zmniejszyć max obciążenie na gazie na 98%. Dopiero w poniedziałek będę coś wiedział czy to pomorze, miejmy nadzieje że tak bo załamka A czym miałeś spowodowane takie różnice doładowań?
-
Byłem kolego na poprawce i jest lepiej bo wcześniej zapętlały się wtryski benzynowe. Mam do nich 300km i to mnie najbardziej boli bo nawet nie mam czasu na takie podróże. Mam wskaźnik doładowania i pompuje 1.20-1.30. Ale gdy dojdą czasy wtrysku do 100 milisekund to tak jakby komputer wtryski gazowe odcinał. A większa średnica dysz wtryskiwaczy pomoże lub inne ciśnienie?
-
Witam. A4 jest zrobiona na 200km i przy 4-5 tysiącach przerywa i zapala się check. Wcześniej był problem bo zapętlała wtryski ale już to jest ogarnięte, tylko przy odpuszczeniu i gwałtownym wciśnięciu lubi szarpnąć i problem się powtarza a wtedy nieraz wtryski dojdą do 100 milisekund ale nie zawsze i lubi wyskoczyć błąd że wtryski gazowe całkowicie otwarte. Jazdy ustawianie ciśnienia i mapki, cuda i dalej to samo. Instalacja to Stag4, reduktor wcześniejszy to Magic jeat III (porażka) teraz KME GOLD TURBO 380KM (prawie żadnych spadków), miedz 8 wszędzie, wtryski meagic jeat. Dysze 2.8 , ciśnienie ustawione na 1,38. Z góry dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi