Skocz do zawartości

rudzi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rudzi

Osiągnięcia rudzi

0

Reputacja

  1. kolego, gdzie robiles i ile Ciebie to wynioslo? mecze sie z naprawa mojej klimy od 3 tygodni - dwoch mechanikow, zero konkretow..
  2. dzieki za odpowiedzi! wymniane mam zaplanowana za 2 tygodnie - wczesniej to niemozliwe i musze jeszcze dojechac do warsztatu, wiec musze tak czy siak kupic przynajmniej opakowanie 1L i uzupelnic ten brak mniej wiecej polowe tego przebiegu zrobilem w trasie a polowe po miescie, z zastrzezeniem ze w trasie po Polsce nie korzystam z autostrad wiec co chwila albo sie przyspiesza albo hamuje lub nawet stoi ('Polska w budowie'..) jeszcze raz dzieki za opinie, dam znac jak sie sytuacja potoczy dalej[br]Dopisany: 20 Październik 2011, 16:20_________________________________________________odswiezam bo mam juz wyjasnienie calej sytuacji, po sprawdzeniu poziomu oleju okazalo sie, ze jest go zdecydowanie za malo (patrz rys. czerwony to poziom przy jakim zapalila sie lampka ostrzegawcza, zielony to poziom, do ktorego uzupelnilem olej) niestety mam zle przyzwyczajenia i nie sprawdzalem poziomu oleju - teraz bede to robil czesciej, przy wymianie oleju w przyszlym tygodniu mechanik sprawdzi jeszcze dokladniej czy nie ma wyciekow, i chyba zamowie MOTUL'a ktorego polecacie dzieki za wszystkie rady rudzi
  3. Witam, W skrócie opis sytuacji: samochod to 1.9 TDI AWX 2002 r. zakupiony w DE przy przebiegu 350kkm - potwierdzony w ASO po sprowadzeniu wymieniony zostal olej i filtry - olej Mobil 1 5W30 VW 505.01 z samochodem nie ma zadnych klopotow, dobra dynamika w trasie, nie ma kopcenia, niepokojacych dzwiekow, stukow itp po przejechaniu okolo 12kkm zapalila mi sie lampka kontrolna oleju (wymiane mialem juz zaplanowana na przyszly tydzien w warsztacie) i teraz kilka pytan od laika: 1. czy to typowe dla tego silnika i tego oleju, ze po 12kkm tak spadl poziom oleju? 2. jesli po nocy sprawdze poziom oleju i bedzie trzeba go dolac to czy mam kupic dokladnie taki sam olej czy moge dolac inny o takiej samej specyfikacji innego producenta tzn. 5w30 505.01 3. czy moge nim podjechac kilka km w poszukiwaniu sklepu (zakladajac ze olej bedzie na minimalnym dopuszczalnym poziomie) czy lepiej wybrac sie innym srodkiem komunikacji i samochod zostawic pod domem do momentu uzupelnienia oleju 4. czy rzeczywiscie zachwalany w innych tematach olej MOTUL jest warty kupienia czy pozostac przy Mobil 1? wiem, ze temat byl walkowany, czytalem wiekszosc watkow ale wolalem to napisac - moze komus innemu z duzym przebiegiem AWX sie przyda taki temat z gory dzieki za pomoc rudzi
  4. Zamowilem juz pas razem z tym elementem zwijajacym z linku na allegro z mojego pierwszego posta. Dzieki za podpowiedzi.
  5. W takim razie to co zaznaczylem na zdjeciu mozna nazwac 'zwijaczem'? ;]
  6. Witajcie, Dziwna sprawa bo pas dzialal bez problemu do momentu, az nie wyciagnalem go do konca (zeby odpiac fotelik dzieciecy). Bardzo powoli sie zwijal az w koncu sie zablokowal, jest lekko wyciagniety i sie nie zwija, lekkie szarpniecia nie daja zadnego efektu. Jeszcze tego nie rozbieralem w zadnym warsztacie, ale chcialem kupic na allegro taki oto pas: http://allegro.pl/audi-a4-b6-pasy-bezpieczenstwa-tyl-tylne-kombi-i1424673648.html i kiedy bylbym juz na warsztacie zdiagnozowac dokladna przyczyne mialbym juz zakupiony pas do ewentualnej wymiany. Moje pytanie jest nastepujace - czy z opisu uszkodzenia pas jest raczej do wymiany bo uszkodzony jest napinacz? I czy dobrze rozumiem czym jest napinacz.. Zaznaczylem go na ponizszym zdjeciu ;]
  7. końcówka G jest to pas bez napinacza Nie wiem czy dobrze rozumiem - fabrycznie mam zamocowany pas z napinaczem? A ten model z koncowka G to egzemplarz bez napinacza? Czy napinacz jest jakims oddzielnym elementem? Generalnie pas sie zablokowal, jest lekko wyciagniety i sie nie zwija, lekkie szarpniecia nie daja zadnego efektu. Jeszcze tego nie rozbieralem w zadnym warsztacie, ale chcialem kupic na allegr taki oto pas: http://allegro.pl/audi-a4-b6-pasy-bezpieczenstwa-tyl-tylne-kombi-i1424673648.html i kiedy bylbym juz na warsztacie zdiagnozowac dokladna przyczyne mialbym juz zakupiony pas do ewentualnej wymiany.[br]Dopisany: 09 Luty 2011, 14:23_________________________________________________Jeszcze dla wyjasnienia: czy dobrze zaznaczylem na ponizszym obrazku napinacz? ;] Uploaded with ImageShack.us
  8. sorry za OT ale ciśnie mi się na usta pewne pytanie: czy ten pas potrzebujesz do tego czerwonego auta które było ściągnięte specjalnie dla Ciebie w okazyjnej cenie?? Tak
  9. Znalazlem aukcje z nastepujacym numerem: 8E5 857 805 G Jaka jest roznica miedzy F a G?
  10. Czy ktos moze podac mi nr tego pasa? Mam prawdopodobnie uszkodzony: jest lekko wyciagniety i zablokowany, nie mozna go w zaden sposob dalej wyciagnac ani zwinac do konca.
  11. Witajcie, Od dluzszego czasu poluje na Audi (A4 Avant 1.9TDI) i mam nadzieje, ze zanim to zrobie wiele informacji uzyskam na tym forum. Pozdrawiam rudzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...