Skocz do zawartości

marcin207

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcin207

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Trzebnica

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcin207

1

Reputacja

  1. jak można zauważyć na zdjeciu i jak pisałem wcześniej jest zaślepiony ale poprawa była nawet bez zaślepiania wczoraj założyłem go i wszystko spowrotem jest ok.Zawór do którego dochodzi ten wężyk od EGR-a 8E0 906 628 nie jest do kupienia jako zamiennik tylko serwis 500 zł ten od klapy niczym sie nie różni prócz firmy symboli wygląd wtyczki są identyczne
  2. link do zdjęcia zrobiłem takie na którym widać taż tan od klapy gaszącej silnik nie myty proszę sie nie przerazić http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39bc6d434b18bf8d.html
  3. Chodzi o to ze od zworu egr jak napisałem
  4. witam ponownie ten wężyk który zdjęłem prowadzi od EGR-a do zaworu 8E0 906 628 pytanie brzmi ,co może być przyczyną takiego zachowania mojej niuni ? Objawy ustąpiły po zd jeciu wężyka co zrobić i jak zapobiec temu na przyszłość?
  5. Sorki prefix był zawsze przy nazwie użytkownika po zmianie na forum jeszcze nie mogę się odnaleźć.(AWX)co do osłony to nie zakładałem bo miałem ostatnio trochę roboty od spodu nie bylo sensu co troche się z nią męczyć ale w kałużach uważałem auto z reguły garażowane a w ręcz bym powiedział ze jeżdżone od czasu do czasu.Z góry dzieki Musashi
  6. witam ponownie, tak jak napisałeś po zdjęciu podciśnienia wszystko wróciło do normy.pytanie z mojej strony czy mogę tak jeździć z odłaczoną klapą oczywiście zaślepionym wężykiem do momentu zakupienia N 239 bo nie wiem kiedy dostanę ori ewentualnie jaki zamiennik kupić?Co stałoby sie gdybym odłaczył ten od EGR-a?
  7. Ok sprawdze o 14:00 dam znać jutro
  8. wody w przepływce nie ma do klapy i egr zajrze czy wilgoć może mieć na to wpływ? bo objawy za każdym razem te same z różną czenstotliwością i za każdym razem powodem jest wilgoć.Dodam że wczoraj nawet nie jeździłem autu stało na deszczu chciałem wyjechać i lipa już sie nie dalo
  9. Witam wszystkich, jakiś czas temu po wjechaniu w kałużę auto straciło moc i po chwili zgasło dodam ze auto odpala po chwili mocno telepie silnikiem kopci i gaśnie ,bez zastanowienia podłaczyłem Vag i zero błedów. Na 2 dzień po wykluczeniu zalania filtra powietrza wymieniłem paliwowy auto dalej odpalało i gasło stwierdziłem że jest zapowietrzony po jakimś czasie odpalił i zaczął pracować z tym że brakowało mu mocy zbierał sie od 2500 obr czasami od trzech dodam że niekiedy po wciśnięciu gazu zamiast przyspieszenia zauważyłem że eżeli sie nie zbierze to mocno zaczynają grać zawory po przejechaniu 5 km wszystko ustało.Byłem pewien że problem zniknął oż do momentu gdy pojechałem na myjnie bezdotykową następny taki przypadek miałem po wjechaniu w kałuże i w czoraj po obfitych ulewach. Dodam ze sprawdzałem jeszcze czy komp nie jest zalany wszystko niby ok.Podejrzewam zalanie czujnika położenia wału,którego jeszcze nie zlokalizowałem lub,kostek połączeniowych od pompek .Proszę o pomoc z góry dziękuję zgodnie z regulaminem forum - proszę uzupełnić prefix silnika - Musashi
  10. Witam , początkowo nie mogłem przeprowadzić kodowania z powodu braku pełnego oprogramowania, po tym jak załatwiłem pełny program też nie szło tak jak trzeba instrukcje Ross-tech były w 100% ok. Parę dni temu doszedłem do tego że w moim przypadku powodem mógł być słaby akumulator gdyż robiłem to w czasie najsilniejszych mrozów, naładowałem aku i zrobiłem to zgodnie z instrukcją w 5 min banalnie proste. Z mojej strony temat uważam za zamknięty dzięki za pomoc
  11. kupilem razem z pompą pompa miała identyczy w sterownik te górne symbole były identyczne reszta nie, nie mam pewności czy powinno tak być, i które nr powinny sie zgadzać? mam nadzieję że mi pomożecie sie z tym uporac jeszcze raz z góry dzięki
  12. Dzięki śliczne za pomoc będę próbował :myśli:[br]Dopisany: 15 Luty 2011, 16:34_________________________________________________ :bry:już mam te kody błędów są takie 01044 00778 próbowałem zakodować jak jest to opisane w dziale zrób to sam wprowadziłem login i kod wszystko szlo dobrze do momentu gdy sie okazalo ze mój vag-com 311-2N ma zablokowaną funkcję Basic Settings - 04 dałem powrót i lipa wszystko znów sie wysypalo . Prawdopodobnie będzie mi do tego potrzebny pełny vag .proszę o pomoc i z góry dziękuję
  13. nie pamiętam jaki był symbol tych błedów ale wiem ze chodziło o brak kodowania sterownika oraz bład związany z kalibracja kąta skrętu dzięki za odpowiedzi sprawdze i jak coś bedę dalej pytał [br]Dopisany: 14 Luty 2011, 20:45_________________________________________________po czym poznać czy jest BOSCH 5,7 CZY MOŻE 8,O ?
  14. Witam Mam taki problem w mojej A4 B6 padł sterownik ABS ,zakupilem drugi uzywkę i mam teraz problem z zakodowaniem tego sterownika czy może ktoś mi wytłumaczyć jak to zrobić krok po kroku jakich kodów użyć :wallbash: za pomoc z góry dziekuję
  15. Jestem posiadaczem AUDi A4 B6 2001r 19 TDI 131 PS, pozdrawiam wszyskich forumowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...